Bezorgen
donderdag 8 maart 2012 om 10:24
30 seconden googlen .
Pakjegemak
Vervolgens shop zoeken die dat gebruikt:
zoeken bij google naar "pakjegemak erotiek"
Als je ook nog eens zou willen posten hoe je speeltje beviel in dit topic dan hebben we elkaar geholpen.quote:reizigster2004 schreef op 08 maart 2012 @ 10:14:
Een bombrief?
Dat is een hele domme opmerking.
1. Nu leest de AIVD mee, en heeft je ip op de zwarte lijst gezet.
2. Bij een bombrief is de AFZENDER anoniem, niet het aankomstadres
Pakjegemak
Vervolgens shop zoeken die dat gebruikt:
zoeken bij google naar "pakjegemak erotiek"
Als je ook nog eens zou willen posten hoe je speeltje beviel in dit topic dan hebben we elkaar geholpen.quote:reizigster2004 schreef op 08 maart 2012 @ 10:14:
Een bombrief?
donderdag 8 maart 2012 om 10:58
Je kunt het ook eerst bij jou thuis laten bezorgen en dan het adres van het werk van je minnaar er op plakken en doorsturen.
(Zorg wel dat er een kreet als PRIVE op staat voordat ze bij de receptie denken dat ze die nieuwe nietmachines eindelijk binnen hebben en vol enthoussiastme het pakje voor Mr Minnaar alvast open maken)
(Zorg wel dat er een kreet als PRIVE op staat voordat ze bij de receptie denken dat ze die nieuwe nietmachines eindelijk binnen hebben en vol enthoussiastme het pakje voor Mr Minnaar alvast open maken)
donderdag 8 maart 2012 om 11:03
quote:dirk1971 schreef op 08 maart 2012 @ 10:24:
Toe maar, en dan ook nog die smiley...
Denk je niet dat de AIVD vervolgens het topic dan leest en zich de ballen uit de broek lacht?
Overigens heb jij het b-woord ook genoemd en staat jouw IP dus nu ook op de zwarte lijst. Succes!
Toe maar, en dan ook nog die smiley...
Denk je niet dat de AIVD vervolgens het topic dan leest en zich de ballen uit de broek lacht?
Overigens heb jij het b-woord ook genoemd en staat jouw IP dus nu ook op de zwarte lijst. Succes!
donderdag 8 maart 2012 om 11:42
quote:Tia.Dalma schreef op 08 maart 2012 @ 11:03:
Overigens heb jij het b-woord ook genoemd en staat jouw IP dus nu ook op de zwarte lijst. Succes! Ik wens ze dan veel succes ermee. Ik zit achter 7 proxies. En ja, het was een grapje..
===============
Terug on topic:
meestal zit de factuur in een pakketje. Daarop staat het factuuradres/ betaler. Dus de enige manier om het nog een beetje anoniem te versturen is het zelf uit pakken, herinpakken, en dan opnieuw versturen.
Overigens heb jij het b-woord ook genoemd en staat jouw IP dus nu ook op de zwarte lijst. Succes! Ik wens ze dan veel succes ermee. Ik zit achter 7 proxies. En ja, het was een grapje..
===============
Terug on topic:
meestal zit de factuur in een pakketje. Daarop staat het factuuradres/ betaler. Dus de enige manier om het nog een beetje anoniem te versturen is het zelf uit pakken, herinpakken, en dan opnieuw versturen.
donderdag 8 maart 2012 om 12:22
Volgens mij kun je gewoon kopen, online betalen en laten bezorgen op een willekeurig adres.
Je betaalgegevens zijn echter wel traceerbaar bij de leverancier.
Maar ik denk dat de gemiddelde vrouw niet zit te wachten op de anonieme toezending van een sexspeeltje. Die gaat dan waarschijnlijk rechtstreeks in de vuilnisbak als ze vermoedt dat het van die bekende(?) stalker komt.
Je betaalgegevens zijn echter wel traceerbaar bij de leverancier.
Maar ik denk dat de gemiddelde vrouw niet zit te wachten op de anonieme toezending van een sexspeeltje. Die gaat dan waarschijnlijk rechtstreeks in de vuilnisbak als ze vermoedt dat het van die bekende(?) stalker komt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
donderdag 8 maart 2012 om 19:01