App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
En de app loopt wel erg vaak vast/gooit me eruit.
ik kende het niet maar hij is de app nu aan het binnenladen. Ben benieuwd!

ok mijn nicknaam daar is hetzelfde als hier. Als iemand wil spelen kun je me uitnodigen. Waarschuwing: ik kan slecht tekenen en ken het spel niet
Ik heb het net op mn telefoontje gezet. Ik ben een ramp met tekenen, maar ben benieuwd.

Tinkeldel, ik wil wel met je een spelletje doen
enne, Ikbenik, wedstrijdje wie het slechtse tekent

Ben wel aan het werk dus kan niet altijd meteen terugtekenen. Mijn usernaam daar eindigt op 999
ikbenik, ik nodig je ook uit oke? Ik kan ook slecht tekenen en heb dikke vingers. ;)

Heb wel zo'n pennetje besteld (toch gezwicht voor één van 17 euro, omdat daar bijstond dat je er oa mee kon tekenen haha). Maar die komt morgen pas.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 07 maart 2012 @ 13:49:

ik kende het niet maar hij is de app nu aan het binnenladen. Ben benieuwd!

ok mijn nicknaam daar is hetzelfde als hier. Als iemand wil spelen kun je me uitnodigen. Waarschuwing: ik kan slecht tekenen en ken het spel niet heb je uitgenodigd!
Rennendan, ik google.translate als ik van geen van de woorden ken
ha leuk reacties. Moet nu onverwachts werk maar ga zeker later spelen. Heb er nu al zin in!
Oh ik krijg bezoek, ik voeg je later vandaag toe! Mijn nick begint met een C en eindigt op een F en vind je op de fruitschaal (of in de koelkast, dat hangt ervan af)
ikbenik, ik heb je net toegevoegd! (lu....)
Ik heb het ook even gedownload. Leuke app, loopt wel vaak vast! Ik heb wel een wat oudere Android telefoon.

Nadeel is wel dat het in het engels is. Maar daar heb ik gelukkig een makkelijke Draw Something woordenlijst site voor gevonden.
Sorry van die outkast luni... Ik had geen inspi om er iets beters van te maken...

Maar knap dat je hem zag
quote:polkadot28 schreef op 07 maart 2012 @ 14:44:

Sorry van die outkast luni... Ik had geen inspi om er iets beters van te maken...

Maar knap dat je hem zag

Hahaha, ik moest erg lachen!

Het is wel een beetje erg, ik zit met een dikke map op mn buro en de iPad ligt ertussen, elke keer als iemand langsloopt sla ik het blad om

Het is gewoon te leuk!!!
Hahaha, bij jou is het natuurlijk wel makkelijk om dat op je werk te doen ...

Vandaag is de kleine naar de opvang, dus ik heb de dag ingepland voor het huishouden (naast een half uur solliciteren) maar huishouden? Ik heb geloof ik nog net mijn bordje in de vaatwasser gezet en die aangedaan (is dat ook huishouden?) anders ben ik flink de sjaak :P
Als je het uitruimt heb je heel veel werk verzet
ik wil eigenlijk wel de betaalde app installeren, maar weet iemand hoe dat werkt op een iPhone3? Ik bedoel: is het echt zo dat je dat alleen kan met een creditcard? Die heb ik dus niet..

Heb nooit eerder een betaalde App gehad.

:(

Ik kan kiezen tussen Visa, MasterCard, Arnex, en Geen.

Als ik voor Geen kies dan staat er:

Wilt u Draw bla bla bla nog steeds kopen voor 0,79 euro? En dan zeg ik: koop. En dan moet ik wederom mijn ID-wachtwoord invullen en dan kom ik weer bij die pagina dat ik moet kiezen tussen Visa, Mastercard etc. Schiet dus niet op :(

Moet ik speciaal een creditcard aanschaffen om App's te kunnen kopen??
en nog een vraag.

Bij de recenties van de betaalde App staat dat het jammer is dat er geen refresh-knop op zit en dat je telkens in- en uit moet loggen om je spel te vernieuwen zeg maar. Anders blijft ie vast staan.

Het is bij mij ook wel zo dat ik soms erg lang moet wachten tot een tekening binnenkomt. Een collega van me had gistermiddag rond 15.00 uur iets voor mij getekend. Om 22.30 uur stond het er nog niet op! Pas vanochtendvroeg zat ik het.

Maar hoe log je dan in en uit? Als ik gewoon op de 'hoofdmenu-knop' druk zeg maar, en dan weer opnieuw naar DrawSomething ga dan heb ik weer gewoon de pagina waar ik voorheen ook al op zat, er is dan niks vernieuwd.
Hi Tulpje,

Hier met apps kopen hetzelfde probleem. Ik heb geen creditcard... Dus ik koop geen apps. Ik vertik het namelijk om er speciaal een card voor te nemen...

Das waar Luni, Hmmmm toch maar ff gauw nog aan de slag voor manlief om 16.30 thuis komt. Maar eerst nog ff draw something spelen ;)
Ik heb de gratis versie en die werkt gewoon heel goed. Betaalde app betaal ik via mijn itunes tegoed.

Ik zou gewoon de gratis versie proberen als ik jou was
Ik heb ooit een iTunes kaartje gekocht bij volgens mij de Appie. Voor 10,- kan ik heel veel apps kopen zonder credit card.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik heb de gratis App en gaat op zich prima hoor, maar een collega zei dat de betaalde App wel een stuk beter is (zij had eerst ook de gratis App). Sowieso meer woorden. Want moet zeggen dat ik, ondanks dat ik pas sinds zondag speel, al vaak dezelfde woorden tegen kom. Soms begint iemand te tekenen en weet ik al gelijk wat het is, omdat ik dat woord zelf ook al eens getekend heb.

Verder geloof ik dat je ook meer kleuren hebt als je de betaalde App hebt?

Weet iemand hoeveel punten je moet hebben om bij de gratis App meer kleurtjes te kopen? Bij die kleuren staat 249 dacht ik (even uit mijn hoofd). Is dat het aantal punten of betekent dat iets anders?

Ik mis de kleur groen!
249 is het aantal punten dat je nodig hebt om meer kleuren te kopen.
Hoe kan je van de gratis app naar de betaalde versie?
Het valt mij ook op (betaalde versie) dat je regelmatig dezelfde woorden tegen komt, ondanks mijn 'extra woorden' als betaalde app.

Wel krijg je 400 coins als je de app van 79 ct koopt, en kun je dus meteen al kleurtjes bijkopen. Ik heb een serie met o.a. groen gekocht, is wel handig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:camry schreef op 07 maart 2012 @ 16:12:

249 is het aantal punten dat je nodig hebt om meer kleuren te kopen.

Ja dacht ik wel. Nou, nog paar tekeningen en dan ben ik wel bij de 249 volgens mij. Maar dan nog koop je maar 5 kleuren tegelijk ofzo he. Schiet nog niet echt op. Maar goed.

Heb overigens ook nog nooit een tekening van iemand anders gehad die meer kleuren gebruikte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven