De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
De tags worden er alleen maar erger op!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:19:

[...]

Heb je de poll al ingevuld?Gaap, ja met spijt nu.
quote:molly74 schreef op 12 maart 2012 @ 16:17:

Die tag!!! Wat is een tag? Welke tag?
jammer dat je niet op mijn post reageert. Je wilt graag feedback, maar als dat gegeven wordt, doe je er niks mee.
quote:Maja82 schreef op 12 maart 2012 @ 16:20:

Eigenlijk is het zonde dat wij hersencapaciteit besteden aan deze ........Maja, ik heb net een tag over hersenen toegevoegd voordat ik jouw post las.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
En bewering van Martin klopt voor geen meter. Want ook hier eerder sex dan een relatie.

Je wilt tenslotte weten wat voor vlees je in de kuip heb.

[...]

Nou, ik probeer denk ik al zeker drie of vier weken om in allerlei topics de Wet van Martin onder de aandacht te brengen.

Maar kennelijk is het nog niet aangeslagen en heb ik veel meer tijd nodig.

Martin NOGMAALS, dat gaat je niet zelf lukken. Zoiets wordt of wel of niet opgepakt.

Als jij het zelf nog 1000x gaat noemen gaat zeker niemand het gebruiken alleen al omdat het van jou af komt.

[...]

Nou, ik probeer denk ik al zeker drie of vier weken om in allerlei topics de Wet van Martin onder de aandacht te brengen.

Maar kennelijk is het nog niet aangeslagen en heb ik veel meer tijd nodig.Werkelijk, ik volg je op de voet (lees: vanwege leedvermaak intussen) en ik heb nog nooit een topic gezien waarin je het onder de aandacht brengt.
quote:piratorart schreef op 12 maart 2012 @ 16:20:

Heerlijk, die tags waren me nog nooit opgevallen! Mij ook niet.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:molly74 schreef op 12 maart 2012 @ 16:17:

Die tag!!!

Hoe kan dat nu weer? Zo treffend!
quote:Maja82 schreef op 12 maart 2012 @ 16:21:

En bewering van Martin klopt voor geen meter. Want ook hier eerder sex dan een relatie.

Je wilt tenslotte weten wat voor vlees je in de kuip heb. Ja, zonder goeie seks geen relatie

Maar kennelijk is het nog niet aangeslagen en heb ik veel meer tijd nodig.Zie je nou zelf ook niet hoe zielig je doet en hoe niet-geliefd je je met dat gedram maakt? Ik had je IQ toch hoger ingeschat martje!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:21:

[...]

Wat is een tag? Welke tag?

Deze:

Tags:bescheiden bullshit eickel eikel en geil grote hersenen konijn niet trots waardeloze wet zonder
Onzin dus!
quote:Maja82 schreef op 12 maart 2012 @ 16:21:

Je wilt tenslotte weten wat voor vlees je in de kuip heb. Ja precies. Je moet wel eerst passen hè!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:20:

[...]

Dat is niet waar. Ik heb al meerdere vrouwen op dit forum horen bevestigen dat ze het eens waren met de kern van de Wet van Martin. (Al geef ik toe dat ik meer negatieve reacties heb gehad).Je zou natuurlijk ook kunnen proberen een discussie te voeren zonder je eigen ego er op deze manier (Wet van Martin) in te betrekken. Je bent niet God's gift to women, hoor. Wij vrouwmenschen kunnen ook zelf nadenken.
en een gelukkige vrouw zou de complete vakantie naar parijs betalen, je doet dus iets fout.

ik denk dat je haar te weinig aandacht geeft. je bent veel te druk met ons op dit forum.
wij slapen nooit.
quote:molly74 schreef op 12 maart 2012 @ 16:22:

[...]

Werkelijk, ik volg je op de voet (lees: vanwege leedvermaak intussen) en ik heb nog nooit een topic gezien waarin je het onder de aandacht brengt.Hij heeft op heel wat topics van jonge meisjes met een date issue de wet van martin proberen te droppen.
quote:Yvonne77 schreef op 12 maart 2012 @ 16:20:

[...]

Tags:bescheiden en niet trots waardeloze wet

Tags:bescheiden bullshit eickel eikel en geil grote hersenen konijn niet trots waardeloze wet zonder

Tja Martin, wat moeten we daar nog aan toevoegen?

Het wordt nu een echt foute zin. Dus martin is eigenlijk een geil konijn met grote hersenen gemarineerd in grootheidswaanzin die de prijs "de gouden eikel" heeft gekregen?

Volgens de tag dan hé. Of hoe moet ik hem lezen?
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:21:

[...]

Wat is een tag? Welke tag? Wat ben je toch wonderbaarlijk dom.
quote:Maja82 schreef op 12 maart 2012 @ 15:43:

* :puke: ^2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb bij de poll ja ingevuld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oja... Ergens doe je het niet zo slecht, voolopig krijg je tig reacties! enjoy it!
quote:yvonjaspers schreef op 12 maart 2012 @ 16:19:

[...]

Ah, dat heb ik dan gemist (ik probeer dan ook zo min mogelijk te lezen van deze lutsers).Please, je zou nog liever een tube mayonaise opeten dan mij te moeten missen (zo gretig ben je met reageren op mijn posts).
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:15:

[...]

Wat mijn hoogmoedswaanzin weer verder zou vergroten Je hebt toch ergens humor, waarom verbaast me dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven