Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mogguh

Fijn dat ze terecht is maar inderdaad, blijft een zorgenkindje.

Gisteren een feestje, gezellig ook, niet te druk. En daarna lekker door de zon naar huis. De oudsten hebben de halve stad door geskate.

En nu begint alweer een volle week. Te vol, eigenlijk.
Moggu!

Fijn Coe dat er bericht is geweest van je nichtje, hoop dat ze nu niet weer het contact verbreekt.

Na zo'n lekker weekend toch weer even slikken dat het maandag is.. moet echt even op gang komen en zin in werken maken

Gold hoe is het? Voel je je wat beter nu met de AB?

Fijne dag!
Sta ik vanochtend in de douche,koud water,brrr!

Verwarming is weer kapot en als het goed is komen ze die vanmiddag maken.

Fijn dat het nu niet meer zo koud is buiten.
Nou ja, koud water lijkt me zelfs met dit weer niet echt lekker.

En Coe, nog iets gehoord?

Lekker dat weer he Gelf. Jammer dat we weer moeten werken. ;-0
Mogguh maisjes..

Ab's lijken aan te slaan en vandaag weer gewerkt.

Fijn dat nichtje zich gemeld heeft Coe. Zal wel een opluchting geven voor het thuisfront.

Verwarming ondertussen al gemaakt?

Was het lekker weer vandaag?

Ik heb dat eigenlijk niet meegekregen. Ja, wel dat er een zonnetje scheen, maar niet of het lekker buiten was.

Morgen ben ik vrij. Ik heb tennis afgebeld zodat ik weer een dagje even rustig aan kan doen.
Fijn Gold dat het beter lijkt te gaan en heel verstandig om het nog een dagje rustig aan te doen.

Ohhw ja tennis. Moet nog even mailen voor een proefles en proefwedstrijdje. Kijken of ik het nog kan. Moet gaan sporten en dit is het enige wat leuk is.

Coe hoe gaat het?
De pomp was kapot van de ketel,maar nu is het weer behaaglijk binnen.

Zo naar ouderavonden van de jongens,ben benieuwd wat ik te horen krijg.

Tot later vanavond!
Juf van Uk zei dat hij koppig was (joh..)Toen ik zei dat hij dat niet van een vreemde had,zei ze...Dat is eigenlijk ook erg voor jou...2 van die exemplaren

Niks nieuws gehoord dus over Uk.

Middelste gaat ook wel goed,ze zien wel al wat verbetering door de gesprekken met de coach.Dus daar gaan we lekker mee door.

Van de cijfers sloeg ik stijl achterover,allemaal 8 en 9.Als hij wat netter zou schrijven zou dat zelfs nog hoger zijn.

En op die vorige school was het maar bar en boos..weer een opsteker dat ik dus de goede beslissing heb genomen.

Gold,goed van je,morgen nog een dagje rust.Je lijf heeft wel een opdonder gekregen nu.Zorg,of laat dat doen,maar goed voor jezelf!

Verder gooi ik er een groeps tegenaan,emotionele dweil die ik ben vandaag!
Eigenlijk best grappig dat je tennis kiest met je pols, Zoebie. Is badminton misschien ook leuk

Hier ook een ouderavond. Moet gaan uitrekenen hoe Oudste ervoor staat. Die heeft nog maar 48 lesdagen dit jaar.

Vandaag heb ik nuffig konijntje via een gaasdeurtje contact laten maken met de buitenkonijnen. Eromheen goed gebarricadeerd want Shirley was zo binnen Als de dames het met elkaar leren vinden mag Lola ook lekker buitenspelen. Maar dat zal nog wel even duren.
BAdminton mag ook, maar ik mag ook tennissen en dat vind ik leuker. Dus wordt het met een tennisbaan in de achtertuin, dus tennissen.

Coe hoe komen ze erbij dat Uk eigenwijs is.

Wel leuk dat ze dan niet denken dat ie dat van jou heeft.

Dat is toch ook niet zo. Jij bent gewoon hardstikke lief.

Dat heeft Uk ook vast van jou. Die Uk is een heerlijk manneke.

En dan je middelste. Wat zul je trots zijn op dat joch en wat een goede opsteker voor hemzelf. Zeker een goed keuze, maar dat was al wel duidelijk toch. Fijn dat de coach zo goed helpt.

Nu je nichtje nog, heeft ze al iets laten horen?

Dat en alle zieken weer beter en jij kunt heel mooi de lente in.
Gaat dat goed met de koijntjes samen Mamz. Zou wel leuk zijn als ze alle drie buiten kunnen huppelen.

En hoe staat oudste er voor? Wat snel al vakantie zeg als je het zo zegt.
Mogguh
Zo nu ben ik Coetje voor.

Hebben jullie vanmorgen ook de vogeltjes zo hard horen fluiten.

Dat was fijn wakker worden.
Moggu...

Zoeb,wat ben je vroeg
Ja ik ga met de fiets naar het werk. De rotonde in de stad is afgesloten en dat wordt om 8 uur natuurlijk chaos.

En het is echt fijn buiten.

Siep is gisteravond losgekomen en zwerft nu rond met een bandje en een riempje. Ben al op zoek geweest vanmorgen maar heb hem niet kunnen vinden. Straks nog even verder zoeken.
Ach Gossie,die Siep.Hopelijk heeft ie ergens in een schuurtje overnacht en komt hij zo veilig weer thuis.
Mogguh maisjes...
Mogguh

Ach, is Siepke weer op vrijersvoeten. Dat riempje kan wel nare situaties opleveren, hoop dat 'ie zich een beetje redt.

Ik hartje vogeltjes in deze tijd van het jaar. 's Zomers fluiten ze zo vroeg dat ik ze alleen hoor als ik in de piekerstand sta.

Oudste zou met de cijfers die ik gezien heb zonder bespreken door kunnen naar Havo2. Over twee weken heb ik pas het echte rapport, er moeten dus nog cijfers bij van deze week. Omdat 'ie nogal wisselvallig is in zijn resultaten is 'ie wat mij betreft nog niet 'binnen'.

En het is zo lastig om hem aan zijn huiswerk te slingeren. Hij is nogal minimalistisch ingesteld wat dat betreft. En dat kan hij zich nu net niet permitteren. Weer een bokkige puber in huis dus want er moet nu structureel iets veranderen.

Vanmiddag pro forma zitting bij de rechtbank en aansluitend eerste sessie voor het gezin bij de ggz die doorgaat. Pittig middagje dus.
Mamz,sterkte voor vanmiddag,zal best moeilijk zijn!

Gold,hoe gaat het vandaag?
Mamz succes vanmiddag op de zitting.
Succes en sterkte vanmiddag Mamzie.

Ik heb mijn eerste bak koffie op sinds dik twee weken. En het smaakt niet eens zo heel slecht.

Nu ben ik aan het stofzuigen (ook voor het eerst in twee weken) en ik heb besloten het maar in etappes te doen.

Straks wat boodschappen in huis halen en mijn vadertje op de koffie vragen.
De boodschappen zijn weer in huis en vadertje is onderweg (neem ik aan) .

Siep al terug Zoeb?

Vanavond eten we een zelfverzonnen ovenschotel met gehakt, sperziebonen en aardappel-anders.
Meisjes, ik heb zoooow fijn met mijn pappie gekletst.....
Wat fijn Goldie!

Zo te lezen voel je je ook een stuk beter.Morgen nog een dagje rustig aan?

Zoeb,Siep al terug?

Ik heb vandaag gedaan:

gewerkt

boodschappen

2 wassen opgevouwen

2 wassen opgehangen

wc gepoetst

Uk zijn kamer opgeruimd (nu zijn kleren nog)

facturen voor vriend gemaakt

gekookt en de keuken opgeruimd
Ja, het ging vandaag weer een stuk beter.

Ik hoestte wel weer meer, maar dat is omdat ik een beetje 'af wil kicken' van de codeïne.

Coetje, jij hebt een drukke dag achter de rug zie ik.

Mijn ovenschotel was een succes dus hier het recept:

Rundergehakt rul bakken met veel paprikapoeder en een gesnipperde ui.

Sperziebonen voorkoken en bij het gehakt doen.

Een paar tomaten op stukken en voorgekookte aardappelpartjes (krieltjes zou ook kunnen denk ik) er doorheen doen.

De inhoud van een pot aardappel-anders (smaak: tuinkruiden/knoflook) er doorheen roeren en in een ovenschaal doen.

Bestrooien met geraspte kaas en paneermeel.

Half uurtje in de oven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven