Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt, ik loop 2x in de week. Dinsdags met de loopgroep en in het weekend een duurloop of een wedstrijd. Wil dit jaar een halve marathon gaan lopen.
Wow, wat goed. Succes met trainen.
Even nog een update, als alles meezit, start het event om 14.00 uur en waarschijnlijk komen de drop-items uit alle gewassen, dus ik zet er voor alle zekerheid vanavond maar vast lange gewassen in, dan begin ik meteen goed, als het wel zo is....
Oké.. geen idee wat voor event, zie alleen sushimest, maar.. wat zag ik op facebook? Varkentjes! Allerlei soorten. Ik zeg je, ze lezen hier mee!

Of ... werkt één van jullie stiekem bij Farmerama? En wat krijg ik voor ideeënbonus?
Later is nu
plaatjesplakken lukt helaas niet.
Later is nu
Dreamer, ik heb om 15.17 hier een link neergezet, daar kun je het nieuwe event, wat morgen begint, bekijken, ziet er echt wel heel leuk uit.
Ik las op de fansite, dat er misschien binnenkort een bloemisterij bij de ambachten komt en dat er daarom zoveel bloemen bijkomen, dat lijkt me echt zooo gaafff!!!
Hele boederij aan het aanpassen, blijft een hoop werk. Ik llaat mijn eierbomen en geurbomen staan....daar ben ik nogal aan gehecht
Nou, kom maar op met dat event! Er zitten nog pompoenen in de grond, die zijn precies om 2 uur klaar. Dan plant ik de bloempjes die we krijgen op grote velden terwijl ik de resterende plekken ombouw naar kleine veldjes.

Ik zit nog te twijfelen over mijn wac. Zondag kan ik in de avond pas op mijn boerderij. Ik denk dat ik hem dan maandag pas ga gebruiken anders kost het me wel erg veel ppj voor niets.

Het zou echt leuk zijn als je bloemist kon worden!! Het viel me

ook al op dat we steeds bloem-events hadden. Spannend!

En Dreamer, nu weet je zeker dat er hier iemand van farmarama meeleest hahaha!
Iedereen er al klaar voor?
yep! 2 minuten voordat het event (als het goed is) begint kan ik mijn grote gewassen (rode kool en 1 veld knoflook) binnen halen dus als de drop items uit alles komen heb ik een leuk begin.

Morgen weer goedkoop knechten kopen ideaal!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 09 maart 2012 @ 13:43:

yep! 2 minuten voordat het event (als het goed is) begint kan ik mijn grote gewassen (rode kool en 1 veld knoflook) binnen halen dus als de drop items uit alles komen heb ik een leuk begin.

Morgen weer goedkoop knechten kopen ideaal!

Dat is wel fijn nieuws van die knechten.

Ik was al druk met oogsten en opeens dacht ik, ik moet nog even wachten tot het event begint.
Zo. Ik heb al 13 paprikaslingers ingeleverd. Ik heb alleen geen chocoladesaus terwijl ik deze wel uit de grond zag komen!
Ik heb ook geen chocoladesaus.

Eerlijk gezegd begrijp ik het event nog niet helemaal. Maakt het uit welke bloemen ik laat groeien voor wat ik eruit kan krijgen? Qua prijzen.
hier ook geen chocoladesaus en wel gezien. Zal wel een bug zijn.

Heb 147 slingers. mooi zo!
chocoladesaus duurde even wat langer. Even f5-en, want ik heb hem nu wel.

Leuk, leuk, leuk!!
Rose, je moet zoveel mogelijk lelietjes van dale en seringen laten groeien want die moet je inleveren. Voor de paprikaslingers die uit de grond komen maakt het niet uit welke gewassen je plant. Langere gewassen is altijd meer kans op dropitems.
Ik vroeg me af hoe het werkte met de recepten. Omdat de een voor de bakkerij is en de ander voor jam.
ook na f5 nog geen chocoladesaus.

Rose, ze bewaren de recepten. Zodra je het nodige level bereikt heb kan je het product maken. Je krijgt zowel de bakkerij als jam recept
Ik heb na F5 wel de optie chocoladesaus geven nu, maar de saus die ik al had gekregen is er (nog?) niet.
OOOooooo, wat vind ik dit mooi en leuk.... ik word hier helemaal blij van !!!
quote:tindin schreef op 09 maart 2012 @ 14:26:

Ik heb na F5 wel de optie chocoladesaus geven nu, maar de saus die ik al had gekregen is er (nog?) niet.Dat is dus toch een bug, er wordt aan gewerkt hoor ik net......
ik kocht net 1 saus, om te zien hoe het werkte en die kreeg ik wel gewoon. Die saus werkt hetzelfde als supermest. 10% sneller.
nou, de eerste paar zijn klaar. Had alles erop gegooit, water, mest, supermest. hahaha.

Duurt altijd zo lang voordat je echt lekker op gang bent. Geduld, geduld, geduld Joda........;-)
Joda, je hebt 5 dagen de tijd hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven