App Draw Something

04-03-2012 12:15 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

heb begrepen dat Draw Something het nieuwe Wordfeud is. Je tekent iets en je tegenstander moet raden wat je getekend hebt.

Spelen jullie dit ook en weet iemand of er ook een Nederlandse versie is? Vind het best een grappig spel maar zou het leuker vinden als je gewoon Nederlandse woorden zou krijgen.
Ivetje, je hebt me geloof ik gevonden, want ik zie dat jij iets getekend hebt
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Rara we zitten op 50!!! Ik hoop dat je raadt wat ik gefabriceerd heb....
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Draw something is heel leuK!
Gamayun, oke dan! Geen idee wie je dan bent maar goed. Ik speel nl met 10 mensen, waarvan ik er van 4 niet weet wie het zijn haha
Ivetje, ik ben ladynogwat

Rara, whahahahaha, je hebt me enorm laten lachen met je koe... waar zitten ook alweer de uiers van een koe, voor of achter de achterpoten
Hahaha, ik heb niks teveel gezegd toen ik zei dat ik op peuterniveau teken!!
Ik vond 't geweldig! (En ach, mijn tekeningetjes zijn over het algemeen ook geen kunst het is een wonder dat we zo ver komen samen.)
Ik weet wat er gebeurt als je bij 99 bent. Maar ik ga het niet zeggen hoor.

@ sas_andrea, ik heb je nog niet "gezien"
Spannend bartjes, nu moeten we het helemaal halen rara
Haha, ik zeg niks! Succes.
We zijn goed op weg Gamayun! En met Bartjes ook al.......spanning stijgt!;-)
Ik ga naar bed, heb morgen niet heel veel draw something tijd, alleen 's ochtends even en misschien laat op de avond

Welterusten straks allemaal!
Weltruste!
Ik ben met mijn random speler al op 37. En ik ben elke tekening erg nerveus want wil de hoge score (hoogtste tot nu toe) niet kwijt, maar kan het ook niet vragen als ik er echt niet uitkom. Maakt het wel heel spannend zo...
Spannend, nog 9 beurten en ik weet wat er gebeurd bij 99!
Je kan wel een screenshot maken en hier om hulp vragen MissLoki

Soms doe ik heel erg mn best om het te raden en dan lijkt de tekening echt nergens op uiteindelijk. Soms is het gewoon een onbekend woord voor mij zoals Jenga.
Het Viva forum is papaja.
ik ben ....

Add me
hoe maak je een screenshot?
Wat voor toestel heb je? Ik een sg2 en dan is het eerst de knop kort in het midden en dan snel de uitknop
Het Viva forum is papaja.
HTC desire Z
wil dan niemand met mij spelen??
Ik heb je toegevoegd hoor!
cool!!

Ik zit op mijn werk dus kan misschien niet altijd even snel reageren

En daarbij krijg ik dus ook geen meldingen als ik aan de beurt ben (kan ik dat nog ergens aanzetten..??)
Volgens mij bestaat dat niet bij draw something. Zou wel handig zijn!
Ik breek even in...

De tekening die ik heb gekregen is heel duidelijk maar helaas weet ik het Engelse woord voor snotje niet, en Google Translate schijnbaar ook niet.

Weet iemand hier welk woord er wordt gezocht? De letters zijn:

O P A V O L

O G R E B G

Of is dit vals spelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven