Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Tja, hij is nu op Wiesje. Maar is niet erg, had 'm nodig anders had ik vanavond niet nog eens kunnen oogsten.

Ga je het nieuwe event weer doen Wiesje?
Ik heb nog een account, maar daar ben ik niet zo fanatiek mee.
Joda wat is jouw farmer naam?
Joda is Jo-da.

Had het begrepen Rose. Dank je in ieder geval voor de slingers. Volgens mij moet het gaan lukken morgen.

Nu oogsten en dan naar bed.

Welterusten allemaal.
O please, wil iemand mij ook nog even 182 slingers sturen??

Maar het nieuwe event begint dus morgen al! Dan plant ik in de ochtend lange gewassen. Ik kan waarschijnlijk pas in de avond weer oogsten.
Dit geloven jullie niet, blijf ik extra lang op om 2x te kunnen oogsten met de ppj, doet de ferm het niet. Wil weer eens niet laden. Aaaarggggggh.
Dat is knap lullig Azur....... is het ondertussen wel gelukt?

Het vervolg-event is eigenlijk helemaal niet zo leuk voor meerdere spelers hier, want met het recept van de langos, kun je met het vervolgrecept iets maken in de jamfabriek en de chocosiroop uit de jammakerij heb je nodig voor het pannnenkoekenrecept in de bakkerij...... Dat vind ik heel raar, want hierdoor ben je als speler op een zijweg gezet, als je maar 1 ambacht hebt......
Tja, gelukt, maar inmiddels was de ppj uitgewerkt. Nou ja, nog 22 slingers en 1800 seringen. Het zal erom spannen.

Event ga ik niet doen. Weer alsmaar hetzelfde verbouwen vind ik helemaal niet leuk.

Nu echt slapen.
Slaap lekker Azur, morgen nog kansen voor slingers
Slingers zijn er. En nog 900 bloemen, dus het gaat lukken. Inshallah. Verheug me er nu al op om straks alles in te leveren.

Fijne dag iedereen.
Bloemen allemaal ingeleverd, nu nog 100 slingers.....ga ik niet redden. Zit met het idee te spelennom de laatste er gewoon bij te kopen. Omdat het kan en omdatbik dan een event af heb! Is wel valsspelen natuurlijk. Zucht.....
GOEDEMORGEN allemaal.

Iedereen bedankt voor de hulp. Het heeft geholpen. Gelukkig kwam er vanmorgen een heleboel uit de grond geperst. Dus ik heb in ieder geval het recept gehaald.

Ik heb degene die gister nog tekort hadden een slinger gestuurd. Zo met zijn allen komen we er wel.

Ik vindt de farm wel slecht laden de laatste paar dagen.
Goeiemorgen dames, Rose, misschien moet je even je flashcache legen, vaak gaat daarna je spel weer een stuk sneller....
Zal ik even proberen, thanks.
Bedankt voor de slingers allemaal!

Ik had er vanmorgen 75 door de lange gewassen.

Helaas nog 95 te weinig.

Ik heb net weer ingezaaid, waarschijnlijk kan ik pas aan het einde van de middag oogsten.

(Bijna) gefeliciteerd Azuur!
quote:joda schreef op 14 maart 2012 @ 07:13:

Bloemen allemaal ingeleverd, nu nog 100 slingers.....ga ik niet redden. Zit met het idee te spelennom de laatste er gewoon bij te kopen. Omdat het kan en omdatbik dan een event af heb! Is wel valsspelen natuurlijk. Zucht.....Ik deel je dilemma... Ik wacht nog even mijn laatste 'lange gewas' oogst af en dan koop ik gewoon nog bij wat ik nodig heb... Ik wil die sticker!!!!!
Ik heb het gehaald en ben weer een level up. Met dank aan Wiesje, zonder de ppj had ik het niet gered.

Ben zo onder de indruk van het ongeluk in CH dat ik er al niet eens meer echt blij mee kan zijn. Het zal je maar gebeuren dat je kind niet meer terugkomt van een schoolreisje. Wat een nachtmerrie.
Moet je wel opschieten lulu, het event loopt nog maar één uur volgens mij.
Haha, ik zit ook op scherp met de laptop op schoot, Azur!
quote:azurblauw schreef op 14 maart 2012 @ 12:44:

Ben zo onder de indruk van het ongeluk in CH dat ik er al niet eens meer echt blij mee kan zijn. Het zal je maar gebeuren dat je kind niet meer terugkomt van een schoolreisje. Wat een nachtmerrie.Meis, ik denk, dat wij allemaal daar wel stil van zijn, vreselijk voor alle ouders, grootouders en broertjes en zusjes.
Wow, ik had het nieuws nog niet gelezen/gezien, krijg het er koud van...
het maakt mij ook van slag dat ongeluk. Mijn grootste angst is dat er iets gebeurd met mijn neefjes en nichtje en hierdoor besef ik dat nog meer. Wat een vreselijk drama moet er heel de tijd om huilen.

Maar goed zit wel klaar met 3 velden gerst klaar om de DI binnen te gaan halen. Heb ook een ananastaart opgegeten al eerder op de dag dan kan ik van de gewone bamarama gewassen ook ervan profiteren.

Azur, wat leuk dat je het gehaald hebt. Gefeliciteerd!
Ik ben nu ook helemaal klaar met het event. Ik kreeg ineens heel veel DI na het oogsten van het koolzaad.
Leuk hè Lulu als het lukt. Dit was voor mij de eerste keer. Heb trouwens nog niet naar die sticker gekeken.

Over 20 minuten begint het nieuwe event. Ik zit er klaar voor. Maar ga 'm niet fanatiek doen, wil niet van al mijn dieren en gewassen af.
Ja, het wel erg leuk als je een event afrondt... Ik ga nog even kijken of en hoe ik het volgende event ga aanpakken... Ik heb wel genoeg voorraad enzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven