Restaurant in Amsterdam
dinsdag 13 maart 2012 om 16:34
Hey allemaal,
Volgende week gaat mijn vriend afstuderen en ik neem hem mee voor een dagje gezellig Amsterdam. Weet iemand een restaurant in (de buurt van) het centrum waar wij met z'n tweetjes gezellig en goedkoop (ik ben nog student) kunnen eten? We gaan op zaterdag dus ik wil wel graag ergens reserveren.
Alvast bedankt!
Volgende week gaat mijn vriend afstuderen en ik neem hem mee voor een dagje gezellig Amsterdam. Weet iemand een restaurant in (de buurt van) het centrum waar wij met z'n tweetjes gezellig en goedkoop (ik ben nog student) kunnen eten? We gaan op zaterdag dus ik wil wel graag ergens reserveren.
Alvast bedankt!
dinsdag 13 maart 2012 om 20:26
quote:VieVaaVee schreef op 13 maart 2012 @ 17:47:
Kip bij de bierfabriek aan het Rokin Kreeg een 9,5 van Johannes van Dam Gezellige tent en 50,- is daar genoegIs echt alleen leuk met een groep. Je kunt daar zelf je bier tappen en je kunt er alleen een kippetje van het spit eten. Beetje overgewaardeerd.
Kip bij de bierfabriek aan het Rokin Kreeg een 9,5 van Johannes van Dam Gezellige tent en 50,- is daar genoegIs echt alleen leuk met een groep. Je kunt daar zelf je bier tappen en je kunt er alleen een kippetje van het spit eten. Beetje overgewaardeerd.
dinsdag 13 maart 2012 om 21:50
Houd je van Aziatisch? Dan zou ik lekker naar de Zeedijk gaan, Thais eten bij Bird bijvoorbeeld. Lekker en goedkoop (maar druk!) Of naar Nam Kee (oesters!). Een goede Italiaan is Yamyam, klinkt fout, maar heel lekker, vers Italiaans eten. Redelijk cheap Hollands eten doe je bij 't Pakhuis, zijstraatje van het Spui, daar heb je bijvoorbeeld pepersteak of zalm met goede friet en salade voor iets van een tientje.