Sudocrem
maandag 12 maart 2012 om 20:27
maandag 12 maart 2012 om 20:31
maandag 12 maart 2012 om 20:41
maandag 12 maart 2012 om 20:59
maandag 12 maart 2012 om 21:15
quote:Superhuisvrouw schreef op 12 maart 2012 @ 20:45:
Op een puistje? Dan verstop je de boel met die vettigheid.
Gezien de ingrediëntenlijst zou dit niet het geval moeten zijn.
Er zit onder andere zink oxide in wat een indrogend effect heeft. Dit zit ook in veel anti-acne middelen. Daarnaast zitten er ingrediënten in welke hydraterend werken en BHA. Dit laatste werkt ontstekingsremmend.
Op een puistje? Dan verstop je de boel met die vettigheid.
Gezien de ingrediëntenlijst zou dit niet het geval moeten zijn.
Er zit onder andere zink oxide in wat een indrogend effect heeft. Dit zit ook in veel anti-acne middelen. Daarnaast zitten er ingrediënten in welke hydraterend werken en BHA. Dit laatste werkt ontstekingsremmend.
maandag 12 maart 2012 om 21:15
Koortslip wil het ook wel tegen helpen. Het is tenslotte óók zinkzalf namelijk. Andere potjes heb ik weggegeven, of net als het 'koortslip-potje' weggegooid.
Ik vind het rotspul, doe mij maar Bepanthen voor babybillen. Dat verzorgt echt en trekt tenminste in, Sudo blijft er maar viezig op liggen... Timanni had althans alleen maar meer last van zijn billen mét sudocrem, en was in no-time van de uitslag af met Bepanthen.
Ik vind het rotspul, doe mij maar Bepanthen voor babybillen. Dat verzorgt echt en trekt tenminste in, Sudo blijft er maar viezig op liggen... Timanni had althans alleen maar meer last van zijn billen mét sudocrem, en was in no-time van de uitslag af met Bepanthen.
dinsdag 13 maart 2012 om 14:28
quote:missy_acy schreef op 12 maart 2012 @ 20:31:
Ja, en als je een peuter erbij hebt hoog plaatsen dat potje. Deksel is zo los, maar spul is niet zo van de badkamer tegels af te krijgenSudocreme verwijderen gaat prima met gewoon afwasmiddel en een spons. Zelfs van behang krijg je het daarmee prima ervanaf!
Ja, en als je een peuter erbij hebt hoog plaatsen dat potje. Deksel is zo los, maar spul is niet zo van de badkamer tegels af te krijgenSudocreme verwijderen gaat prima met gewoon afwasmiddel en een spons. Zelfs van behang krijg je het daarmee prima ervanaf!