App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
@ maaique: ik had je toegevoegd en een engel getekend.......
@rara70: ik heb je gisteren toegevoegd. Sorry, rebound wist ik niet. Toen de oplossing kwam, toen vond ik het heel duidelijk.
Ik heb niet alle pagina's gelezen maar als je naar

http://www.draw-something-info.nl/woord ... a/pagina's

gaat dan kan je een woordenlijst van de betaalde en gratis versie vinden.

Mijn username is trouwens ingie1975.
@ chocs; thnx voor het toevoegen! Soms kom ik ook echt niet op het antwoord, en dan lijkt het naderhand idd heel logisch!

@ gamayun; als er nederlandse kampioenschappen komen doen we mee!
Jaaaa, wij zijn heel goed bezig
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Al was mijn rattle erg lelijk, eerlijk is eerlijk.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Hahahaha, eigenlijk wel ja!
Balen zeg. Had een hoge score met een random speler, of in elk geval mn hoogste tot nu toe. Dus dat typte ik om daarna de tekening te maken, verzend ik hem te vroeg. Lomp lomp lomp....hopelijk kan ze er een beetje om lachen, of toch iets raden.

Maar verder is het nog steeds erg leuk...
Rara70, sorry! Ik kon er niet opkomen. Ik was dichtbij. Je pitfall was goed getekend. Nu moeten we weer overnieuw beginnen.
@bartjes; zo blijven we lekker bezig joh!
Nou, ik vind het wel jammer hoor. We gingen net weer goed! Jammer dat er geen chatfunctie bij is, kun je elkaar on hits vragen
Weet iemand eigenlijk wat de hoogste level is wat je kunt halen?! Chatten net als bij wordfeud zou wel leuk (en handig) zijn inderdaad!
Mijn randomspeler heeft het zonder tekening geraden. Die is echt goed. 30 nu al...
quote:rara70 schreef op 11 maart 2012 @ 22:15:

Weet iemand eigenlijk wat de hoogste level is wat je kunt halen?! Chatten net als bij wordfeud zou wel leuk (en handig) zijn inderdaad!

Er staan (tot nu toe?) 2 vakjes met cijfers, dus tot 99 zal het in ieder geval gaan denk ik

Ik zit met 1 speler op 66, en we worden nog niet geblokkeerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wow, 66! Ik sta nu op 41 als hoogste score.

Missloki; leuk zo`n tegenstander die ook fanatiek is!
44 inmiddels, spannend hoor, nu wil ik ook niet meer falen zeg maar
Sukses Gamayun met de volgende......echt heel slecht getekend. Sorry!
Ik heb MaaiQue toegevoegd.

Speel zelf onder de naam Ivetje, dus als iemand zin heeft mijn tekenkunsten zijn echt geweldig haha!
@ Ivetje, ik heb je toegevoegd.( ik ben mieke_..)

@ rara70, we zijn weer op de goede weg!

Ik zit al met een speelster in 86, hoop toch dat het verder gaat dan 99.

En wat Gamayun schrijft, herken ik ook bij mezelf. Hoe verder je bent hoe meer je baat als je het ècht niet weet. Begin je weer bij 1.
Je mexicaan vond ik enorm lachwekkend :-).
@rara was dat.
ivetje, ik heb jou ook toegevoegd!
Ik ga nu kijken ben benieuwd!
Zie nog niks...hij is traag haha!
heb hem ook op mijn gsm sinds een half uur.

Even wat algemene vragen:

krijg je een melding als je tegenstander een tekening heeft gemaakt??

Waarom maak ik een tekening, kijk ik 5 minuten later weer, en kan ik weer een nieuwe maken (bij dezelfde tegenstander) zonder dat diegene al aan de beurt is geweest??

Is de betaalde versie sneller? Want dit is dodelijk traag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven