Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 15 maart 2012 om 12:15
Inderdaad Mamz geen contant geld meer in huis. Of wel contant geld en goed verbergen. Succes met oudste, lijkt me erg naar.
Geen idee hoe je ermee om moet gaan.
Coe geen trombose hoop ik. Is het ook rood en warm? Dat had Jan toen hij een trombosebeen had tijdens de chemo. Is niet te hopen. En wat rot dat oudste nog steeds last heeft van haar voet.
Ahhh dat was dus de jas die was gevonden. Leuke dingen zijn dat die koopjes.
Het is hier druk. Dus weinig tijd. Zit al bijna een uur over deze post te doen.
Geen idee hoe je ermee om moet gaan.
Coe geen trombose hoop ik. Is het ook rood en warm? Dat had Jan toen hij een trombosebeen had tijdens de chemo. Is niet te hopen. En wat rot dat oudste nog steeds last heeft van haar voet.
Ahhh dat was dus de jas die was gevonden. Leuke dingen zijn dat die koopjes.
Het is hier druk. Dus weinig tijd. Zit al bijna een uur over deze post te doen.
vrijdag 16 maart 2012 om 09:38
Mogguh
Gelukkig was ik al even gewend aan deze situatie (maar inderdaad niet leuk, zeker niet als ik mijn afkomstgezin vergelijk met dat van mijn ex).
Goldie, griep is inderdaad ook ongeveer mijn afvalmethode. Niet ziek geweest dit jaar.
Coe, succes met de plastabletten.
En Zoeb, geniet van Sam.
Ik moet aan de studie. Dat ik mijn keukenkastjes terug in moet ruimen negeer ik nog even.
Gelukkig was ik al even gewend aan deze situatie (maar inderdaad niet leuk, zeker niet als ik mijn afkomstgezin vergelijk met dat van mijn ex).
Goldie, griep is inderdaad ook ongeveer mijn afvalmethode. Niet ziek geweest dit jaar.
Coe, succes met de plastabletten.
En Zoeb, geniet van Sam.
Ik moet aan de studie. Dat ik mijn keukenkastjes terug in moet ruimen negeer ik nog even.
vrijdag 16 maart 2012 om 14:36
Ik pies me een ongeluk
Gold,ik hoop op goed nieuws op je werk!
Zoeb,lekker aan het knuffelen?Helemaal geen last meer van de afkickverschijnselen?En merk je nu iets aan de pijn?
Ik ben vanochtend met de klas van Uk naar een kunstatelier geweest,was weer gezellig!
Uk heeft een mooie ketting voor me gemaakt.
Vanavond even gaan kijken voor andere bestrating in de tuin,heb zin om eraan te beginnen met dit weer.
Gold,ik hoop op goed nieuws op je werk!
Zoeb,lekker aan het knuffelen?Helemaal geen last meer van de afkickverschijnselen?En merk je nu iets aan de pijn?
Ik ben vanochtend met de klas van Uk naar een kunstatelier geweest,was weer gezellig!
Uk heeft een mooie ketting voor me gemaakt.
Vanavond even gaan kijken voor andere bestrating in de tuin,heb zin om eraan te beginnen met dit weer.
vrijdag 16 maart 2012 om 17:24
Haaaiiii,
Lijkt me raar Coe die plastabletten... hoe komt het eigenlijk dat je vocht vasthoudt of is daar niet echt een reden voor?
Zoeb, wat heftig zeg die afkickverschijnselen, gelukkig heb je nu het ergste gehad toch?
Gold, ben benieuwd hoe het gaat op je werk, wanneer liep je contract nou ook weer af?
Hier gaat het wel beter in de zin van iets minder pijn in schouders en nek maar heb nog steeds koppijn. Word er niet echt vrolijk van maar het zal wel weer wegtrekken denk ik dan maar.
Waar ik wel vrolijk van wordt is dat ik net lekker in het zonnetje thee heb zitten drinken, echt super lekker zeg!! Het is nu alleen wel extra moeilijk om mezelf weer achter de studieboeken te meppen Maar.. dat moet toch echt gebeuren. Ik MOET nog 1 hoofdstuk doen anders loopt mn planning in de war....
Dus ik ga weer gauw!
Fijne avond!!
Lijkt me raar Coe die plastabletten... hoe komt het eigenlijk dat je vocht vasthoudt of is daar niet echt een reden voor?
Zoeb, wat heftig zeg die afkickverschijnselen, gelukkig heb je nu het ergste gehad toch?
Gold, ben benieuwd hoe het gaat op je werk, wanneer liep je contract nou ook weer af?
Hier gaat het wel beter in de zin van iets minder pijn in schouders en nek maar heb nog steeds koppijn. Word er niet echt vrolijk van maar het zal wel weer wegtrekken denk ik dan maar.
Waar ik wel vrolijk van wordt is dat ik net lekker in het zonnetje thee heb zitten drinken, echt super lekker zeg!! Het is nu alleen wel extra moeilijk om mezelf weer achter de studieboeken te meppen Maar.. dat moet toch echt gebeuren. Ik MOET nog 1 hoofdstuk doen anders loopt mn planning in de war....
Dus ik ga weer gauw!
Fijne avond!!
vrijdag 16 maart 2012 om 18:00
Hello
*Schopt Gelfje aan de studie*
*Schopt Mamzie naar de keukenkastjes*
Ik heb een nieuw contract.
Het gaat volgens mij niet zo heel erg goed met de zaak want ik krijg een zelfde contract, dus twee dagen pw en er komt geen nieuw collega bij. Ik ga vanaf nu dus de maandagen en de vrijdagen werken. Met uitzondering van bijzondere (feest)dagen. De rest gaan ze ' intern' oplossen.
En voor Pasen moet ik bijv donderdag, vrijdag én zaterdag.
Maar nu is het weekend
*Schopt Gelfje aan de studie*
*Schopt Mamzie naar de keukenkastjes*
Ik heb een nieuw contract.
Het gaat volgens mij niet zo heel erg goed met de zaak want ik krijg een zelfde contract, dus twee dagen pw en er komt geen nieuw collega bij. Ik ga vanaf nu dus de maandagen en de vrijdagen werken. Met uitzondering van bijzondere (feest)dagen. De rest gaan ze ' intern' oplossen.
En voor Pasen moet ik bijv donderdag, vrijdag én zaterdag.
Maar nu is het weekend
vrijdag 16 maart 2012 om 19:57
Jippie Gold, dus toch. Wat fijn dat je in ieder geval kan blijven.
Super. Gefeliciteerd.
Coe lekker dan, als je zo vaak moet. Had al een keer een reactie geplaatst, maar misschien heeft de mod het weggehaald omdat ik je een zeikwijf heb genoemd.
En dat is ook een grapje hoor. Je zult het maar hebben.
Hoewel het dan wel een keer goed is dat je vocht kwijtraakt.
Een soort schoonspoelkuurtje.
Ben aan het werk en het gaat goeoeoed.
Had alleen lekkere koekjes meegenomen uit de kelder en toen ik een hap nam was het echt smerig. Houdbaar tot 30-10-2011
Op Nienkes verjaardag had ik ze dus op moeten hebben.
Shame on me.
Super. Gefeliciteerd.
Coe lekker dan, als je zo vaak moet. Had al een keer een reactie geplaatst, maar misschien heeft de mod het weggehaald omdat ik je een zeikwijf heb genoemd.
En dat is ook een grapje hoor. Je zult het maar hebben.
Hoewel het dan wel een keer goed is dat je vocht kwijtraakt.
Een soort schoonspoelkuurtje.
Ben aan het werk en het gaat goeoeoed.
Had alleen lekkere koekjes meegenomen uit de kelder en toen ik een hap nam was het echt smerig. Houdbaar tot 30-10-2011
Op Nienkes verjaardag had ik ze dus op moeten hebben.
Shame on me.
vrijdag 16 maart 2012 om 20:15
Zoeb
Zou best kunnen dat je 'zeikwijf' niet door de spamfilter van de mod gekomen is .
Moest ook al lachen om je overdatum-koekjes. Bah.
Wij aten vanavond soep met broodjes (ik had een zak vol van het werk meegekregen) Was best lekker.
Morgen, als Oudste weer thuis is van stage, houden we onze friet-dag.
Zou best kunnen dat je 'zeikwijf' niet door de spamfilter van de mod gekomen is .
Moest ook al lachen om je overdatum-koekjes. Bah.
Wij aten vanavond soep met broodjes (ik had een zak vol van het werk meegekregen) Was best lekker.
Morgen, als Oudste weer thuis is van stage, houden we onze friet-dag.
zaterdag 17 maart 2012 om 08:14
Moggu...
Wat een gezelligheid gisteravond hier
Ik vind het niet leuk met die pillen,ben er vannacht 6!!keer uitgeweest om te plassen,zoveel hoefde ik zelfs niet toen ik zwanger was..
Wat heb je op van de Mac,Zoeb?
Gold,fijn dat je mag blijven!!
Wij zijn gister wezen kijken naar andere bestrating voor de achtertuin.Vandaag wordt er al een partij gebracht en volgende week de rest.Vrienden die stratenmakers zijn komen het leggen.
Wat een gezelligheid gisteravond hier
Ik vind het niet leuk met die pillen,ben er vannacht 6!!keer uitgeweest om te plassen,zoveel hoefde ik zelfs niet toen ik zwanger was..
Wat heb je op van de Mac,Zoeb?
Gold,fijn dat je mag blijven!!
Wij zijn gister wezen kijken naar andere bestrating voor de achtertuin.Vandaag wordt er al een partij gebracht en volgende week de rest.Vrienden die stratenmakers zijn komen het leggen.