Wie speelt er ook famarama?
dinsdag 13 maart 2012 om 17:37
Nieuwe event is voor mensen die alles al hebben. Maar niet voor mensen die nog in de opbouw zitten zoals ik. Al mijn dieren, gewassen en materiaal inleveren voor een uilenstal en melkboom vind ik zonde. Denk niet dat ik dat ga doen.
Eerst maar eens die seringen af krijgen. Moet FM wel eerst die bug herstellen. Gelukkig liggen de slingers nog wel in mijn schuur. Alleen het inleverscherm is blanco.
Eerst maar eens die seringen af krijgen. Moet FM wel eerst die bug herstellen. Gelukkig liggen de slingers nog wel in mijn schuur. Alleen het inleverscherm is blanco.
dinsdag 13 maart 2012 om 19:16
quote:azurblauw schreef op 13 maart 2012 @ 17:06:
Oeps, er gaat iets heel erg fout bij FM. Al mijn bloemen zijn weg, chocosaus weg, slingers weg. Scherm is blanco!
was hier ook toen ik alles in wilde leveren gelukkig gaf het fam forum al duidelijk aan dat er iets mis was. Schok me een hoedje haha
Lucifer, hoop voor jou dat je er snel toch weer gewoon op kan.
Oeps, er gaat iets heel erg fout bij FM. Al mijn bloemen zijn weg, chocosaus weg, slingers weg. Scherm is blanco!
was hier ook toen ik alles in wilde leveren gelukkig gaf het fam forum al duidelijk aan dat er iets mis was. Schok me een hoedje haha
Lucifer, hoop voor jou dat je er snel toch weer gewoon op kan.
dinsdag 13 maart 2012 om 20:01
en je bekers? Wat was je ingame naam ook alweer sorry ik vraag het vaak dat weet ik maar kan het allemaal echt niet onthouden.
Je hebt dus op 1 deel na het hele bos, je gewone akkers en de woelige weide tot je beschikking? Dan zou je toch wel meer dan 9 verwachten idd. Maar ben echt benieuwd naar je beker %
Je hebt dus op 1 deel na het hele bos, je gewone akkers en de woelige weide tot je beschikking? Dan zou je toch wel meer dan 9 verwachten idd. Maar ben echt benieuwd naar je beker %
dinsdag 13 maart 2012 om 20:12
Ik moet nog 2500 seringen en 50 slingers. Zou ik dat halen voor morgenmiddag? Vanavond nog 1x oogsten, om half 7 morgenvroeg, om 10 uur en dan om half 2. Dat is nog 4x. Waarvan 3x met ppj. Moet net lukken. Wordt gewoon spannend.
Balen voor jullie Rose en Joda. 9 slingers is inderdaad niks voor zoveel oogst.
Balen voor jullie Rose en Joda. 9 slingers is inderdaad niks voor zoveel oogst.
dinsdag 13 maart 2012 om 21:47
Goeienavond, ik las net, dat het volgende event morgen meteen na afsluiting van het andere event al begint.....
Azur, je kan wel wat van die chocoladesaus gebruiken, maar ik zou er ook wat van bewaren voor het volgende event.
Het recept, wat je dan kunt upgraden, dat zijn chocoladepannenkoeken en daar heb je de chocoladesaus voor nodig. Vanaf morgen krijgen we in plaats van de chocosaus, frambozensaus en ook dat kunnen we in een recept gebruiken...
Azur, je kan wel wat van die chocoladesaus gebruiken, maar ik zou er ook wat van bewaren voor het volgende event.
Het recept, wat je dan kunt upgraden, dat zijn chocoladepannenkoeken en daar heb je de chocoladesaus voor nodig. Vanaf morgen krijgen we in plaats van de chocosaus, frambozensaus en ook dat kunnen we in een recept gebruiken...