Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
Mijn lieve uiltje is errug blij met de gouden walnoot.
Mijn avatar vertelt eigenlijk wel een beetje wat er gebeurd is, of niet? Er was shit en nu groeien er allemaal spontaan walnootjes op het forum
Maja82
Ziet een nieuwe topictitel voorbij komen (is niet zo, maar binnenkort)..

Waar komen de walnoten vandaan?
Ze zijn echt leuk die avatOrs.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 14:30:

Maja82Dank je
quote:Maja82 schreef op 08 maart 2012 @ 14:28:

Over walnoten gesproken:

http://www.dekooktips.com/recepten/sala-blauw.htmKlinkt heerlijk! Hier ga ik mijn vader een keer mee verrassen.
Die walnoot kleurt waarschijnlijk leuk bij een rode katervacht.

Ben benieuwd straks.

Ga even mijn dochter uit bed plukken en op weg. Doei!
Nu snap ik mijn college over innovatie niet meer Maar ik heb wel een walnoot!
quote:helene31 schreef op 08 maart 2012 @ 14:32:

Die walnoot kleurt waarschijnlijk leuk bij een rode katervacht.

Ben benieuwd straks.

Ga even mijn dochter uit bed plukken en op weg. Doei!He gekkie, waar heb jij het over
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Inderdaad.. ben benieuwd..

Leuk zeg, al die walnootjes.. Vooral die van Chick. ;)
Innovatie is toch vernieuwen?

Misschien gaat het daar over?
quote:UCchick1990 schreef op 08 maart 2012 @ 14:35:

Nu snap ik mijn college over innovatie niet meer Maar ik heb wel een walnoot!We schrijven wel een absentbriefje voor als je examen moet doen , we nemen alle verantwoordelijkheden op ons hoor.
Ik overweeg mijn haar te gaan verven. Wel of geen goed idee?
quote:angel__ schreef op 08 maart 2012 @ 14:36:

Inderdaad.. ben benieuwd..

Leuk zeg, al die walnootjes.. Vooral die van Chick. ;)Ja zo zag ik de ava al voor mij maar die van jou is ook zo schattig met het pulletje en die walnoot.
quote:UCchick1990 schreef op 08 maart 2012 @ 14:38:

Ik overweeg mijn haar te gaan verven. Wel of geen goed idee?Wat is het nu?
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 maart 2012 @ 14:38:

[...]

We schrijven wel een absentbriefje voor als je examen moet doen , we nemen alle verantwoordelijkheden op ons hoor.Gelukkig is het een open boek examen Schrijf ik de slides met onbegrijpelijke tekens wel over....
MV, ik wil ook een avatar voor je maken maar moet even nadenken hoe ik dat lieve poezekoppie ga mixen met een walnoot. Nou ja niet letterlijk he

Ik overweeg mijn haar te gaan verven. Wel of geen goed idee?Ik ga het volgende week zelf doen dus ik zou zeggen ja.
Helene31
Ik heb bruine ogen, lichte huid die soms sproetjes heeft (zeker nu, vanochtend naar zonnebank geweest), ik draag een bril en mijn haar neigt naar blond.

Ik overweeg mijn haar te gaan verven. Wel of geen goed idee?

Ik verf altijd zelf mijn haar, gaat echt heel erg goed.

Wat voor kleur wil je en wat is het nu?
quote:scamp schreef op 08 maart 2012 @ 14:39:

MV, ik wil ook een avatar voor je maken maar moet even nadenken hoe ik dat lieve poezekoppie ga mixen met een walnoot. Nou ja niet letterlijk he

Ja daarom hield ik mij al stil, want wil Bo ook niet kwijt, een knabbelende kat aan een walnoot vind ik wel leuk maar niet als hij neergeslagen wordt door een grote walnoot.

Ik zat net ook al te denken hoor, alsof het lijkt dat hij van het nootje eet. Maar jeetje, dat is gewoon niet te doen.
Ik neig naar een warme kleur bruin.

Ik overweeg mijn haar te gaan verven. Wel of geen goed idee?Hangt er een beetje van af. Als je het neongroen wilt hebben zou ik er toch nog even over nadenken voor je naar de kapper rent.

Mosterd

Warm bruin lijkt me prima. Kan volgens mij ook bij veel huid- en oogkleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven