Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
Hij is mooi geworden he meiden. Dank je Scamp, ik vind hem prachtig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:missverrektekoekwaus schreef op 08 maart 2012 @ 15:00:

MV, hij is lieeeeeeef!

Charlotte, ben je zwanger Jaaaaaaaah van een supergrote chocolate chip cookie
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 08 maart 2012 @ 15:02:

[...]

Jaaaaaaaah van een supergrote chocolate chip cookie

Gefeliciteerd! Dat je maar een heel pakje mag krijgen

Wil je een walnoot?
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 15:01:

[...]

Geen idee wie het is op je ava maar geef die ook even een walnoot in zijn bek lekker uitziende waffel Das Dan Karaty. Ik weet niet hoe je een walnoot moet toevoegen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
[quote]scamp schreef op 08 maart 2012 @ 15:03:

[...]

Wil je een walnoot?[/quote]

Ajb.
Jaa! MV, hij is ook leuk! Leuk, al die walnootjes... Nu Dan nog met walnoot en we zijn lekker bezig..
Prachtig. Dan moeten we de rest van het forum gaan bestormen.

Kunnen we geen walnotenspeeltjes regelen voor onze huisdieren en die gaan uitdelen ofzo? Ik zie onze kat al achter een walnoot aanrennen....
MVK, was jij het gisteren niet, die zei dat je een andere TO op onze vriend de eikel vond lijken? Hij/zij discussieert inderdaad op dezelfde wijze, getuige het topic wat geopend is over zwarte koningshuizen o.i.d.
Jij en Maja hebben de mooiste grootste.

Ik denk dat die van Charlot ook heel mooi gaat worden, zon mooie man en een gouden eikel kan niet fout gaan. Jammer dat hij dat microfoontje in zijn gezicht heeft, zonde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat wordt een Walnootje :D..
Hoe voeg ik een walnoot aan mijn ava toe?
quote:molly74 schreef op 08 maart 2012 @ 15:08:

MVK, was jij het gisteren niet, die zei dat je een andere TO op onze vriend de eikel vond lijken? Hij/zij discussieert inderdaad op dezelfde wijze, getuige het topic wat geopend is over zwarte koningshuizen o.i.d. Molly, goud past mooi bij zwart
quote:charlottew88 schreef op 08 maart 2012 @ 15:10:

Hoe voeg ik een walnoot aan mijn ava toe?Scampi is druk eentje voor je aan het maken, momentje.
quote:charlottew88 schreef op 08 maart 2012 @ 15:04:

[quote]scamp schreef op 08 maart 2012 @ 15:03:

[...]

Wil je een walnoot?[/quote]

Ajb.Dan Karaty :D
quote:UCchick1990 schreef op 08 maart 2012 @ 15:07:

Prachtig. Dan moeten we de rest van het forum gaan bestormen.

Kunnen we geen walnotenspeeltjes regelen voor onze huisdieren en die gaan uitdelen ofzo? Ik zie onze kat al achter een walnoot aanrennen....

Oh je brengt mij op ideeen. Ik heb al tien jaar een spuitbus ergens liggen met/van gouden kleur. Morgen kan ik er iets mee.

Ik kan iig walnoten gespuiten, die spuitbus gebruik ik toch niet, weet ook niet meer waar ik die voor gekocht heb.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 15:10:

[...]

Molly, goud past mooi bij zwart
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 15:11:

[...]

Dan Karaty :D

Ik kijk thuis even Scamp hier op het werk(ja ik forum op het werk :red: maar gelukkig mag dat) is jouw plaatje afgeschermd.

Lief van je dat je voor mij een plaatje maakt
Hij is leuk Charlotte, ik kan hem niet wat groter zien maar bij de mijne was het ook na het installeren dat je hem groter ziet. Hij lijkt er erg leuk uit te zien hoor.
He's cute..

Walnootjes maken alles liever, lijkt het wel :P
He lieve Scamp, jij houdt ook wel van een geintje he?

Is het moeilijk een walnoot ergens erin te zetten? Ja voor mij wel maar daarom vraag ik het.

Kunnen we niet, `we`, de ava van de Mod een gouden walnoot geven? Ze zullen en kunnen hem nooit nemen hoor maar lijkt mij wel grappig.

Ze lezen volgens mij bijna nergens mee dus dit is redelijk veilig.
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 15:22:

He's cute..

Love, Peace and Walnuts

http://www.virtuousplanet ... /00000000000000014912.png

Scamp kan je de smiley door een walnoot vervangen?
Dat lijkt me wel heel leuk! Mod met een walnoot :-)..

Nieuwe ijssmaak..
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 15:19:

Hij is leuk Charlotte, ik kan hem niet wat groter zien maar bij de mijne was het ook na het installeren dat je hem groter ziet. Hij lijkt er erg leuk uit te zien hoor.Ik ben nieuwsgierig.
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 15:22:

He's cute..

Stom he, en ik ben op mijn ava super moeilijk, was al de hele tijd afzijdig want wilde niet iemand kwetsen dat hij in mijn ogen niet mooi was.

Dacht wel, zou het wel leuk vinden als Bo knabbelt aan een walnoot, en zie, hij was er. En had al buikpijn dat ik er eentje zou krijgen die ik niet mooi zou vinden. Nou ik vind hem prachtig.
Scamp heeft ee nnieuwe bezigheid..

Ben aan het broeden op een nieuw motto..

Ben je een nootje? Ja, een walnootje.. Ben je een engel? Ja, Een walnootengel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven