App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
@bartjes¦ we gaan goed jah!

@gamayun; vind het knap dat je er een mexicaan in zag! Wat een kunstwerk!
@ bartje en gamayun : ik zie jullie nog steeds niet verschijnen. Moet nu even dochter eten gaan geven en daarna even op pad. Zal straks nog eens kijken, hopelijk heb ik dan meer geluk
@ Ivetje, ik heb al getekend voor je!

@ kaatje, ik krijg geen melding als iemand getekend heeft, ik heb de gratis versie. Het gaat bij mij wel om en om. Eerst tekenen, dan raden en weer tekenen. Raar hoor, dat dat bij Jou niet zo werkt.
Kaatje, ik heb dat alleen soms als ik een nieuw iemand aanmeld. Maar daarna gaat het gewoon om en om.

Op mijn ipad lijkt hij wel sneller te zijn, daarop heb ik de betaalde versie. Dan heb je ook gelijk 400 muntjes en dan kan je kleurtjes kopen.
Ik heb nog niks van je bartjes...wel met hoofdletter I geschreven toch, mijn naam? Ik voeg jou gewoon even toe, misschien werkt dat.

Van gamayun ook nog niks trouwens.
Bartje : ik kan jouw niet toevoegen als user. Heb jij de betaalde versie? Misschien ligt het daaraan...
Hoi Ivetje, ik heb het met een hoofdletter I gedaan.

Ik speel onder mieke_67. Daarom kon je me niet vinden.;-)

Ik vind het leuk als mensen me toe willen voegen, maar laat het even weten via het forum? Ik had mijn naam ook bij het wordfeudtopic gezet, en toen liep het storm! Maar ik wist niet wie het waren. En dat vind toch wel leuk om te weten. Als het te druk wordt haal ik mijn naam hier weer weg haha.
Ik kan je niet toevoegen, omdat we al een game hebben. Maar ik zie die niet haha! Moest nu even wachten tot hij die game binnen heeft gehaald, maar vraag me af of dat ooit gaat gebeuren :P
Rara, kun je hier geen hint geven??? Haha. Ik puzzel me suf.
Laat maar, ik heb m gevonden.... wist de spelling niet precies.
Wat een raar spel Ivetje. Als ik mijn tekening klaar heb, dan verwijder ik je uit mijn lijst. Dan kun jij het proberen. Even geduld nog.
Ik heb je verwijderd! We gaan net zo lang door tot het lukt!
Bartjes.......ik zie echt helemaal niks in je laatste tekening!!!! Ik puzzel nog even door..........
bartjes, mag ik je toevoegen?? ben benieuwd naar het spel. :-)
Wil je een hint? Het is een "onderdeel" van een vogel.
Owwwwww, ik zag er echt alleen maar een duizendpoot in...
Haha. Speel je ook wordfeud? Kunnen we daar chatten. We gaan of topic
Onder dezelfde nick op wordfeud........
Sorry iedereen voor het off topic!
quote:bartjes schreef op 12 maart 2012 @ 20:28:

Wil je een hint? Het is een "onderdeel" van een vogel.Ik raadde het ook niet bij haar hoor Rara, het ligt niet aan jou
Haha Luni! Kan ik vannacht weer rustig slapen! :-)
Ik kreeg je nu ineens binnen bartjes! Heb jou nu toegevoegd, hopelijk lukt het zo wel succes met mijn meesterwerk!

Gamayun : onder welke naam speel jij? Ik zag net nog een game die geresigned was. Was jij dat? Heb de naam niet onthouden :P

En speel ik met nog meer mensen van hier nu? Heb een aantal onbekenden in mijn lijst nu
Ivetje, zie je mij nog steeds niet? Ik heb het spel niet gestopt. Ik speel onder de naam [...]

Met veel potjes spelen heb je ook zo kleurtjes, ik had ze binnen een dag geloof ik Maar als de betaalde versie sneller is, is dat zeker het overwegen waard...
gamayun wijzigde dit bericht op 12-03-2012 22:02
Reden: gevonden
% gewijzigd
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
@ sas_andrea, sorry je berichtje over het hoofd gezien! Tuurlijk, mag je me toevoegen!

@ Ivetje,.het is gelukt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven