Restaurant in Amsterdam

13-03-2012 16:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Volgende week gaat mijn vriend afstuderen en ik neem hem mee voor een dagje gezellig Amsterdam. Weet iemand een restaurant in (de buurt van) het centrum waar wij met z'n tweetjes gezellig en goedkoop (ik ben nog student) kunnen eten? We gaan op zaterdag dus ik wil wel graag ergens reserveren.

Alvast bedankt!
Brix is leuk!
Brix is nog lekker ook!

Wat is je budget?
Wilde ik ook al vragen..wat is je budget?
Ik eet altijd erg prettig bij Dubbel aan de lijnbaansgracht. En als je van aziatisch houdt is Kantjil en de Tijger aan de Spuistraat ook heel erg leuk.
1 posting en al heel veel tig restauranttopics A'dam...
Goh, kantjil. Vinden jullie dat echt lekker? Loop dan n stukje verder naar de bloemgracht. Aan de kant van de Leidse zit een Indisch tentje met echt lekker Indisch.
Bedankt voor jullie reacties!

Budget: iets van 50 euro max (voor 2 p)
50 EUR voor 2 personen is niet heel erg veel. Dan zou ik voor Dubbel gaan. Wel reserveren want loeidruk daar.

Smulewicz vind ik ook een aanrader, en is vlgs mij ook niet zo heel duur.
Kip bij de bierfabriek aan het Rokin Kreeg een 9,5 van Johannes van Dam Gezellige tent en 50,- is daar genoeg
Of naar de BurgerMeestser!
Restaurant in Amsterdam? Sorry, die hebben we hier niet.
quote:VieVaaVee schreef op 13 maart 2012 @ 17:47:

Kip bij de bierfabriek aan het Rokin Kreeg een 9,5 van Johannes van Dam Gezellige tent en 50,- is daar genoegIs echt alleen leuk met een groep. Je kunt daar zelf je bier tappen en je kunt er alleen een kippetje van het spit eten. Beetje overgewaardeerd.
Ik zou voor new king gaan. O, daar ga ik van de week ook weer!
Je kunt ook sushi gaan eten. Ik heb laatst lekker gegeten bij SUMO, al zit je daar wel wat dicht op elkaar.
Houd je van Aziatisch? Dan zou ik lekker naar de Zeedijk gaan, Thais eten bij Bird bijvoorbeeld. Lekker en goedkoop (maar druk!) Of naar Nam Kee (oesters!). Een goede Italiaan is Yamyam, klinkt fout, maar heel lekker, vers Italiaans eten. Redelijk cheap Hollands eten doe je bij 't Pakhuis, zijstraatje van het Spui, daar heb je bijvoorbeeld pepersteak of zalm met goede friet en salade voor iets van een tientje.
Stoop en Stoop is leuk en niet duur.
Sumo is inderdaad lekker. En ik vind de oesters van new king, naast nam kee, persoonlijk lekkerder. Minder olie achtig .

Maar bird! Die was ik vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven