Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
Alle reacties Link kopieren
*checkt in*



“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het druk hè Caaf?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Is dit een terugblik?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Nee toch geen terug blik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Waarom is zij daar en hij hier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek met jullie mee
Alle reacties Link kopieren
Boet?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet dat kind? Boete?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 17 maart 2012 @ 21:40:

Waarom is zij daar en hij hierOmdat de verbouwing van B&B uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Wisten ze nu echt niet van te voren dat het zo lang zou kunnen gaan duren met de vergunningen?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Gek hè, maar ik heb zoveel programma's gezien waarin een huis kopen/laten bouwen in Spanje niet goed is gegaan. Hebben die mensen geen tv? Ik zou me er echt niet aan wagen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Wat een zielig verhaal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou. Ik zou niet meer durven, na 'Ik Vertrek.'
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 17 maart 2012 @ 21:41:

Wisten ze nu echt niet van te voren dat het zo lang zou kunnen gaan duren met de vergunningen?



In Spanje moet je echt zorgen dat je vriendjes wordt met de mensen die het voor het zeggen hebben. Of ze gewoon betalen.

Anders kunnen dingen als vergunningen en zoals hier de aansluiting van elektriciteit heel lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, spreekt ze niet eens Spaans? Ze zit er al een jaar!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Die aannemer spreekt erg goed Engels voor een Spanjaard.
Alle reacties Link kopieren
Maar char dat zou je toch moeten weten voordat je vertrekt. Ik zou zoiets wel uitzoeken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Na een jaar heb je toch genoeg kans gehad Spaans te leren.
Vreemde planning van de uitvoerder (?):

juli bouw klaar

sept open

daarna vergunning aanvragen



he? Ikke niet begrijp :-)
Nou ja, optimisime kan geen kwaad. Maar bouwen loopt meestal uit en een vergunning aanvragen na de opening kan misschien daar ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 17 maart 2012 @ 21:46:

Maar char dat zou je toch moeten weten voordat je vertrekt. Ik zou zoiets wel uitzoekenIk zou dus ook nooit als Nederlander wat beginnen in Spanje. Alleen als je het samen doet met een 'local met een goede naam' heb je kans van slagen.
Alle reacties Link kopieren
Hij laat hier nog twee kinderen in een lastige leeftijd achter, 14 en 16. Dat ene jochie, zijn mond zegt oké, maar zijn ogen zeggen wat anders.

Wat een eikel van een vââr.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 17 maart 2012 @ 21:50:

Hij laat hier nog twee kinderen in een lastige leeftijd achter, 14 en 16. Dat ene jochie, zijn mond zegt oké, maar zijn ogen zeggen wat anders.

Wat een eikel van een vââr.Huh? Zit in Spanje die man zijn 2e leg dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Hoor ik nu een hond hijgen?
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven