De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
dolfijn. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen... Hoop dat er iemand in je buurt is die je een echte knuffel kan geven. En je collega's zijn super, echt lief dat er iemand meteen komt om je af te lossen.
Kaetje, ik heb je even een hyves bericht gestuurd...
Oh dolfijntje toch... Ik vind het echt zooooo klote voor je!

Echt... Ik weet ook echt niet wat ik tegen je moet zeggen...

Voor ikke:

- Vitamine B6

- Vitamine B11 (=foliumzuur, 400 IE)

- Vitamine B12

- Vitamine D3 (400 IE)

- VItamine E (250 mg)

Je zou er ook nog vitamine C (500 mg) bij kunnen slikken, en Omega 3 (1000 mg), maar hier las ik wisselende verhalen over. Ik heb dit dus niet gedaan. (Omega 3 trouwens wel, maar niet structureel).

Ik heb alle potjes apart gehaald. Meeste bij Kruidvat, rest bij de Tuinen.

En pop. Een paard?

Nou mijn broer heeft al jaren een paard en is nog niet zwanger hoor...

(Dikke bullshit weer. Jemig wat kan ik kwaad worden over dit soort opmerkingen. Gisteren trouwens ook weer gehoord: Oh ja, bij ons duurde het ook wel even... 4 maanden... GRRRRR)
Aah nee Dolfijntje, meisje toch, wat een rotnieuws!! Net wat je zegt; wat gemeen van je lichaam om je die hoop te geven! Bah...

Wel lief dat je collega je werk komt overnemen, da's wel heel bijzonder vind ik.

Heel veel sterkte de komende dagen.
Lekker laten leven...
Lieve Dolfijn en Pop, deze stille meelezer denkt aan jullie. Ben er stil van, het is zo rot allemaal...
voor Dolfijn, Kuuk, Pop en Ikke.

Wat is het iedereen gegund en wat een teleurstelling en verdriet

Hopelijk keert het tij hier snel.
Ik kom iedereen die het nodig heeft een brengen, in het bijzonder voor Dolfijn, Pop, Kuuk en Ikke.

Ik lees en leef met jullie allemaal mee.
Dolfijn, Pop, en Kuuk voor jullie een Het is zó oneerlijk..

Sterkte allemaal.
Pop en Dolfijn, zwaar kloten voor jullie allebei, heel veel sterkte
verder nog niet bijgelezen, want wat is er weer veel geschreven. Ik reageer later even op iedereen, zit nu op het werk en geen tijd om bij te lezen.

Even een egopost ik heb vandaag de echo gehad en ik kan deze maand door ik heb vrijdag IUI en dan is vriend weer terug van vakantie. Ik heb 3 eitjes deze maand dus hopen dat er 1 bijzit die mee wil werken om bevrucht te worden.

Vooralsnog een groet en een knuffel voor iedereen.
Dolfijn: (en ik wil je nog wel 1000 knuffels brengen!)

Edc: hééél veel succes vrijdag! Gelukkig is je vriend dan weer terug.
Bedankt voor alle knuffels, ze doen me goed

Net gebeld voor de uitslag van de bloedtest en ik heb een HcG van 8. Na vrijdag (toen hij 11 was) is hij dus toch nog gaan stijgen, anders was hij nu al wel niet meer zichtbaar in mijn bloed. Maar 8 is gewoon niks, noppes, klaar. Ben dus wel zwanger geweest. Moet nu stoppen met de Utrogestan en een maandje rust nemen.

Ben het gewoon zo zat allemaal.

Edc, succes vrijdag!
lieve Dolfijn, natuurlijk ben je het zat. Mijn hemel je hebt alle reden om het zat te zijn. Dat mag dus ook echt! Ik wens je zo veel goeds toe, zoveel geluk en niet de tranen van nu.

ik weet verder ook niet meer wat ik kan zeggen. Er is toch niets dat helpt, ik denk aan je!
Heel begrijpelijk dat je het zat bent Dolfijn. Het zijn alleen maar vragen en tranen die overblijven nu.. Ik hoop dat jij en je man vandaag steun bij elkaar vinden.
Een hele dikke voor Pop, Dolfijn en Kuuk.
Lees nu pas je laatste berichtje Dolfijn, wat onzettend klote dat het vruchtje niet is blijven zitten

Nog een extra voor jou!
Ik ga de vitamines ook maar inslaan.

Baat het niet dan schaadt het niet. Ben ondertussen ook nogal grieperig dus kan het wel gebruiken.

Hoop wel dat ik vrijdag wat fitter ben.

Op mijn werk weet niemand dat we de MMM in zijn gegaan en dat wil ik eigenlijk ook zou houden. Geen idee of dat haalbaar is maar ik ga het zo lang mogelijk voor onszelf proberen te houden.
Pffff, Dolfijn, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Meer dan nog maar een kan ik niet doen....
Dolfijntje
Dolfijn,
getsie dolfijn, kan wel meejanken.
Jee Dolfijn... wat erg meisje. Niet raar dat je het nu even helemaal zat bent. Ik wens je heel veel sterkte en heel veel liefde van de mensen om je heen. Hele dikke
Lekker laten leven...
Dolfijn, weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Kuuk wat een teleurstelling van het zh dat je bent afgewezen. Hebben ze je ook verteld waarom ze het niet aandurven?

Ik hoop dat de andere zh's je wel willen/kunnen helpen, want ook jij verdient het!!

Dolfijn, zorg goed voor jezelf! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik het je zo gegund had.

Ks: (nog) geen ivf voor ons. ik krijg eerst clomid om me eisprong op gang te helpen en een hsg en samenlevingstest. En afhankelijk wat daar dan ook allemaal uitkomt horen we verder hoe of wat.

Wat ik wel "bijzonder" vind is dat ik vanmorgen aangegeven heb bij de acupuncturiste dat ik nu al 2 dagen over tijd was en dat ik negatief getest had en dat ze toen ook "aangeprikt" heeft om de menstruatie sneller op gang te brengen.

Ik was net een uurtje thuis en toen begon het hier dus ook echt....

Net contact gehad met het zh en volgende week vrijdag heb ik de hsg. Als er op dat moment op de poli een gyn aanwezig is heb ik voor die tijd een follikel meting en ander moet ik op de zaterdag terug komen daarvoor en dan heb ik steeds om de dag een meting en krijgen dan ook nog een samenlevingstest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven