Gouden walnoot topic
dinsdag 6 maart 2012 om 12:16
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.
Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.
Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?
Join de "Gouden Walnoot"
Ons mandje
Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.
Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?
Join de "Gouden Walnoot"
Ons mandje
donderdag 8 maart 2012 om 15:02
quote:missverrektekoekwaus schreef op 08 maart 2012 @ 15:00:
MV, hij is lieeeeeeef!
Charlotte, ben je zwanger Jaaaaaaaah van een supergrote chocolate chip cookie
MV, hij is lieeeeeeef!
Charlotte, ben je zwanger Jaaaaaaaah van een supergrote chocolate chip cookie
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 8 maart 2012 om 15:03
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 15:01:
[...]
Geen idee wie het is op je ava maar geef die ook even een walnoot in zijn bek lekker uitziende waffel Das Dan Karaty. Ik weet niet hoe je een walnoot moet toevoegen.
[...]
Geen idee wie het is op je ava maar geef die ook even een walnoot in zijn bek lekker uitziende waffel Das Dan Karaty. Ik weet niet hoe je een walnoot moet toevoegen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 8 maart 2012 om 15:04
[quote]scamp schreef op 08 maart 2012 @ 15:03:
[...]
Gefeliciteerd! Dat je maar een heel pakje mag krijgen
Wil je een walnoot?[/quote]
Ajb.
[...]
Gefeliciteerd! Dat je maar een heel pakje mag krijgen
Wil je een walnoot?[/quote]
Ajb.
donderdag 8 maart 2012 om 15:09
donderdag 8 maart 2012 om 15:10
quote:molly74 schreef op 08 maart 2012 @ 15:08:
MVK, was jij het gisteren niet, die zei dat je een andere TO op onze vriend de eikel vond lijken? Hij/zij discussieert inderdaad op dezelfde wijze, getuige het topic wat geopend is over zwarte koningshuizen o.i.d. Molly, goud past mooi bij zwart
MVK, was jij het gisteren niet, die zei dat je een andere TO op onze vriend de eikel vond lijken? Hij/zij discussieert inderdaad op dezelfde wijze, getuige het topic wat geopend is over zwarte koningshuizen o.i.d. Molly, goud past mooi bij zwart
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 8 maart 2012 om 15:13
quote:UCchick1990 schreef op 08 maart 2012 @ 15:07:
Prachtig. Dan moeten we de rest van het forum gaan bestormen.
Kunnen we geen walnotenspeeltjes regelen voor onze huisdieren en die gaan uitdelen ofzo? Ik zie onze kat al achter een walnoot aanrennen....
Oh je brengt mij op ideeen. Ik heb al tien jaar een spuitbus ergens liggen met/van gouden kleur. Morgen kan ik er iets mee.
Ik kan iig walnoten gespuiten, die spuitbus gebruik ik toch niet, weet ook niet meer waar ik die voor gekocht heb.
Prachtig. Dan moeten we de rest van het forum gaan bestormen.
Kunnen we geen walnotenspeeltjes regelen voor onze huisdieren en die gaan uitdelen ofzo? Ik zie onze kat al achter een walnoot aanrennen....
Oh je brengt mij op ideeen. Ik heb al tien jaar een spuitbus ergens liggen met/van gouden kleur. Morgen kan ik er iets mee.
Ik kan iig walnoten gespuiten, die spuitbus gebruik ik toch niet, weet ook niet meer waar ik die voor gekocht heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 8 maart 2012 om 15:17
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 15:11:
[...]
Dan Karaty
Ik kijk thuis even Scamp hier op het werk(ja ik forum op het werk :red: maar gelukkig mag dat) is jouw plaatje afgeschermd.
Lief van je dat je voor mij een plaatje maakt
[...]
Dan Karaty
Ik kijk thuis even Scamp hier op het werk(ja ik forum op het werk :red: maar gelukkig mag dat) is jouw plaatje afgeschermd.
Lief van je dat je voor mij een plaatje maakt
donderdag 8 maart 2012 om 15:19
donderdag 8 maart 2012 om 15:25
He lieve Scamp, jij houdt ook wel van een geintje he?
Is het moeilijk een walnoot ergens erin te zetten? Ja voor mij wel maar daarom vraag ik het.
Kunnen we niet, `we`, de ava van de Mod een gouden walnoot geven? Ze zullen en kunnen hem nooit nemen hoor maar lijkt mij wel grappig.
Ze lezen volgens mij bijna nergens mee dus dit is redelijk veilig.
Is het moeilijk een walnoot ergens erin te zetten? Ja voor mij wel maar daarom vraag ik het.
Kunnen we niet, `we`, de ava van de Mod een gouden walnoot geven? Ze zullen en kunnen hem nooit nemen hoor maar lijkt mij wel grappig.
Ze lezen volgens mij bijna nergens mee dus dit is redelijk veilig.
donderdag 8 maart 2012 om 15:25
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 15:22:
He's cute..
Walnootjes maken alles liever, lijkt het wel
Love, Peace and Walnuts
http://www.virtuousplanet ... /00000000000000014912.png
Scamp kan je de smiley door een walnoot vervangen?
He's cute..
Love, Peace and Walnuts
http://www.virtuousplanet ... /00000000000000014912.png
Scamp kan je de smiley door een walnoot vervangen?
donderdag 8 maart 2012 om 15:28
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 15:19:
Hij is leuk Charlotte, ik kan hem niet wat groter zien maar bij de mijne was het ook na het installeren dat je hem groter ziet. Hij lijkt er erg leuk uit te zien hoor.Ik ben nieuwsgierig.
Hij is leuk Charlotte, ik kan hem niet wat groter zien maar bij de mijne was het ook na het installeren dat je hem groter ziet. Hij lijkt er erg leuk uit te zien hoor.Ik ben nieuwsgierig.
donderdag 8 maart 2012 om 15:28
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 15:22:
He's cute..
Stom he, en ik ben op mijn ava super moeilijk, was al de hele tijd afzijdig want wilde niet iemand kwetsen dat hij in mijn ogen niet mooi was.
Dacht wel, zou het wel leuk vinden als Bo knabbelt aan een walnoot, en zie, hij was er. En had al buikpijn dat ik er eentje zou krijgen die ik niet mooi zou vinden. Nou ik vind hem prachtig.
He's cute..
Stom he, en ik ben op mijn ava super moeilijk, was al de hele tijd afzijdig want wilde niet iemand kwetsen dat hij in mijn ogen niet mooi was.
Dacht wel, zou het wel leuk vinden als Bo knabbelt aan een walnoot, en zie, hij was er. En had al buikpijn dat ik er eentje zou krijgen die ik niet mooi zou vinden. Nou ik vind hem prachtig.