Augustus 2012 deel 3!

28-02-2012 16:34 2468 berichten
En in een rap tempo zijn we aanbeland bij inmiddels alweer deel 3!!

Hier gaan we gewoon op de zelfde voet verder en kletsen we over onze babies in de maak met als uitgerekende datum in/rond augustus 2012

Hoe het allemaal begon!

Augustus deel 2!

NaamLeeftijdUitgerekende datumKindjeBijzonderhedensnoezepoes29 jaar28 juli3eSURPRISE!nicole12331 jaar31 juli1eSURPRISE!Dodododo32 jaar31 juli1eSURPRISE!Maatje2832 jaar01 augustus1eBOY!16-04; gynZoete36 jaar01 augustus1e BOY!kroos33 jaar01 augustus1eBOY!1982Juutje29 jaar01 augustus1e BOY!jolandaelmo34 jaar04 augustus2eSURPRISE!Kwimmie33 jaar04 augustus2eBOY!matan42 jaar04 augustus1eGIRL!lizliz28 jaar07 augustus1eBOY! mellanie198625 jaar09 augustus2e BOY! rijstkorrel38 jaar10 augustus2eGIRL!27-03; 20-weken echotoetje8923 jaar12 augustus1eSURPRISE! 29-03; 20-weken echoChryssa30 jaar13 augustus2e klopt!31-03; GYN, 06-04; 20-weken echobubblezz23 jaar14 augustus1eSURPRISE! 29-03; 20-weken echo 20WEKEN GRENS! Amandine7833 jaar16 augustus4e klopt!orchidee12836 jaar16 augustus3e BOY! 27-03; 20-weken echozivaa31 jaar17 augustus2e SURPRISE!02-04; 20-weken echo Myself8229 jaar17 augustus1e SURPRISE!30-03; 20-weken echo Loisssss31 jaar18 augustus2eLois* klopt! beetjegek32 jaar18 augustus2eBOY!27-03; 20-weken echoannepan24 jaar19 augustus1e klopt!04-04; 20-weken echo, 05-04; KVKrammelkont32 jaar20 augustus3e klopt! 27-03; 20-weken echohellotittyl29 jaar26 augustus2e klopt! Roosje437 jaar27 augustus4e klopt! katalin33 jaar27 augustus3e klopt!martje5531 jaar06 september1eSURPRISE! 19-04; 20-weken echo

De tabel is opgeschoond. Mocht ik je er uitgehaald hebben en wil je er graag weer in, let me know. Liefst vetgedrukt of in hoofdletters.

voor damira, Isis, Marjolein1986, dreamglasses, Caatje42 en suus1303
Alle reacties Link kopieren
@Zivaa

Ach meisje. Dat moet gewoon fokking irritant zijn! Sterkte

Ben eindelijk met mijn kast bezig. Iets over hormonen en nesteldrang

Wit en roze is uitgezocht. Op naar beige
quote:zivaa schreef op 11 maart 2012 @ 14:37:

Ohhhh ik vergeet de secret society!! kijken of ik er op kan!Foto van het oog
haha, nou oog vind het heeeeelemaal niet leuk dat lezen... Owwww doet nu echt zeer, ik probbeer ff snel plaatje te plakken daar maar anders later, auuuwwwwwww
maar hij doettut wel!! Leuk iedereen te zien!!!!!!
Joehoe jeugdige Annepann meldt zich

@ziva geen idee ik blijf gewoon zitten met mn ogen open hahah

Ff gezellig met een vriendinnetje weggeweest en nu weer thuis. Misschien moet ik even iets voor de studie doen? Lief is niet thuis en t is hier nu lekker rustig (lees: de kat slaapt).

Oja en ik he ook 2 aankleedkussens, 1 voor onder en 1 voor boven!
@Zivaa

Insgelijks
Jemig zeg, mijn darmen zijn aan de rel. Ben al drie keer naar het toilet geweest vandaag en steeds kramp. Blergh.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
quote:Chryssa schreef op 11 maart 2012 @ 16:16:

Jemig zeg, mijn darmen zijn aan de rel. Ben al drie keer naar het toilet geweest vandaag en steeds kramp. Blergh.Wat heb je gegeten gisteren? Ik wil het graag weten, heb al 4 dagen niet gepoept
Tomatensoep en stokbrood met warme brie en rauwkost. Lijkt me niet echt voedsel waar je darmen van gaan rellen.
@Chryssa

Nee, niet echt. Mag je een remmer?

Soms ben ik het zo zat. Mag je dit, mag je dat, tssss.
@rijst drink je genoeg??
Geen idee of dat mag eigenlijk. Ik doe het maar niet, voor de zekerheid. Misschien maar even een paar bananen en eieren eten .

@rijst: Pruimensap en lijnzaad helpen goed als je verstopt zit.
Ik herken de darm troubles wel hoor ladys! Hier kan ik zo 3/4 dagen niet..En dan n dag veel en dun.. dan weer n dag niet, is geen pijl op te trekken! Bah!!

Hier een superluie zondag btw... Met hondje gewandelt in t park.. verder he-le-maal nix...

Voel het kindje bubbelen in mijn buik, wel lief!

Xx
De babykamer staat in elkaar :-)

Het lijkt echt leuk, maar we kwamen er achter dat het ledikantje niet stevig meer is...Dat wordt dus nog een nieuwe zoeken terwijl alles perfect bij elkaar hoort wat er nu staat..

Nog 5 maanden de tijd om een bepaalde kleurtint te vinden....

@ Rammel: Wat fijn dat je je beter voelt! Lekker genieten dus van het mooi weer!

@ Matan&Kokette: Welkom!

@ Maat: inmiddels al gepraat met je vriend?

@ Chryssa: beterschap voor je darmen! lekker een kruik ertegenaan helpt bij mij altijd

@ Rijst: Agree with Ann, genoeg drinken! erg vervelend he verstopping...Beterschap!
@toet & Rijst meer drinken? Hier had ik ook last van! nu drink ik sowieso 4 flesjes spa per dag en heb geen enkel probleem meer!Zelfs als ik nu drang voel en t wil niet, giet ik een flesje achterover en 10 min later zit ik heerlijk op de wc, zonder moeite en niet met diaree!

@bubbelz Kun je het ledikantje niet verstevigen? In elkaar lijmen oid
@ Ann: De vorige eigenaar had em ook al verstevigt met lijm maar het voelt gewoon niet goed...Voor de eerste maanden kan het wel hoor, maar als het kindje meer gaat draaien en zo is het voor mijn gevoel niet veilig. Mjah we hebben nog even tijd en anders verf ik zelf nog wel een bedje als we de juiste kleur niet kunnen vinden...

Over 2 week ga ik stof kopen voor gordijnen samen met mijn moeder en dan is de kamer eigenlijk wel klaar!

@ Maxicosi: wij zijn nog niet actief op zoek dus tegen die tijd ga ik alle post over de mc nog es grondig doorlezen :-)
@constipatie

Bedankt voor de tips. Veel zuipen en lijnzaad

@Chryssa

Bij mij wil een groene appel nog wel eens helpen.
@Bubblez

Balen van het ledikantje zeg! Maar het gaat vast lukken. Inderdaad nog 5 maanden de tijd.
Wat een gezellige kletspraat weer. Vandaag heerlijk bij de hockey buiten in het zonnetje gezeten. Wel balen dat ik niet meer mee kan doen.

@matan en suzette: hallo!

@rammel

Dat moet een dame zijn, anders hadden ze het echt wel gezien hoor! Maar weer een anti cliffhanger van je... Fijn dat alles goed is, hoop dat je je snel beter voelt.

@bub

Balen van het bedje, maar veiligheid is inderdaad wel belangrijk.

@zivaa

Balen van je oog, maar ik wil er ook wel een foto van zien op het forum hoor. Hoezo nieuwsgierig.

@toet

Fijn hè, dat gebubbel?
Hahaha wat is dat toch, dat iedereen dat kapotte oog van ziva wil zien? Leedvermaak

@rijst heb je geen buikpijn dan? Man als ik 1 dag niet kan verga ik al van de pijn!
Haha ja het klinkt gewoon zo spannend!
@Anne

Het doet hartstikke pijn. Maar dat ben ik helaas gewend.

Shit! Rijstman komt zo en we krijgen visite. Helemaal vergeten
@Chryssa: daar heb ik ook regelmatig last van. Hoort erbij dat je darmen raar gaan doen, de ene of de andere kant op. Ik hoop dat het snel weer een beetje normaal gaat doen bij jou!

@Bubblezz: jammer dat het bedje niet stevig genoeg is, dacht je net dat je klaar was kun je opnieuw beginnen! Kun je ook niks met verstevigende latjes aan de onderkant schroeven ofzo?

Fijne avond verder allemaal!
Hè hallo allen...

Ook lekker genoten van het mooie weer?

Hier nog steeds nieuwsgierig naar het sub forum... Volgens mij is m'n acount nog niet geactiveerd....

Verder weinig nieuws eigenlijk.....
Ai bub balen van het ledikantje!!!

Oei liz lekker chillen bij de hockey!! Misschien ga ik me er weer eens in verdiepen, welke club in de buurt leuk is, verleerd zal ik het vast niet zijn, ik heb niet onverdienstelijk gehockeyd dus bij de veterinnen moet vast lukken

Rijst, buikpijn door verstopping, aaauuuwww... 2 glazen lauw water drinken als je op staat voor je ontbijt schijnt ook te werken!!

Hier een ziek ventje en vriend, de oudste zit naast me, lekker voetbal kijken samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven