Ik vertrek
zaterdag 10 maart 2012 om 22:26
zondag 11 maart 2012 om 11:53
Vond het wel een leuke aflevering, vond de man eerst ook wat irritant, maar heb mijn mening snel herzien.
Een goed gebekte doorzetter, die de zaken scherp in de gaten hield.
(daar hou ik wel van ).
Leuk hotel in een prachtige omgeving, geen gekke beslissing.
Een goed gebekte doorzetter, die de zaken scherp in de gaten hield.
(daar hou ik wel van ).
Leuk hotel in een prachtige omgeving, geen gekke beslissing.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 11 maart 2012 om 12:06
quote:Eindeloos schreef op 11 maart 2012 @ 11:50:
MV, kom er maar in met je professioneel commentaar
Ik heb het vannacht gekeken.
Ik blijf mij verbazen, hoe selecteren ze de emigranten? Ik zie in hun oproepje op hun site niet staan `het moet wel heel goed fout zijn gegaan of bijna mislukt`.
Even een kleine grijnz deze week dat die man aan het begin vertelde hoe makkelijk de gemeentes waren met vergunningen in tegenstelling tot NL. Om vervolgens een strop om je nek te krijgen van heb ik jou daar.
Dat kopen en huren zonder dat alles in orde is blijf ik niet zo verstandig vinden. En huren voor 2000 euro per maand, en dan 85000 euro investeren in dingen die je er nooit meer uit krijgt, electriciteit, kachel, olie enz. lijkt mij niet de beste investering. Hij zei zelf ook al op een gegeven moment, voor dat geld had ik het wel kunnen kopen. En hoe kan het nou dat de vorige pachters de helft van de spullen meeneemt? In je huurcontract staat toch wat erbij hoort dus dan moet de eigenaar die spullen opnieuw aanschaffen of aan hun vergoeden en alles wat daarmee samenhangt.
Vonden jullie die huur ook niet duur per maand?
Dan een klusjesman gratis erbij hebben die niets doet vind ik ook niet zo motiverend.
Ik vond het verder een mooi hotel, mooie ligging. Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt in de stijl van daar. Lekker positief stel met al die tegenslagen die ze te verwerken hebben gehad.
Ik kon op de site niet komen in het verhaal hoe het nu met ze gaat maar ik vond het wel een leuk stel. Jammer dat we niet een glimp van de bruiloft hebben gezien.
MV, kom er maar in met je professioneel commentaar
Ik heb het vannacht gekeken.
Ik blijf mij verbazen, hoe selecteren ze de emigranten? Ik zie in hun oproepje op hun site niet staan `het moet wel heel goed fout zijn gegaan of bijna mislukt`.
Even een kleine grijnz deze week dat die man aan het begin vertelde hoe makkelijk de gemeentes waren met vergunningen in tegenstelling tot NL. Om vervolgens een strop om je nek te krijgen van heb ik jou daar.
Dat kopen en huren zonder dat alles in orde is blijf ik niet zo verstandig vinden. En huren voor 2000 euro per maand, en dan 85000 euro investeren in dingen die je er nooit meer uit krijgt, electriciteit, kachel, olie enz. lijkt mij niet de beste investering. Hij zei zelf ook al op een gegeven moment, voor dat geld had ik het wel kunnen kopen. En hoe kan het nou dat de vorige pachters de helft van de spullen meeneemt? In je huurcontract staat toch wat erbij hoort dus dan moet de eigenaar die spullen opnieuw aanschaffen of aan hun vergoeden en alles wat daarmee samenhangt.
Vonden jullie die huur ook niet duur per maand?
Dan een klusjesman gratis erbij hebben die niets doet vind ik ook niet zo motiverend.
Ik vond het verder een mooi hotel, mooie ligging. Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt in de stijl van daar. Lekker positief stel met al die tegenslagen die ze te verwerken hebben gehad.
Ik kon op de site niet komen in het verhaal hoe het nu met ze gaat maar ik vond het wel een leuk stel. Jammer dat we niet een glimp van de bruiloft hebben gezien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 11 maart 2012 om 12:50
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 maart 2012 @ 12:06:
[...]
Ik heb het vannacht gekeken.
Ik blijf mij verbazen, hoe selecteren ze de emigranten? Ik zie in hun oproepje op hun site niet staan `het moet wel heel goed fout zijn gegaan of bijna mislukt`.
Even een kleine grijnz deze week dat die man aan het begin vertelde hoe makkelijk de gemeentes waren met vergunningen in tegenstelling tot NL. Om vervolgens een strop om je nek te krijgen van heb ik jou daar.
Dat kopen en huren zonder dat alles in orde is blijf ik niet zo verstandig vinden. En huren voor 2000 euro per maand, en dan 85000 euro investeren in dingen die je er nooit meer uit krijgt, electriciteit, kachel, olie enz. lijkt mij niet de beste investering. Hij zei zelf ook al op een gegeven moment, voor dat geld had ik het wel kunnen kopen. En hoe kan het nou dat de vorige pachters de helft van de spullen meeneemt? In je huurcontract staat toch wat erbij hoort dus dan moet de eigenaar die spullen opnieuw aanschaffen of aan hun vergoeden en alles wat daarmee samenhangt.
Vonden jullie die huur ook niet duur per maand?
Dan een klusjesman gratis erbij hebben die niets doet vind ik ook niet zo motiverend.
Ik vond het verder een mooi hotel, mooie ligging. Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt in de stijl van daar. Lekker positief stel met al die tegenslagen die ze te verwerken hebben gehad.
Ik kon op de site niet komen in het verhaal hoe het nu met ze gaat maar ik vond het wel een leuk stel. Jammer dat we niet een glimp van de bruiloft hebben gezien.
Ik vind de pacht wel billijk
Als je kijkt wat je hier huurt aan winkelruimte, voor 1000 euro pmaand. 60 m2.
Echter, ik denk dat de huurprijs was gebaseerd, op de slechte staat van onderhoud, van het hotel.
En dat de eigenaar, wel wist, dat het een lieve duit zou kosten, het hotel bedrijfsklaar te maken.
Ik begreep, dat ze er met de financien, toch wel uitgekomen waren.
85000 euro is een boel geld, om in andermans bezit, te investeren.
Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt.
Denk dat het wel rendabel is.
[...]
Ik heb het vannacht gekeken.
Ik blijf mij verbazen, hoe selecteren ze de emigranten? Ik zie in hun oproepje op hun site niet staan `het moet wel heel goed fout zijn gegaan of bijna mislukt`.
Even een kleine grijnz deze week dat die man aan het begin vertelde hoe makkelijk de gemeentes waren met vergunningen in tegenstelling tot NL. Om vervolgens een strop om je nek te krijgen van heb ik jou daar.
Dat kopen en huren zonder dat alles in orde is blijf ik niet zo verstandig vinden. En huren voor 2000 euro per maand, en dan 85000 euro investeren in dingen die je er nooit meer uit krijgt, electriciteit, kachel, olie enz. lijkt mij niet de beste investering. Hij zei zelf ook al op een gegeven moment, voor dat geld had ik het wel kunnen kopen. En hoe kan het nou dat de vorige pachters de helft van de spullen meeneemt? In je huurcontract staat toch wat erbij hoort dus dan moet de eigenaar die spullen opnieuw aanschaffen of aan hun vergoeden en alles wat daarmee samenhangt.
Vonden jullie die huur ook niet duur per maand?
Dan een klusjesman gratis erbij hebben die niets doet vind ik ook niet zo motiverend.
Ik vond het verder een mooi hotel, mooie ligging. Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt in de stijl van daar. Lekker positief stel met al die tegenslagen die ze te verwerken hebben gehad.
Ik kon op de site niet komen in het verhaal hoe het nu met ze gaat maar ik vond het wel een leuk stel. Jammer dat we niet een glimp van de bruiloft hebben gezien.
Ik vind de pacht wel billijk
Als je kijkt wat je hier huurt aan winkelruimte, voor 1000 euro pmaand. 60 m2.
Echter, ik denk dat de huurprijs was gebaseerd, op de slechte staat van onderhoud, van het hotel.
En dat de eigenaar, wel wist, dat het een lieve duit zou kosten, het hotel bedrijfsklaar te maken.
Ik begreep, dat ze er met de financien, toch wel uitgekomen waren.
85000 euro is een boel geld, om in andermans bezit, te investeren.
Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt.
Denk dat het wel rendabel is.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 11 maart 2012 om 12:59
quote:Eindeloos schreef op 11 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Ik vind de pacht wel billijk
Als je kijkt wat je hier huurt aan winkelruimte, voor 1000 euro pmaand. 60 m2.
Echter, ik denk dat de huurprijs was gebaseerd, op de slechte staat van onderhoud, van het hotel.
En dat de eigenaar, wel wist, dat het een lieve duit zou kosten, het hotel bedrijfsklaar te maken.
Ik begreep, dat ze er met de financien, toch wel uitgekomen waren.
85000 euro is een boel geld, om in andermans bezit, te investeren.
Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt.
Denk dat het wel rendabel is.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet kan staven of het wel of niet veel is. Mijn gevoel zegt dat. De andere pachters zijn met heel heel veel schulden daar weggegaan, de helft van de spullen meegenomen dus of het nou erg rendabel is het hotel weet ik niet.
Vergeet niet dat ze denk ik ook de kok moeten betalen, kamermeisje/schoonmaakster enz.
Zelf zullen ze ook niet veel verdienen. Maar dat is een aanname hoor.
Wel vind ik dat ze het leuk hebben gemaakt in de sfeer van daar. Ik had nog wel wat willen zien van de diningroom en de andere dingen. Maar ik vond het wel apart die paar hoge tafels voor 2. En het kleine shotje dat de kok alleen zei waar ze uit mochten kiezen wel lekker klinken.
Alleen is het ook altijd nog een vraag of je gasten ook in jouw hotel komen eten en drinken. Ik zag een groep jonge meiden maar denk dat die een tweede dag naar iets trendy gaat om te eten en uit te gaan.
Ik hoop dat ze het redden want ik vond het wel een leuk stel die bij elkaar past.
[...]
Ik vind de pacht wel billijk
Als je kijkt wat je hier huurt aan winkelruimte, voor 1000 euro pmaand. 60 m2.
Echter, ik denk dat de huurprijs was gebaseerd, op de slechte staat van onderhoud, van het hotel.
En dat de eigenaar, wel wist, dat het een lieve duit zou kosten, het hotel bedrijfsklaar te maken.
Ik begreep, dat ze er met de financien, toch wel uitgekomen waren.
85000 euro is een boel geld, om in andermans bezit, te investeren.
Ze hebben er toch iets leuks van gemaakt.
Denk dat het wel rendabel is.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet kan staven of het wel of niet veel is. Mijn gevoel zegt dat. De andere pachters zijn met heel heel veel schulden daar weggegaan, de helft van de spullen meegenomen dus of het nou erg rendabel is het hotel weet ik niet.
Vergeet niet dat ze denk ik ook de kok moeten betalen, kamermeisje/schoonmaakster enz.
Zelf zullen ze ook niet veel verdienen. Maar dat is een aanname hoor.
Wel vind ik dat ze het leuk hebben gemaakt in de sfeer van daar. Ik had nog wel wat willen zien van de diningroom en de andere dingen. Maar ik vond het wel apart die paar hoge tafels voor 2. En het kleine shotje dat de kok alleen zei waar ze uit mochten kiezen wel lekker klinken.
Alleen is het ook altijd nog een vraag of je gasten ook in jouw hotel komen eten en drinken. Ik zag een groep jonge meiden maar denk dat die een tweede dag naar iets trendy gaat om te eten en uit te gaan.
Ik hoop dat ze het redden want ik vond het wel een leuk stel die bij elkaar past.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 11 maart 2012 om 15:28
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet kan staven of het wel of niet veel is. Mijn gevoel zegt dat. De andere pachters zijn met heel heel veel schulden daar weggegaan, de helft van de spullen meegenomen dus of het nou erg rendabel is het hotel weet ik niet.
Vergeet niet dat ze denk ik ook de kok moeten betalen, kamermeisje/schoonmaakster enz.
Zelf zullen ze ook niet veel verdienen. Maar dat is een aanname hoor.
Wel vind ik dat ze het leuk hebben gemaakt in de sfeer van daar. Ik had nog wel wat willen zien van de diningroom en de andere dingen. Maar ik vond het wel apart die paar hoge tafels voor 2. En het kleine shotje dat de kok alleen zei waar ze uit mochten kiezen wel lekker klinken.
Alleen is het ook altijd nog een vraag of je gasten ook in jouw hotel komen eten en drinken. Ik zag een groep jonge meiden maar denk dat die een tweede dag naar iets trendy gaat om te eten en uit te gaan.
Ik hoop dat ze het redden want ik vond het wel een leuk stel die bij elkaar past.
Je verwoordt het goed MV.
Ik heb geen idee, wanneer zo'n hotel rendabel is.
Wat je zegt, daar komt nog best wat bij kijken, aan personeel.
En 's winters zal het drukker zijn dan 's zomers.
Alhoewel, de natuur is prachtig daar.
Leuk, voor dat leuke stel.
[...]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet kan staven of het wel of niet veel is. Mijn gevoel zegt dat. De andere pachters zijn met heel heel veel schulden daar weggegaan, de helft van de spullen meegenomen dus of het nou erg rendabel is het hotel weet ik niet.
Vergeet niet dat ze denk ik ook de kok moeten betalen, kamermeisje/schoonmaakster enz.
Zelf zullen ze ook niet veel verdienen. Maar dat is een aanname hoor.
Wel vind ik dat ze het leuk hebben gemaakt in de sfeer van daar. Ik had nog wel wat willen zien van de diningroom en de andere dingen. Maar ik vond het wel apart die paar hoge tafels voor 2. En het kleine shotje dat de kok alleen zei waar ze uit mochten kiezen wel lekker klinken.
Alleen is het ook altijd nog een vraag of je gasten ook in jouw hotel komen eten en drinken. Ik zag een groep jonge meiden maar denk dat die een tweede dag naar iets trendy gaat om te eten en uit te gaan.
Ik hoop dat ze het redden want ik vond het wel een leuk stel die bij elkaar past.
Je verwoordt het goed MV.
Ik heb geen idee, wanneer zo'n hotel rendabel is.
Wat je zegt, daar komt nog best wat bij kijken, aan personeel.
En 's winters zal het drukker zijn dan 's zomers.
Alhoewel, de natuur is prachtig daar.
Leuk, voor dat leuke stel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 12 maart 2012 om 09:26
Eindelijk iemand die de taal goed beheerst. Dat ten eerste. Ik heb het begin niet gezien maar hebben ze oud personeel overgenomen en laten ze die op hun terrein wonen? Zou ik niet doen. Denk je dat je je werkman eventjes kunt inschakelen voor een klusje komt ie net van de waterpijp af. Is nie handig
Als laatste weet ik nu wel zeker dat ik nooit een pand zal huren of pachten om er vervolgens al mijn spaarcentjes in te stoppen. Dat krijg je nooit meer terug!
Oh ja, hoe zit dat met die NL eigenaar die nergens voor wilde betalen? Is dat echt de eigenaar of een mede-investeerder? Klonk ook niet echt handig.
Als laatste weet ik nu wel zeker dat ik nooit een pand zal huren of pachten om er vervolgens al mijn spaarcentjes in te stoppen. Dat krijg je nooit meer terug!
Oh ja, hoe zit dat met die NL eigenaar die nergens voor wilde betalen? Is dat echt de eigenaar of een mede-investeerder? Klonk ook niet echt handig.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 12 maart 2012 om 10:27
quote:louise1 schreef op 12 maart 2012 @ 09:26:
Ik heb het begin niet gezien maar hebben ze oud personeel overgenomen en laten ze die op hun terrein wonen? Zou ik niet doen.Nee, dat huisje waar hij in woonde was van de oude eigenaar, en die had hem toestemming gegeven daar te verblijven. Zij konden daar dus verder niets mee, en omdat ze toch niet om elkaar heen konden, hielden ze hem maar te vriend.
Ik heb het begin niet gezien maar hebben ze oud personeel overgenomen en laten ze die op hun terrein wonen? Zou ik niet doen.Nee, dat huisje waar hij in woonde was van de oude eigenaar, en die had hem toestemming gegeven daar te verblijven. Zij konden daar dus verder niets mee, en omdat ze toch niet om elkaar heen konden, hielden ze hem maar te vriend.
maandag 12 maart 2012 om 10:35
quote:Lotte35 schreef op 12 maart 2012 @ 10:27:
[...]
Nee, dat huisje waar hij in woonde was van de oude eigenaar, en die had hem toestemming gegeven daar te verblijven. Zij konden daar dus verder niets mee, en omdat ze toch niet om elkaar heen konden, hielden ze hem maar te vriend.
Aanvulling, hij mocht in dat huisje wonen als hij huismeester was in het hotel, was eerder al zo en nu ook.
Alleen doet hij niets of al een paar keer dat hij een paar weken niet kwam opdagen. Of de oude bar eruit zou halen en dat niet nakomt dus dat die mensen daar iemand anders voor moesten inhuren.
Dus het gaat niet helemaal om hem maar te vriend te houden, hij komt gewoon zijn contract met de eigenaar niet na. En als zij zeggen tegen die NL eigenaar dat ze hem niet zien of dat hij niets doet dan is hij kwaad en komt hij niet meer. Zo ging het. Ja die lullo denkt ook, mijn werkgever zit lekker ver weg. Ik vond niet dat hij het stel echt heel goed hielp.
[...]
Nee, dat huisje waar hij in woonde was van de oude eigenaar, en die had hem toestemming gegeven daar te verblijven. Zij konden daar dus verder niets mee, en omdat ze toch niet om elkaar heen konden, hielden ze hem maar te vriend.
Aanvulling, hij mocht in dat huisje wonen als hij huismeester was in het hotel, was eerder al zo en nu ook.
Alleen doet hij niets of al een paar keer dat hij een paar weken niet kwam opdagen. Of de oude bar eruit zou halen en dat niet nakomt dus dat die mensen daar iemand anders voor moesten inhuren.
Dus het gaat niet helemaal om hem maar te vriend te houden, hij komt gewoon zijn contract met de eigenaar niet na. En als zij zeggen tegen die NL eigenaar dat ze hem niet zien of dat hij niets doet dan is hij kwaad en komt hij niet meer. Zo ging het. Ja die lullo denkt ook, mijn werkgever zit lekker ver weg. Ik vond niet dat hij het stel echt heel goed hielp.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 12 maart 2012 om 10:46
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2012 @ 10:35:
Dus het gaat niet helemaal om hem maar te vriend te houden, hij komt gewoon zijn contract met de eigenaar niet na.
Volgens mij ging het niet om een officieel contract hoor. Er werd gezegd dat hij van de eigenaar op het terrein mocht wonen, in ruil voor klusjes in het hotel. En Luuk zegt ook dat hij niet van hem kan eisen dat hij die bar eruit sloopt, omdat Wolfgang niet bij hem in dienst is.
Verder zegt Luuk letterlijk dat ze elkaar altijd tegenkomen op het terrein, en als dat in een vijandige sfeer is, dat een onhoudbare situatie zal worden. 'Dus je doet maar gewoon vriendelijk'.
Te vriend houden dus.....
Dus het gaat niet helemaal om hem maar te vriend te houden, hij komt gewoon zijn contract met de eigenaar niet na.
Volgens mij ging het niet om een officieel contract hoor. Er werd gezegd dat hij van de eigenaar op het terrein mocht wonen, in ruil voor klusjes in het hotel. En Luuk zegt ook dat hij niet van hem kan eisen dat hij die bar eruit sloopt, omdat Wolfgang niet bij hem in dienst is.
Verder zegt Luuk letterlijk dat ze elkaar altijd tegenkomen op het terrein, en als dat in een vijandige sfeer is, dat een onhoudbare situatie zal worden. 'Dus je doet maar gewoon vriendelijk'.
Te vriend houden dus.....
maandag 12 maart 2012 om 11:03
Oftewel; als je iets overneemt zorg je er voor dat je mensen op het terrein er af kunt krijgen. Kreeg al de indruk dat ze met hem opgescheept zaten.
Je leert wel veel van dit programma (voor zover ik dat zelf niet kon bedenken maar je krijft wel vele scenarios waar je wat van kunt opsteken);
Niet pachten/huren en dan alsnog eigen geld investeren (4 dekbedden lukt nog wel maar niet 85.000)
Eentje gaat een maand eerder al weg om eventuele vergunningen/verbouwingen/internetaansluitingenetc te regelen voordat je je kinderen en hond meezeult.
Jezelf en kinderen gaan op taalles voor beginners en daarna voor gevorderden.
Potje met petty cash om hier en daar een ambtenaar om te kopen zodat je die vergunning dat jaar nog krijgt
Je leert wel veel van dit programma (voor zover ik dat zelf niet kon bedenken maar je krijft wel vele scenarios waar je wat van kunt opsteken);
Niet pachten/huren en dan alsnog eigen geld investeren (4 dekbedden lukt nog wel maar niet 85.000)
Eentje gaat een maand eerder al weg om eventuele vergunningen/verbouwingen/internetaansluitingenetc te regelen voordat je je kinderen en hond meezeult.
Jezelf en kinderen gaan op taalles voor beginners en daarna voor gevorderden.
Potje met petty cash om hier en daar een ambtenaar om te kopen zodat je die vergunning dat jaar nog krijgt
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 13 maart 2012 om 12:09
quote:louise1 schreef op 12 maart 2012 @ 11:03:
Oftewel; als je iets overneemt zorg je er voor dat je mensen op het terrein er af kunt krijgen. Kreeg al de indruk dat ze met hem opgescheept zaten.
Je leert wel veel van dit programma (voor zover ik dat zelf niet kon bedenken maar je krijft wel vele scenarios waar je wat van kunt opsteken);
Niet pachten/huren en dan alsnog eigen geld investeren (4 dekbedden lukt nog wel maar niet 85.000)
Eentje gaat een maand eerder al weg om eventuele vergunningen/verbouwingen/internetaansluitingenetc te regelen voordat je je kinderen en hond meezeult.
Jezelf en kinderen gaan op taalles voor beginners en daarna voor gevorderden.
Potje met petty cash om hier en daar een ambtenaar om te kopen zodat je die vergunning dat jaar nog krijgt Goed gezien Louise
Oftewel; als je iets overneemt zorg je er voor dat je mensen op het terrein er af kunt krijgen. Kreeg al de indruk dat ze met hem opgescheept zaten.
Je leert wel veel van dit programma (voor zover ik dat zelf niet kon bedenken maar je krijft wel vele scenarios waar je wat van kunt opsteken);
Niet pachten/huren en dan alsnog eigen geld investeren (4 dekbedden lukt nog wel maar niet 85.000)
Eentje gaat een maand eerder al weg om eventuele vergunningen/verbouwingen/internetaansluitingenetc te regelen voordat je je kinderen en hond meezeult.
Jezelf en kinderen gaan op taalles voor beginners en daarna voor gevorderden.
Potje met petty cash om hier en daar een ambtenaar om te kopen zodat je die vergunning dat jaar nog krijgt Goed gezien Louise
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé