Spannend mailcontact

08-03-2012 21:54 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee,

Ik ben erg gesteld om mail contact met vrouwen te hebben en daar spannende dingen te vertellen.

Is dat wel goed te praten als je een relatie hebt? Voel me best wel schuldig, zeker als je intieme dingen verteld, zonder dat je partner er iets van af weet.
quote:brennwert schreef op 08 maart 2012 @ 23:06:

Alleen als het Duitse vrouwen zijn!Duitse vrouwen zijn niet zo van het mailen, dat is wel weer jammer vind ik.
Leg deze vraag eens voor aan jouw vriendin, Gelderlander. Ben je niet benieuwd wat zij ervan vindt?
quote:frivolia schreef op 08 maart 2012 @ 23:19:

vind het emotionele ontrouw.

waarom vertel je het niet?

hoe zou je het vinden als je partner dit zou doen ?Ja, je hebt daar wel wat gelijk in, zou het niet erg vinden als ze dat deed.
quote:Aureel schreef op 09 maart 2012 @ 16:11:

Leg deze vraag eens voor aan jouw vriendin, Gelderlander. Ben je niet benieuwd wat zij ervan vindt?Ja, lijkt me ook wel iets, maar aan de andere kant ook weer liever niet.
What a jerk
quote:gelderlander schreef op 09 maart 2012 @ 17:23:

[...]

Ja, lijkt me ook wel iets, maar aan de andere kant ook weer liever niet.:puke:
quote:Aureel schreef op 09 maart 2012 @ 19:18:

[...]

:puke:Hahahahha ja ik weet het wel...
Stuur je me 'n berichtje Gelderlander?
quote:ahsam schreef op 09 maart 2012 @ 19:41:

Stuur je me 'n berichtje Gelderlander?je hebt een berichtje Ahsam
het is wel stil ineens
Je berichtje is zeker nog onderweg, heb het nog niet ontvangen...
Lijkt op een politiefoto, die avatar van Gelderlander. Wat had je uitgevroten?
quote:jaschenca_2 schreef op 09 maart 2012 @ 22:39:

Lijkt op een politiefoto, die avatar van Gelderlander. Wat had je uitgevroten?Hij had zijn belofte gebroken mij 'n bericht te sturen .....
quote:gelderlander schreef op 08 maart 2012 @ 21:54:

Heee,

Ik ben erg gesteld om mail contact met vrouwen te hebben en daar spannende dingen te vertellen.

Is dat wel goed te praten als je een relatie hebt? Voel me best wel schuldig, zeker als je intieme dingen verteld, zonder dat je partner er iets van af weet.

Zwetser.

In een vorig topic was je nog single en vroeg je je af of een vrouw uit Duitsland iets voor je zou zijn omdat die volgzamer zouden moeten zijn....

NEXT!
quote:Kier_V schreef op 09 maart 2012 @ 23:32:

[...]

Zwetser.

In een vorig topic was je nog single en vroeg je je af of een vrouw uit Duitsland iets voor je zou zijn omdat die volgzamer zouden moeten zijn....

NEXT!
Schrijf je in bij For2.nl of Sexdateservice.nl. Massa's berichtjes en je kan schrijven tot je een ons weegt.
quote:ahsam schreef op 09 maart 2012 @ 22:16:

Je berichtje is zeker nog onderweg, heb het nog niet ontvangen...Had al wat gestuurd, hoor niets. Email?
Ik hoop dat je vrouw erachter komt en dat ze jou uit huis flikkert! En hopelijk is die spannende vrouw een ontzettend lelijk gedrocht! Zoek die spanning toch bij je eigen vrouw, vreselijke loser dat je bent!
Omdat je per mail spannender bent dan in het echt waarschijnlijk? Loser..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven