De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:yvonjaspers schreef op 12 maart 2012 @ 16:10:

[...]

Negatieve aandacht is óók aandacht!Goed punt. Wanneer ik het beu ben ga ik wel in negeermodus, voor alsnog heb ik mijn portie vermaak wel nodig :(
Als je in de Van Dale het woord 'hoogmoedswaanzin' opzoekt, staat er jouw foto naast.
quote:piratorart schreef op 12 maart 2012 @ 16:11:

De Herziene Wet van de Gouden Eikel 2012: Hoe minder succesvoller een topic blijkt, des te vaker de OP wordt aangepast.Dat zou de wet van Artpiraat moeten worden!
quote:fru1t3lla schreef op 12 maart 2012 @ 16:06:

De wet van Martin81: Wanneer je denkt dat je zoveel onzin op een dag hebt lopen te verkondigen, bedenk dan dat er altijd iemand is die het meer en beter kan dan jijzelf.
Martin, wat is er toch mis met jou?
quote:giuliettacapuletti schreef op 12 maart 2012 @ 16:10:

Ik zit nu toch wel in tweestrijd wie het meest irritant is nu: Martin of Egmond. Of zijn ze soms dubbelnickers?Ik vind ze allebei even irritant, omdat de plaat voor hun kop even groot is. En het valt mij al een tijdje op dat martin en egmond om en om aanwezig zijn, dus het zou me ook niets verbazen als er gedubbelnickt wordt (vooral omdat ze nog nergens op elkaar gereageerd hebben voor zover ik weet).
De wet van Martin gaat toch over de roofbouw die wij plegen op de zee?

Zowel tonijn als ships zijn er om op te eten?
quote:jeane_avril schreef op 12 maart 2012 @ 16:11:

[...]

Blijven posten is 1 ding, maar ik informeerde naar het posten van onzin. Wanneer je daar eens mee stopt.

Goede sfeer? Nou, in ieder geval gaan mensen geheel off topic aan de haal met jouw topics, vloeien er andere topics uit voort en vinden mensen elkaar zo op het forum. Alleen iets zegt me dat dit je bedoeling niet is, zoals het gouden walnoot topic. Dat is niet wat je voor ogen had. Maar ze hebben het daar wel gezellig geloof ik. Maar dat komt niet door jou. Wat vind je daar dan van?Het doet me pijn, maar goed...wat doe je eraan?
quote:Angela76 schreef op 12 maart 2012 @ 16:13:

Martin, wat is er toch mis met jou? niet doen misschien wil hij het wel vertellen in een nieuw topic.
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:08:

[...]

Ik blijf gewoon posten.

Ik wil wel meer gaan doen met de feedback die ik krijg van anderen en nog meer mijn best doen voor de goede sfeer op dit forum.

Gratis en voor niks feedback voor je:

Ophouden met deze flauwekul, je mening opdringen, je meer voelen dan een ander. Voor de goede sfeer op dit forum: laat je anonimiseren en verdwijn.
quote:yvonjaspers schreef op 12 maart 2012 @ 16:13:

[...]

Ik vind ze allebei even irritant, omdat de plaat voor hun kop even groot is. En het valt mij al een tijdje op dat martin en egmond om en om aanwezig zijn, dus het zou me ook niets verbazen als er gedubbelnickt wordt (vooral omdat ze nog nergens op elkaar gereageerd hebben voor zover ik weet).

Kijk eens in het Jane Austen-topic....

Overigens is dit al het 100.000 complot wat alleen jij ziet.

[...]

Ik vind ze allebei even irritant, omdat de plaat voor hun kop even groot is. En het valt mij al een tijdje op dat martin en egmond om en om aanwezig zijn, dus het zou me ook niets verbazen als er gedubbelnickt wordt (vooral omdat ze nog nergens op elkaar gereageerd hebben voor zover ik weet).Jawel, Martin heeft op Egmond gereageerd in het topic over het al dan niet lesbisch zijn van Jane Austen.

[...]

Ik vind ze allebei even irritant, omdat de plaat voor hun kop even groot is. En het valt mij al een tijdje op dat martin en egmond om en om aanwezig zijn, dus het zou me ook niets verbazen als er gedubbelnickt wordt (vooral omdat ze nog nergens op elkaar gereageerd hebben voor zover ik weet).Dan zou je het Jane Austen topic moeten laten checken want daar zitten ze allebei
quote:-yazz- schreef op 12 maart 2012 @ 16:12:

Als je in de Van Dale het woord 'hoogmoedswaanzin' opzoekt, staat er jouw foto naast.Wat mijn hoogmoedswaanzin weer verder zou vergroten
quote:piratorart schreef op 12 maart 2012 @ 16:07:

De Wet van Wuiles vind ik heel origineel en realistisch!Wat vind je hier dan van martin. Wuiles heeft echt een naam verdiend hier, jij niet. Zij kreeg die wet spontaan op haar naam, omdat het een mooie wetmatigheid was die altijd bleek te kloppen. In jouw geval schrijft niemand jouw naam een wet toe, en bovendien klopt het in de meeste gevallen niet eens. Teleurgesteld? Had je gehoopt net zoveel waardering te krijgen als wuiles? Voelt het nou niet een beetje sneu dat je dit bij jezelf probeert te doen, en niemand gaat erin mee? Serieuze vragen overigens.
Nee hoor, dat complot zie ik ook.
Whoehahaha staan bij jullie ook tags 'niet bescheiden trots'?
Martin: "Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?"

Hoezo 'als het in een bepaald topic gaat over....' ?? Daar is het nog nooit over gegaan hoor! Alleen nu, verder komt jouw onzinnige wetje hersenkronkel nooit ter sprake.
quote:vrouwke_theelepel schreef op 12 maart 2012 @ 16:11:

Het verschil tussen de wet van Wuiles en de wet van Martin is dat de eerste telkens weer heeft bewezen te kloppen en de tweede telkens weer heeft bewezen niet te kloppen.

Inderdaad!

Triest zeg, dat iemand zo sneu is dat hij niet kan hebben dat we een wet naar een forummer hebben genoemd. Die kun je niet zelf verzinnen martin, zoiets moet je verdienen. Vind je jezelf nou ook niet heel kinderachtig?
De wet van Martin: de aanbevolen verhoudingsgewijze bijdrage van de man aan een leuk vakantiereisje is omgekeerd evenredig aan de lengte van het remspoor in het slipje van de vrouw.
Wuiles is trouwens ook echt intelligent.
quote:molly74 schreef op 12 maart 2012 @ 16:11:

[...]

Dus wat heeft dan een (nep)wet voor zin Martin? Wat wil je ermee bereiken?Uiteraard zie ik zelf wel de enorme waarde van de Wet van Martin. Ik denk dat de wet tientallen vrouwen op dit forum een gelukkiger leven kan geven.
quote:Angela76 schreef op 12 maart 2012 @ 16:13:

Martin, wat is er toch mis met jou? Heb je even een paar jaar de tijd?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Die tag!!!
quote:martin81 schreef op 12 maart 2012 @ 16:13:

[...]

Het doet me pijn, maar goed...wat doe je eraan?Iets doen met de feed back die je krijgt? Zorgen dat je topics die je opent inhoudelijk blijven, niet door te drammen, maar door goed te lezen en te reageren. Dat is al een begin. En trouwens, wat is er mis met al die gezelligheid in jouw topics? Het ging toch om de goede sfeer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven