Gouden walnoot topic

06-03-2012 12:16 1469 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het knusse topic waarbij de nootjes niet blijven staan.

Lekker kletstopic voor iedereen die bij elkaar kwam door het vinden van een eikeltje in het bos.

Houd je niet van eikels en alu-hoedjes maar ben je gek op walnoten en creatief koken of een goed gesprek op zijn tijd?

Join de "Gouden Walnoot"

Ons mandje
quote:angel__ schreef op 09 maart 2012 @ 09:22:

Ja, moest wel hard lopen, maar heb hem afgeschud in het eikenbomenbos. Kan hij achter eikeltjes aan. Heb hem er ook bij gezegd van mijn lieve soortgenoten af te blijven..

Iemand een nuttig tijdsverdrijf (op het werk, mogelijkheid tot internet )Forummen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kijk hem strakkies thuis, hier opent ie bijna niet..

:-)
quote:scamp schreef op 09 maart 2012 @ 09:25:

[...]

Ik heb net poezenworst gekeken. Wat een leuke serie en wat zit hij lekker in die boom hahaha

Wat een lekker ding is het toch.

Ja ben erg gek op hem.

Helaas een reclame deze week moeten cancelen omdat ze zijn veiligheid niet konden waarborgen. Het is mijn liefste bezit dus ja, dan houdt het op.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ohhh ik heb een lekker recept met noten en perzik, ik weet zeker dat jullie het ook heerlijk zullen vinden. Ga er zo fotos van maken en het recept overschrijven. En mijn kookschrift even doorzoeken want Bo heeft die per ongeluk op de grond gegooid en duizenden recepten liggen nu door elkaar. Ik moet om 11 uur even mijn boodschappen halen maar daarna plaats ik het.
Forummen doe ik er al bij . Er is bijna geen werk meer, alleen als ze nog wat willen hebben..
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 maart 2012 @ 09:35:

Ohhh ik heb een lekker recept met noten en perzik, ik weet zeker dat jullie het ook heerlijk zullen vinden. Ga er zo fotos van maken en het recept overschrijven. En mijn kookschrift even doorzoeken want Bo heeft die per ongeluk op de grond gegooid en duizenden recepten liggen nu door elkaar. Ik moet om 11 uur even mijn boodschappen halen maar daarna plaats ik het.

Ik ben dol op perzik dus ik ben erg benieuwd!

Kane is ook een prachtige kat zeg!
MV: heb jij alles geschreven of op een harde schijf? Ik ben allerlei recepten aan het bij elkaar aan het rapen (van mijn oma bijvoorbeeld) en ik weet niet wat nou leuker is, in een schrift of harde schijf.
Ik heb meerdere kookschriften op internet Angel. En een papieren kookschrift. En ik heb een website Prikeenvorkje.nl met recepten, nog niet alles zit erin, die ik helaas even offline heb omdat ik geen geld heb om de kosten per jaar te betalen om het online te houden.

Ik wil als het ooit eens een betere kant op gaat 1 mooie website hebben met al mijn fotos en recepten. (die ik al heb he, Prikeenvorkje.nl)

Iemand heeft mij ooit hier op het forum vertelt dat er ook mogelijkheden zijn voor een kookboek maar zover ben ik nog niet. En ook het topic kwijt waar het in stond helaas. Ik had het opgeslagen maar pc was gecrashed.

Nu heb ik inmiddels wel een ext. geheugen voor recepten en fotos dus dat is wel een fijn gevoel.

Voor jou, het hangt ervan af wat je ermee wilt, een boekje is leuker te laten zien, maar iets op internet kan je makkelijker delen met anderen. Dat heb ik nog niet echt gedaan moet ik zeggen.

Ik zou het wel goed opslaan want ik vind het heel erg dat ik mooie fotos en recepten kwijt ben bij de crash.
Oh, dan moet ik nog even gaan kijken. Heb een hoop van m'n oma gekregen, dan nog wat (lees een hele stapel) kaartjes van de AH/Plus/Jumbo.. Losse flodders van internet.. En dat wil gaan bewaren..
rustig hier vandaag.

Vanochtend met de vaatwasser staan vechten. Wazige foutmelding die al weer net zo wazig spontaan verdween. Gelukkig maar want ik haar afwassen.

Ik heb ook een kookschrift. Alle recepten die ik krijg (mamma ) of opzoek plak ik daar in of schrijf ik over. Dan heb ik ook nog ruimte er bij voor tips en wijzigingen. Ik ben niet zo recept vast. :-D
Tis inderdaad rustig .. Misschien allemaal in spanning voor het recept van MV?
Ik moet vanmiddag even kijken in mijn papieren kookschrift want de foto bij dit gerecht lijkt niet op die ik in mijn hoofd heb. Nou ik maak altijd wel de pittige variatie onderaan.

Ik zoek nog even na of ik nu de juiste heb gepakt;

voor nu alvast;

bijgerecht, perzik met noten
MV: Dat had je nou net niet moeten doen.. Toch maar hopen dat baas m'n salaris stort (heb t idee voor niks te werken :S)..

Dan kan ik m'n ma boodschappen doen, voor dit lekkere bijgerecht..

Is dat lekker met kippenpoten of kipfilet? Rijst of pasta?
Ja ik eet zelf liever kipfilet, erg lekker bij.

En het is zo lekker bij pittig eten als indisch end. Lekker fris. En past natuurlijk bij de rijst en die kruiden. En ik heb ook nog als je wilt een heerlijk recept van Indische kip met abrikozen met rijst (met een tomatensaus), daar is het ook een lekker bijgerecht bij.

Of bij couscous gerechten. Kan ook zomers bij de salade.
Ik kwam her en der gouden walnoten tegen op het forum, maar ik zie nu waar die vandaan komen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 maart 2012 @ 14:00:

Ja ik eet zelf liever kipfilet, erg lekker bij.

En het is zo lekker bij pittig eten als indisch end. Lekker fris. En past natuurlijk bij de rijst en die kruiden. En ik heb ook nog als je wilt een heerlijk recept van Indische kip met abrikozen met rijst (met een tomatensaus), daar is het ook een lekker bijgerecht bij.

Of bij couscous gerechten. Kan ook zomers bij de salade.

Kijkt nu héél lief.. Hoopt snel op een workshop!

|

Jaja, Yvon, waar eikels al niet goed voor zijn..

Even tussendoor he, zijn al onze walnoten gegrepen door de notenkraker??
quote:yvonjaspers schreef op 09 maart 2012 @ 14:18:

Ik kwam her en der gouden walnoten tegen op het forum, maar ik zie nu waar die vandaan komen. Leuk he, welkom. Zit wel een verhaal achter. Zie mijn posting bij het gtst topic bij entertainment. Is een lang verhaal wat o.a. begonnen is bij jouw goede gewaardeerde vriend .
Soepnoot meldt zich!

Mijn internetverbinding was zo traag dat ik letterlijk in slaap viel. En dat ik vanmorgen (vannacht) om drie uur ben opgestaan om een schooltje schoon te maken zal daar ook wel een rol bij hebben gespeeld.

Ik ga er nu een kopje koffie in gooien, en dan zal het wel weer gaan (is zo lullig voor dochter als ze uit school komt en ze treft een snurkende moeder aan).
Ik ben er ook weer even, was druk in huis. De koelkast weer helemaal schoongemaakt en de kasten in de keuken weer eens helemaal gereorganiseerd. Ik heb een ijzeren voorraad, 5 pakken hagelslag en 4 tubes mosterd bijvoorbeeld. Dat heb je als je partner de grote boodschappen doet, dan kopen ze maar wat ze denken dat er nodig is. Ik kan ook een winkel in thee beginnen
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 maart 2012 @ 14:22:

[...]

Leuk he, welkom. Zit wel een verhaal achter. Zie mijn posting bij het gtst topic bij entertainment. Is een lang verhaal wat o.a. begonnen is bij jouw goede gewaardeerde vriend .

Een verhaal erachter en iets met GTST?? Ik weet niet beter dan dat het uit dít topic komt.

Oh, speciaal voor Soupe aux legumes sans e deux: je kunt F-5-en!!
MV, leuke poezebeesten heb jij! Ik moest buiten gaan zitten om de filmpjes te laden, maar ik heb ze wel gezien .

*gaat heel hard duimen dat Bo's volgende opdracht wél doorgaat*
Mooi Molly! Heel gedistingeerd!
Leuke foto's van Bo en Kane MV! Ik heb ook even naar poezenworst gekeken, Bo is wel een boomgenieke kat hoor. Ik duim voor je opdrachten! Zelf zit ik ook enigszin onrustig te wachten tot mijn opdrachten weer gaan lopen, ik weet hoe je je voelt. Sterkte!
quote:missverrektekoekwaus schreef op 09 maart 2012 @ 14:26:

Ik ben er ook weer even, was druk in huis. De koelkast weer helemaal schoongemaakt en de kasten in de keuken weer eens helemaal gereorganiseerd. Ik heb een ijzeren voorraad, 5 pakken hagelslag en 4 tubes mosterd bijvoorbeeld. Dat heb je als je partner de grote boodschappen doet, dan kopen ze maar wat ze denken dat er nodig is. Ik kan ook een winkel in thee beginnen Haha, zo heb ik altijd vier flessen sladressing, drie kilo rijst en pasta in alle mogelijke vormen en kleuren op voorraad. Wel vervelend dat ik voor bakboter en wc-papier dan weer regelmatig bij de buren moet bedelen... ik zou eens wat Structuur aan moeten brengen in mijn voorraadbeleid. Helaas is Structuur niet mijn beste kant .
quote:missverrektekoekwaus schreef op 09 maart 2012 @ 14:26:

Ik ben er ook weer even, was druk in huis. De koelkast weer helemaal schoongemaakt en de kasten in de keuken weer eens helemaal gereorganiseerd. Ik heb een ijzeren voorraad, 5 pakken hagelslag en 4 tubes mosterd bijvoorbeeld. Dat heb je als je partner de grote boodschappen doet, dan kopen ze maar wat ze denken dat er nodig is. Ik kan ook een winkel in thee beginnen

Wel met walnotencake he .

Zit er eigenlijk over te denken, om te kijken of zoiets gaat lopen.. In Amerikaanse films zie je dat vaak.

Een café/koffiehuisje, met zelfgemaakte lekkere latte's, cappu's, theeën en dan boeken lezen/verkopen..

*gaat in droommodus*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven