De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:missy_acy schreef op 13 maart 2012 @ 21:35:

Ik wil niet lullig zijn, maar Martin heeft wel n punt, die tags gaan wel ver.

(voor meer punten moet je bij iemand anders zijn )
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 18:05:

maar hij weet wel de boel flink draaiende te houden.

Nee, hoor, dat doen we met zijn allen. Als niemand er op reageerde, hield hij 0,0 aan de gang hier.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 21:39:

[...]

Maar wederom haak je in op dergelijke postings, níet op de serieuze, en gaat dan zielig doen over het feit dat je 'beledigd' wordt. Iets met een spiegel, en een bal die gekaatst wordt, en met zaaien en oogsten enzo...Hij haakt ook graag in op elke zin die in zijn voordeel uitgelegd kan worden, zelfs als die niet zo bedoeld zijn.
Nogmaals voor Martin gezien hij het voor elkaar krijgt zulke goed lopende topics te openen!
Ik kom ineens helemaal spontaan achter de Wet van Whympysinger: als je als man een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand géén ganze-ei.

Was iemand al eerder van deze wet op de hoogte, en wil iemand deze wet als motto adopteren, please, please, please?
quote:gaia9 schreef op 13 maart 2012 @ 21:41:

Nogmaals voor Martin gezien hij het voor elkaar krijgt zulke goed lopende topics te openen!

Dat is legio mensen gelukt.

Ga voor bepaalde thema's, pleur wat opruiende reacties op het forum, beledig links en rechts wat mensen en succes verzekerd.

Dat is helemaal niet zo moeilijk, hoor.
quote:Whympysinger schreef op 13 maart 2012 @ 21:42:

Ik kom ineens helemaal spontaan achter de Wet van Whympysinger: als je als man een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand géén ganze-ei.

Ik denk dat er uberhaupt niemand een relatie met je wil als je tyfus hebt, dus ganze-eieren zijn uitgesloten bij een vaste relatie.
quote:shahla schreef op 13 maart 2012 @ 21:43:

[...]

Dat is legio mensen gelukt.

Ga voor bepaalde thema's, pleur wat opruiende reacties op het forum, beledig links en rechts wat mensen en succes verzekerd.

Dat is helemaal niet zo moeilijk, hoor.Wat mij opvalt is dat zijn topics als een razende blijven lopen, ook al is hij langdurig afwezig. Dat vind ik best een prestatie hoor!
quote:gaia9 schreef op 13 maart 2012 @ 21:44:

[...]

Wat mij opvalt is dat zijn topics als een razende blijven lopen, ook al is hij langdurig afwezig. Dat vind ik best een prestatie hoor!

Ja, eigenlijk wel...

Dus voor onszelf!
quote:Whympysinger schreef op 13 maart 2012 @ 21:42:

Was iemand al eerder van deze wet op de hoogte, en wil iemand deze wet als motto adopteren, please, please, please?Kan ik hieruit opmaken dat je euh... naar rotte eieren stinkt vanuit een bepaalde uitgang?
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 21:41:

[...]

Hij haakt ook graag in op elke zin die in zijn voordeel uitgelegd kan worden, zelfs als die niet zo bedoeld zijn.Om meteen maar even te peilen of degene bereid is zíjn motto (yeah right) als motto over te nemen. Rare snuiter.
Maar dat, beste Gaia, komt omdat de rést van de forummers zulke gezellige mensen zijn, die werkelijk interessante discussies kunnen hebben over de scheten van de blauw-getipte-geel-gouden-kanarie in het regenwoud van Brazilië... Das wederom geen verdienste van oes Martje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2012 @ 21:46:

[...]

Ja, eigenlijk wel...

Dus voor onszelf!
quote:gaia9 schreef op 13 maart 2012 @ 21:44:

[...]

Wat mij opvalt is dat zijn topics als een razende blijven lopen, ook al is hij langdurig afwezig. Dat vind ik best een prestatie hoor!Joh, meer dan de helft van de tijd gaat het niet eens over hem en die topics blijven juist goed lopen door anderen. Hij is er toch niet, dus dat zegt ook al wat. Dat we zonder hem ook heel goed pagina's vol kunnen lullen.
quote:shahla schreef op 13 maart 2012 @ 21:48:

[...]

Joh, meer dan de helft van de tijd gaat het niet eens over hem en die topics blijven juist goed lopen door anderen. Hij is er toch niet, dus dat zegt ook al wat. Dat we zonder hem ook heel goed pagina's vol kunnen lullen.Hij is volgens mij alweer weg. Martin has left the building
quote:molly74 schreef op 13 maart 2012 @ 21:46:

[...]

Kan ik hieruit opmaken dat je euh... naar rotte eieren stinkt vanuit een bepaalde uitgang?Zou dat als minder erg ervaren worden, naar gelang de tijdsduur van de relatie?
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 21:50:

[...]

Hij is volgens mij alweer weg. Martin has left the building Da's mooi, kan nu iemand effe de deur op slot draaien, de balk ervoor leggen en het alarm aanzetten?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Whympysinger schreef op 13 maart 2012 @ 21:50:

[...]

Zou dat als minder erg ervaren worden, naar gelang de tijdsduur van de relatie?Jazeker! Je wil niet weten wat Hasseman allemaal verdraagt als ik in ons bedje ga liggen
quote:shahla schreef op 13 maart 2012 @ 21:48:

[...]

Joh, meer dan de helft van de tijd gaat het niet eens over hem en die topics blijven juist goed lopen door anderen. Hij is er toch niet, dus dat zegt ook al wat. Dat we zonder hem ook heel goed pagina's vol kunnen lullen.I know maar dat het vaak op zijn topics gebeurd, dat valt me gewoon op!
quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 21:51:

[...]

Da's mooi, kan nu iemand effe de deur op slot draaien, de balk ervoor leggen en het alarm aanzetten?
quote:Whympysinger schreef op 13 maart 2012 @ 21:39:

[...]

O, van mij mag je de tussen-n liefhebben hoor... Is helemaal niks om je voor te schamen.

Ik kijk wel uit!

Ik houd niet van tussen n, niet van d, t of dt, en van de rest wat ik allemaal verkeerd schrijf houd ik ook niet.

Gelukkig zie ik het zelf bijna nooit.. alleen anderen kunnen zich er aan storen.

Als er hier iemand een cursus Nederlands kan gebruikennnn ben ik het wel! Haha
Tyfus is trouwens niet rot. Ik bedoel, eh, het is natuurlijk rot voor je als je de tyfus hebt, en redelijk dodelijk, maar die tyfus-eieren zijn niet rot, ik bedoel, dit eitje is echt vers, of er nou tyfusbacillen in zitten of niet.
quote:Yvonne77 schreef op 13 maart 2012 @ 21:48:

[...]

quote:Hasse88 schreef op 13 maart 2012 @ 21:47:

Maar dat, beste Gaia, komt omdat de rést van de forummers zulke gezellige mensen zijn, die werkelijk interessante discussies kunnen hebben over de scheten van de blauw-getipte-geel-gouden-kanarie in het regenwoud van Brazilië... Das wederom geen verdienste van oes Martje...

Dat wou ik maar even zeggen maar jij hebt de mooie voorbeelden.

Man, we kunnen dagen lullen over één klein dingetje als het moet.
quote:Whympysinger schreef op 13 maart 2012 @ 21:54:

Tyfus is trouwens niet rot. Ik bedoel, eh, het is natuurlijk rot voor je als je de tyfus hebt, en redelijk dodelijk, maar die tyfus-eieren zijn niet rot, ik bedoel, dit eitje is echt vers, of er nou tyfusbacillen in zitten of niet.

Hahaha!

Maar het is wel rot als er tyfus in je ei zit, of die nou rot is of niet!

Die tyfus blijft wel in dat rot eitje zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven