Malm middenbruin
vrijdag 9 maart 2012 om 21:26
Op dit moment hebben we een slaapkamer met 3 witte muren en 1 hardblauwe. Maar er zitten verhuisplannen in de pen en mijn idee is dan een geheel witte slaapkamer, met meer romantische accenten.
Nu willen we graag een nieuw bed, nieuwe kast etc. Het moet nu leuk staan maar ook later, als we verhuisd zijn. We zitten te denken aan de M@lmlijn van Ik*a. Heeft iemand ervaring met m@lm? Wij denken aan middenbruin al vind ik dat ook nog wel gewaagd, zo donkerbruin. Wat zouden jullie doen? En is dit romantisch te maken of blijft dit robuust/stoer?
Voor de leuk een poll... en ik ben benieuwd naar combi-adviezen!
(waarvoor alvast bedankt)
Nu willen we graag een nieuw bed, nieuwe kast etc. Het moet nu leuk staan maar ook later, als we verhuisd zijn. We zitten te denken aan de M@lmlijn van Ik*a. Heeft iemand ervaring met m@lm? Wij denken aan middenbruin al vind ik dat ook nog wel gewaagd, zo donkerbruin. Wat zouden jullie doen? En is dit romantisch te maken of blijft dit robuust/stoer?
Voor de leuk een poll... en ik ben benieuwd naar combi-adviezen!
(waarvoor alvast bedankt)
vrijdag 9 maart 2012 om 21:37
vrijdag 9 maart 2012 om 21:38
Middenbruin vind ik persoonlijk heel mooi.
Hier staan heel veel oude en donkerbruine meubels (woonkamer). Met gele muren. Klinkt misschien raar maar het is heel warm.
Ik hoor van veel mensen dat ze zich hier snel thuis voelen. Het straalt rust uit.
En die romantiek kan je inderdaad ook in de accenten leggen.
Hier staan heel veel oude en donkerbruine meubels (woonkamer). Met gele muren. Klinkt misschien raar maar het is heel warm.
Ik hoor van veel mensen dat ze zich hier snel thuis voelen. Het straalt rust uit.
En die romantiek kan je inderdaad ook in de accenten leggen.
vrijdag 9 maart 2012 om 21:38
quote:galadriel schreef op 09 maart 2012 @ 21:28:
Ik zeg plaatje, of nu linkje, want ken het niet..
Sorry:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S79849858
Ik zeg plaatje, of nu linkje, want ken het niet..
Sorry:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S79849858
vrijdag 9 maart 2012 om 21:39
quote:zeeuws_mutsje schreef op 09 maart 2012 @ 21:37:
wit en berken vind ik er cheap uitzien. ben zelf ook een fan van bruin! afhankelijk van welke kleur je t wil combineren zou ik middenbruin of zwartbruin doen.
bij middenbruin combineert cremekleur mooi, bij zwartbruin zou ik voor een kersenrode muur gaan ofzo!Oeh.. kersenrood, mooi idee!
wit en berken vind ik er cheap uitzien. ben zelf ook een fan van bruin! afhankelijk van welke kleur je t wil combineren zou ik middenbruin of zwartbruin doen.
bij middenbruin combineert cremekleur mooi, bij zwartbruin zou ik voor een kersenrode muur gaan ofzo!Oeh.. kersenrood, mooi idee!
vrijdag 9 maart 2012 om 21:44
vrijdag 9 maart 2012 om 22:38
Spiegel aan het plafond...
Serieus, ik zou ook voor die middenbruine gaan. En anders die zwartbruine.
En vooral kleur aanbrengen in je dekbedkeuze en dingen aan de muur.
Ik zou ook niet gaan voor alleen witte muren, maar idd bv de de muur waar het bed tegenaan staat rood ofzo maken.
En dat weer terug laten komen in je gordijnen.
Serieus, ik zou ook voor die middenbruine gaan. En anders die zwartbruine.
En vooral kleur aanbrengen in je dekbedkeuze en dingen aan de muur.
Ik zou ook niet gaan voor alleen witte muren, maar idd bv de de muur waar het bed tegenaan staat rood ofzo maken.
En dat weer terug laten komen in je gordijnen.
zaterdag 10 maart 2012 om 08:09
Wij hebben een romantische kamer met Malm bed er in! Ik zou de muren niet spierwit maken maar creme. Waar ik vooral blij mee ben zijn de nachtkastjes. Die hangen aan het bed en hebben best veel ruimte. Ook fijn zijn de ladekasten van Malm. Wij hebben een brede kast met 6 lades. 1.20 hoog ofzo? Daar past ongelooflijk veel. Relatief goedkoop en al 6 jaar intensief in gebruik hier.