App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
quote:tulpje21 schreef op 07 maart 2012 @ 16:34:

[...]

weet iemand dit?

Duurt het bij jullie ook zo lang voordat een tekening binnenkomt? Ik speel zo'n 12 spelletjes maar ook nu staat alles op: waiting.

Kan natuurlijk wel hoor, maar heb toch het idee dat er al lang tekeningen gemaakt zijn.

Gisteravond dus ook, kijk ik rond 22.30 uur, alles staat op waiting. Kijk ik vanochtend heel vroeg, heb ik ineens 6 tekeningen. Lijkt me sterk dat zij dan allemaal midden in de nacht nog hebben zitten tekenen. En hoorde dus vandaag inderdaad al dat er in ieder geval 2 tekeningen gistermiddag al gemaakt waren.Speel je ook random??? Dannheb je vaak spelers uit amerika en zit je dus met het tijdsverschil. Veel zijn dan dus pas wakker als wij werken/slapen....... Daarom zocht ik naar nederlandse spelers
Wow!! Iemand had mijn crosbow geraden terwijl ik m per ongeluk al doorstuurde terwijl hij nog niet af was

Ik heb de betaalde gedownload maar hij is niet samengevoegd met de bestaande Misschien komt het omdat ik niet via facebook ben aangemeld maar via mail? N heb ik 2 apps, 1 met al mn spelletjes en een lege betaalde
Ik heb alleen bekende tegenstanders zeg maar. Vrienden en collega's, allemaal uit Nederland.
eigenlijk vind ik dat ook wel weer leuk aan de gratis App, dat je punten moet scoren om extra kleuren te kunnen kopen. Dan heb je tenminste nog een soort van doel in het spel. Ik heb nu zo'n 220 punten dus nog een paar spelletjes en ik kan kleuren kopen.

Dan heb je tenminste zoiets van: ik moet moeilijke woorden tekenen, dan verdien ik 3 punten.

Want als je de betaalde App doet dan krijg je dus vanzelf al heel veel punten? Tja, wat is dan het doel van het spel eigenlijk nog..
Ik had begrepen dat de betaalde versie ook meer woorden heeft en daar deed ik het eigenlijk voor.

Maar ik blijf nu gewoon lekker op de gratis versie spelen
ja ok, meer woorden is inderdaad wel fijn.
Van die meer woorden bij de betaalde app merk ik niet veel, er komen regelmatig dezelfde voorbij (maar ik weet niet of dat in dezelfde spelletjes is, want ik heb er verschillende open staan).

Ik heb wel meteen extra kleurtjes gekocht toen ik 400 coins kreeg voor het betaalde spel, vind groen en bruin toch wel handige extra's. En voor de rest speel ik gewoon voor de lol, niet voor de punten. Vind het leuker dat een spel al 45 levels heeft gehaald zonder te stoppen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
400 coins? In de gratis app kosten 240 ofzo?
Voor degene die soms lang moeten wachten voordat ik een tekening af heb, ik teken het meest op mn werk (is bekend en mag ook omdat ik anders uit mn neus zit te vreten )

Het komt soms voor dat er even iets tussen komt en dan moet ik mn foon even wegleggen
oeh Ladida, heb je zo weinig te doen op je werk? Lijkt me heel vervelend.

of niet?

Wel grappig hoe je dat zegt: soms komt er even iets tussen..

Haha ja, lijkt me wel als je aan het werk bent...
quote:missy_acy schreef op 08 maart 2012 @ 11:00:

400 coins? In de gratis app kosten 240 ofzo?Je krijgt 400 coins cadeau bij aankoop van het spel, en kunt dan net als bij de gratis app, de kleurtjes kopen voor 249 (als ik het goed heb) coins.
Vanochtend heb ik het opeens weer heel druk gehad. En maandag en dinsdag ging het ook nog wel, maar gister was het heeeeeel erg rustig Het is niet te voorspellen, maar daardoor wel vervelend af en toe
Ik heb mn pennetje binnen, zien jullie het verschil?
De betaalde versie is trouwens veel sneller dan de gratis. En al helemaal als je wifi hebt.
Neuro, wat is jou naam? Verslavend spelletje. leuker als wordfeud...

IBI, je vampier was geweldig
Ikbenik, wat gek met die douche-tekening! Er stond toch echt het goede woord boven, maar ik zag dat jij alleen maar uit verkeerde letters kon kiezen... vreemd..
Ik heb het pennetje binnen trouwens.. zit een hele dikke punt aan! Stond nog wel bij dat je er goed mee zou kunnen tekenen.. maarja had meer een pen-punt verwacht eigenlijk. Zijn ze altijd zo dik?
Neurootje, je mag me uitnodigen! Is weer eens wat anders dan wordfeud alleen kunnen we nu niet meer chatten dus dan houden we daar nog een potje wordfeud voor.
Maaique,ik heb je,net toegevoegd maar tis mn eerste spel dus ben benieuwd.
Het Viva forum is papaja.
Ik liep ook al te mopperen dat die pen het niet deed, blijk je met de bolle onderkant te moeten tekenen.. Bloos..

Het is iets makkelijker want meer zicht, maar details gaan nog steeds niet.
Miek en gravinnetje

Zelfde naam als bij WordFeud
quote:luni schreef op 07 maart 2012 @ 11:15:

Ik heb 4000 bommetjes gekocht maar zie ze niet meer terug, gisteren wel!! Ik heb natuurlijk helemaal niet 400 bommetje gekocht maar 10 bommetjes voor 400 coins
Ik ben er weer. Heb vandaag vrij en moet ook wat andere klusjes doen, ben benieuwd wat daar van terecht komt. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot 10.00 uur niks doe. Maar ik ben het niet altijd met mezelf eens.
En nog een spelletje toegevoegd. Ik ben wordfeud zwaar aan het verwaarlozen. En heb thuis ook nog eens de gekochte versie, dus ik ben thuis niet zo sociaal bezig. Maar vriend ook aan het tekenen gezet
Haha, ik had gewoon pag 1 gebruikt om te kijken naar namen.

Zie nu pas dat je er niet meer op zit te wachten Maaike

Mijn naam is Roquefort, als iemand mij toe wil voegen
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven