Augustus 2012 deel 3!

28-02-2012 16:34 2468 berichten
En in een rap tempo zijn we aanbeland bij inmiddels alweer deel 3!!

Hier gaan we gewoon op de zelfde voet verder en kletsen we over onze babies in de maak met als uitgerekende datum in/rond augustus 2012

Hoe het allemaal begon!

Augustus deel 2!

NaamLeeftijdUitgerekende datumKindjeBijzonderhedensnoezepoes29 jaar28 juli3eSURPRISE!nicole12331 jaar31 juli1eSURPRISE!Dodododo32 jaar31 juli1eSURPRISE!Maatje2832 jaar01 augustus1eBOY!16-04; gynZoete36 jaar01 augustus1e BOY!kroos33 jaar01 augustus1eBOY!1982Juutje29 jaar01 augustus1e BOY!jolandaelmo34 jaar04 augustus2eSURPRISE!Kwimmie33 jaar04 augustus2eBOY!matan42 jaar04 augustus1eGIRL!lizliz28 jaar07 augustus1eBOY! mellanie198625 jaar09 augustus2e BOY! rijstkorrel38 jaar10 augustus2eGIRL!27-03; 20-weken echotoetje8923 jaar12 augustus1eSURPRISE! 29-03; 20-weken echoChryssa30 jaar13 augustus2e klopt!31-03; GYN, 06-04; 20-weken echobubblezz23 jaar14 augustus1eSURPRISE! 29-03; 20-weken echo 20WEKEN GRENS! Amandine7833 jaar16 augustus4e klopt!orchidee12836 jaar16 augustus3e BOY! 27-03; 20-weken echozivaa31 jaar17 augustus2e SURPRISE!02-04; 20-weken echo Myself8229 jaar17 augustus1e SURPRISE!30-03; 20-weken echo Loisssss31 jaar18 augustus2eLois* klopt! beetjegek32 jaar18 augustus2eBOY!27-03; 20-weken echoannepan24 jaar19 augustus1e klopt!04-04; 20-weken echo, 05-04; KVKrammelkont32 jaar20 augustus3e klopt! 27-03; 20-weken echohellotittyl29 jaar26 augustus2e klopt! Roosje437 jaar27 augustus4e klopt! katalin33 jaar27 augustus3e klopt!martje5531 jaar06 september1eSURPRISE! 19-04; 20-weken echo

De tabel is opgeschoond. Mocht ik je er uitgehaald hebben en wil je er graag weer in, let me know. Liefst vetgedrukt of in hoofdletters.

voor damira, Isis, Marjolein1986, dreamglasses, Caatje42 en suus1303
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

wat een prachtig weer ben vandaag jarig dus dat is een mooi cadeau ben 30 ( en dat vind ik helemaal niet leuk) ha ha

matan en kokette welkom

zivaa succes met je oog

maat maatman al gesproken ?

leuk om bij alle namen te bedenken hoe iemand erut ziet
voelt trouwens niet anders hoor dat is 20 weken ben en jarig voel ik me zowiezo ha ha het is wel gek dat je alweer op de helft zit en dat het nu snel gaat !
Jaaaa dat is.ook zo, snoes is.jarig vandaag!! Van harte meid! Ben je nog een beetje verwend?

Ik vond het ook vreselijk om 30 te.worden. Vroeger ooit tegen mezelf gezegd dat ik de 30 nooit zou halen. Hartkloppingen toen het kwart voor 12 was!!! Daarna was het gevoel vrij snel weg.

Vriend was inderdaad de stad in, ik sliep immers toch al....

Morgen lekker dagje sauna in de stad waar vorige week het luchtalarm af ging.

Lekker heb er zin ik. Krijg ook een gezichtsbehandeling en lunch. Lekker dagje met vriendin dus.
Lekker maat heerlijk genieten morgen ! vond het ook niet leuk maar so be it ik ben gezond daar gaat het uiteindelijk om
quote:snoezepoes schreef op 11 maart 2012 @ 20:09:

Hai dames

wat een prachtig weer ben vandaag jarig dus dat is een mooi cadeau ben 30 ( en dat vind ik helemaal niet leuk) ha ha GEFELICIFLAPSTAART!!

matan en kokette welkom

zivaa succes met je oog

maat maatman al gesproken ?

leuk om bij alle namen te bedenken hoe iemand erut ziet
Snoeeeeesssiiieeeee gefeliciteerd!!!! X
Visite heeft het erg naar hun zin. Zit op toilet met kramp. En slaap. Word steeds asocialer. Alhoewel...voor jullie maak ik altijd tijd. Nu heeft Rijstman officieel een klacht ingediend. En terecht, ik app terwijl hij tegen mij praat *oeps* Dus ik zal iets moeten minderen
@Snoes

Gefeliciteerd
@snoes, gefeli. Ik word ook 30 dit jaar maar pas in aug. Wel vreemd hoor.

@maatje, veel plezier en geniet. Zal zwaaien als ik er langsrijd naar mijn werk toe.
@snoes Gefeliciteerd meid! Ena ach 30, 29 of 31 maakt het wat uit?

@rijst same here! Maar ach we hebben beide ons 'hobbies'

Zo ik heb de koelkast gesopt!?? Nesteldrang whaha Ik zou m al tijden doen, maar nooit geen zin en zo sta je om half 9 de koelkast uit te soppen! Beetje verstand

Om 22.00 uur weer lekker voor mob wives!

Telefoon leeg, mobwives op tv, ik zeg tabé tot morgen!
@snoezepoes: Gefeliciteerd! 30 Zijn valt best mee, hoor. 30 Is het nieuwe 20!

Ik voelde de baby net weer goed, dat is fijn. Nu lekker naar bed en morgenvroeg mijn man van het vliegveld halen!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Snoezepoes, gefeliciteerd! Ik vond het ook niet leuk om 30 te worden, maar toen ik het eenmaal was vond ik het best een mooie leeftijd!

Ik zie een heleboel echo's in de tabel staan voor komende week, leuk! Ik begin wel een beetje gespannen te worden voor morgen. Ik voel elke dag wel wat geschop, dus dat zit wel goed, maar ik hoop dat het verder ook helemaal gezond is enzo en er geen nare dingen aan het licht komen! Aan de andere kant heb ik er ook heel veel zin in, zo leuk om heel gedetailleerd naar de kleine te kunnen kijken.
Chryssa, veel plezier morgen, lekker genieten van het weerzien met je man!
Snoez feli !!!

30..............zucht

Succes met de echo nicole ! Hoe laat moet je ?

Erg ( leuk) spannend !!!
Ik moet om 16.00 uur!
Goedemorgen, we gaan weer op pad. Voel sinds gisteren mijn kleine zeemeerminnetje. Heerlijk!

Slecht geslapen bandje gaat er weer in *klik*. Heeft bij mij ook te maken met mijn bloedsomloop. Heb vaak tintelende handen/armen. Okay, genoeg gezeurd.

Hoop dat jullie lekker geslapen hebben
Goedemorgen,

Ik druk even een boterham naar binnen en dan gauw naar het vliegveld. Joehoe, eindelijk weer een echtgenoot straks!

Baby was flink aan het bubbelen vannacht en vanmorgen. Die is natuurlijk ook blij dat papa er straks weer is . Ben ook benieuwd hoe zoon erop reageert, na hem 2,5 maand niet gezien te hebben!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
@Chryssa

Ik zie het helemaal voor me. Een romantisch weerzien. Jij holt op hem af, met kind en ballon. Hij zwaait jullie in de rondte. Een Hello Goodbye moment

@echo

Wens jullie prachtige echo's toe!
Morning,

Hier met zijn allen ziek zwak en lamlendig... Tttssskkk verder heerlijk geslapen en werd vanochtend wakker met trappelende voetjes in mn buik! <3

Chryssa, leuk je man ophalen!! Have fun!!
Aaahh rijst, heerlijk hè dat gerommel van je meisje...
@Rammel

Het is een fijn gevoel. Misschien dat ik daar op terugkom. Zoon was een nachtbrakende voetballer!
@rijst, dat is typisch iets voor jongens, wij zitten deze keer safe... Nou ja ik voorlopig
Boehoe, wat een butt-nacht!!

Eerst er uit gegaan omdat ik honger had! Daarna alleen maar liggen piekeren.

Ik hoop dat ik het er vandaag lekker uit relax en zweet!!

@chryssa, heel veel plezier vandaag meid!!!!

@babies voelen, wat fijn meiden, dat is lekker wakker worden!

Ik heb minimaat nog niet gevoeld, zal hem ff wakker schudden!!

@nicole, fijne echo vandaag! De eerste op rij van de 20-weken echo's
@nico, Jaaaaa fijne echo!! Ben benieuwd wat jullie krijgen.. wij weten dat pas in augustus.. *droopy eyes*
@maat, geen werk vandaag!? Beter relaxen na een butt nacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven