App Draw Something
zondag 4 maart 2012 om 12:15
hoi,
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.
Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
zondag 11 maart 2012 om 12:07
Ik heb niet alle pagina's gelezen maar als je naar
http://www.draw-something-info.nl/woord ... a/pagina's
gaat dan kan je een woordenlijst van de betaalde en gratis versie vinden.
Mijn username is trouwens ingie1975.
http://www.draw-something-info.nl/woord ... a/pagina's
gaat dan kan je een woordenlijst van de betaalde en gratis versie vinden.
Mijn username is trouwens ingie1975.
zondag 11 maart 2012 om 22:02
maandag 12 maart 2012 om 09:20
quote:rara70 schreef op 11 maart 2012 @ 22:15:
Weet iemand eigenlijk wat de hoogste level is wat je kunt halen?! Chatten net als bij wordfeud zou wel leuk (en handig) zijn inderdaad!
Er staan (tot nu toe?) 2 vakjes met cijfers, dus tot 99 zal het in ieder geval gaan denk ik
Ik zit met 1 speler op 66, en we worden nog niet geblokkeerd.
Weet iemand eigenlijk wat de hoogste level is wat je kunt halen?! Chatten net als bij wordfeud zou wel leuk (en handig) zijn inderdaad!
Er staan (tot nu toe?) 2 vakjes met cijfers, dus tot 99 zal het in ieder geval gaan denk ik
Ik zit met 1 speler op 66, en we worden nog niet geblokkeerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 12 maart 2012 om 11:31
maandag 12 maart 2012 om 11:41
heb hem ook op mijn gsm sinds een half uur.
Even wat algemene vragen:
krijg je een melding als je tegenstander een tekening heeft gemaakt??
Waarom maak ik een tekening, kijk ik 5 minuten later weer, en kan ik weer een nieuwe maken (bij dezelfde tegenstander) zonder dat diegene al aan de beurt is geweest??
Is de betaalde versie sneller? Want dit is dodelijk traag...
Even wat algemene vragen:
krijg je een melding als je tegenstander een tekening heeft gemaakt??
Waarom maak ik een tekening, kijk ik 5 minuten later weer, en kan ik weer een nieuwe maken (bij dezelfde tegenstander) zonder dat diegene al aan de beurt is geweest??
Is de betaalde versie sneller? Want dit is dodelijk traag...