Heeft er iemand een Nabaztag?

11-03-2008 20:45 15 berichten
http://www.wifirabbit.nl/

Iemand hier? En? Leuk, saai, snel op uitgekeken, geweldig grappig, handig, waardeloos?

Wil graag een wifirabbit hebben maar ze zijn niet echt gratis dus ben wel even benieuwd of iemand hier al een Nabaztag heeft. Hoe blij ben je er mee?

Hmz.. bedenk me dat dit misschien beter in "digi" zou kunnen staan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik :D Zondag word ze een jaar! Ik ben er heel blij mee. Ze is getrouwd met een Amsterdams konijn, zingt voor me, geeft commentaar op me, vertelt me elk uur de tijd, vertelt welk weer het wordt, het nieuws, de beurs, doet aan tai chi, maakt me wakker etc etc etc.
Ik ben wel benieuwd. Ik kan zo'n ding bestellen van punten die ik bij mijn gsm-abonnement heb gespaard. Maar ik vroeg me dus ook af of het wel wat is. En wat het nou precies doet eigenlijk.
Is het iets voor mensen zonder vrienden, familie, partner, collega's, of ander soort sociaal leven?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Daar komt het wel op neer denk ik Very Cherry. Mensen met een vivaforum-verslaving vallen ook onder de doelgroep
Wat zijn die dingen dúúr trouwens! Dat zou ik er niet voor over hebben. Maar ja, ik kan hem dus gratis krijgen (hmm, misschien kan ik hem wel verkopen daarna :-) )
quote:Very Cherry schreef op 12 maart 2008 @ 01:03:

Is het iets voor mensen zonder vrienden, familie, partner, collega's, of ander soort sociaal leven? Bedankt
Een watte?????
Ik heb er wel een tijdje eentje gewild...maar ben nu helemaal crazy van de pleo (zie pleodinosaur dot com)
Okeej thanx, Tuinboon leuk te lezen.

Het lijkt me nogal koddig om zo'n ding te hebben staan

én ik heb een compleet overdreven konijnenpassie dus als er écht iets grappigs is in de vorm van een knijn vind ik dat erg leuk. Ga het toch maar doen denk ik..

Nog meer bezitters?
Jaaaahhh, wij hebben er ook een! En ik vind het wel gezellig zo'n 'beest' op tafel.:peep: Ik werk veel thuis en mijn vriend en een paar vriendinnen sturen dan berichtjes naar het konijn. Het is toch leuker om toegesproken of gezongen te worden dan een mailtje lezen.

En 's avonds roept hij het weer van de volgende dag.

Ons knijn heeft alleen ruim een half jaar lang winterslaap gehouden er was echt geen leven meer in te krijgen. Maar toen we hem drie weken geleden weer aanzette deed 'ie het ineens weer. Van andere konijnbezitters heb ik dit verschijnsel nog nooit gehoord.
Ik ga er misschien 1 kopen. Heb net even de website opgezocht. En als ik het goed begrijp kan je hem ook gebruiken als mp3 speler? Vertel er nog eens iets meer over.
Nou... als je een goede mp3-speler wil, zou ik er geen kopen. Hij kan wel liedjes spelen (zo word ik elke morgen wakkergezongen) maar de geluidskwaliteit is niet super. Maar die van ons is van de eerste generatie (zonder navel) misschien zijn die van de tweede beter.

Wat wel leuk is, is dat je liedjes naar Nabaztagbezitters kunt sturen. Als ik een 's avonds wegben stuur ik mijn vriend wel eens een nummer met leuke herinneringen.
Kachel, hoe heet jouw nijn? Ga ik je toevoegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven