Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Zien jullie al wat verschijnen?
Nope!
We zijn begonnen!!!
lulu wat fijn jij ook van harte!

Zo de boerderij is binnen en staat op de siertuin heb de eerste 109 frambozensaus binnen.
Hoe doe je dat IBI? Ik heb er pas 12.
Haha IBI, jij maakt een vliegende start zeg! Succes!
Heb nog niks. Geen p-dinges en het centrum is nog van het vorige event met seringen en lelietjes.
ik zou even uitloggen en opnieuw inloggen azur.

Had mijn grootste gewas (gerst, 18 uur) op alle velden gezet en gesleept met mijn bekers dus dan schiet het wel op.
De eerste 10 bloemen staan erin. En ik heb 19 siroops.

Moet eens even kijken hoe het precies werkt. Heb per ongeluk ook al konijnen en kippen ingeleverd.
nee das juist goed azur nu heb je al het sieritem de boerderij die je neer kan zetten
Ja, zag het ook. Is wel een groot ding die boerderij!

Wéér een vraag van mij. Ik heb nu genoeg sterretjes om bij de boom een fok-hulp-dier vrij te spelen. Heeft dit zin? Een kip, stier of nog iets anders. Snap niet of zo'n dier één keer helpt of continu. Wat raden jullie mij aan? Volgens mij moet ik sowieso iets kiezen om verder de boom in/op te kunnen gaan.
Zo, ik ben ook begonnen! 10 grote velden met alles er op wat er maar op kan. :D

Ik heb 25 siroop. Ik moest vanmorgen nog lange gewassen oogsten voor de slingers. Dat event ging ik toch niet halen dus ik had beter gisteravond super lange gewassen erin kunnen zetten voor de siroop. Maar we hoeven dus niet zo gek veel pioenrozen? Dan plant ik hazelnoten voor vannacht...

Azuur, met die fokrune krijg je gewoon een diertje, 1 truienschaap bijvoorbeeld. Leuk dat je het event af hebt gekregen!!
Voor het laatse deel heb je 120000 punten aan fruit nodig. Maar wat valt er allemaal onder fruit? Ook tomaten bijvoorbeeld?
Volgens mij zijn tomaten gewassen.

Wanneer mag je nou schieten op die ballonnen? Lijkt me leuk.
quote:azurblauw schreef op 14 maart 2012 @ 15:06:

De eerste 10 bloemen staan erin. En ik heb 19 siroops.

Moet eens even kijken hoe het precies werkt. Heb per ongeluk ook al konijnen en kippen ingeleverd.Sorry hoor, maar ik lig hier helemaal dubbel, ik had precies hetzelfde, even ergens op klikken om te kijken hoe het werkt, en........bingo, gefeliciteerd met de punten.....had ik dus ook kippen en konijnen ingeleverd, even niet goed opgelet.....
Hebben jullie dat nieuwe klikje al gezien???

Zit midden onder, als je oogst kun je daar pracies zien, wat er uit de grond is gekomen, hoeveel ep's je hebt geoogst etc, etc.....
Wat is het hier toch gezellig. Als ik denk ik reageer morgen wel even dan is het heel oud nieuws.

Maar een ieder die het event heeft afgekregen, gefeliciteerd. En voor wie het net niet is gelukt, jammer zeg. Zeker als je zo je best doet.

Ik was mijn wac vergeten te verlengen, hoe stom kan je zijn. Moest ik weer een nieuwe in de strijd gooien. Die van meer ep had ik nog 3 min dus dat heb ik net gered.

Ik heb ook niet zo heel veel beesten maar heb het een beetje uit zitten rekenen en ik denk dat het wel goed komt.

Heb de eerste ballon naar beneden geschoten. Maar nu moet je heel veel bloemetjes dus dat duurt wel even.

Heb al 2 dagen achter elkaar een roffel, gisteren een perenboom en vandaag een xl gereedschapskist.
Nou, ik heb het event gehaald.............de laatste slingers heb ik erbij gekocht! wilde gewoon perse 1 event halen. Maar redelijkerwijs is een event dus niet te halen. Ik heb WAC gebruikt verlengt met ppj en elke dag (meerdere keren) geoogst.

Goed, ik hou op met zeuren.

Ga mijn kleine akkers weghalen en mijn boerderij weer goed maken.

Doe mij maar fokken das pas leuk!
Goed gedaan toch, Joda! Ik had op de valreep genoeg slingers,maar ik weet dat ik meer lange gewassen had moeten planten voor meer dropitems. Dus een lesje voor mij voor de volgende keer!
Raar hoor, want ik heb niets anders dan de bloemen geoogst, 5 dagen lang. Niet één keer iets anders. En ik had 47 slingers over.

Ik snap niet wanneer je mag schieten.

Wiesje, blij te lezen dat ik niet de enige ben. Dat ging wel heel snel inderdaad. Eén klik en hops de konijnen sprongen over naar het andere kamp.

Ik ga dit event niet doen. Heb voor vannacht ook langere gewassen geplant, maar één veld met de blommen. Ik wil zo snel mogelijk naar de quests vanaf level 64 om het recept van de ppj te kunnen kopen.

Joda ga jij dit event ook niet doen? En Rose?
Azur, het valt heel erg mee, wat je moet inleveren, ik ben er nu een beetje in, en eerlijk waar, een paar olifanten en een paar kippen en ik was er al...en verder ook met de gewassen, ik dacht, dat het veel maar zou zijn, maar het viel heel erg mee, dus ik ga er toch wel voor hoor......

Maar als jij denkt, ik ga lekker mijn gewassen opkrikken en laat het event maar voor wat het is, dan kun je lekker van je boerderij genieten, groot gelijk....

Ga je er wel voor en heb je WAC of ppj nodig, geef een brul en ik help je en dat doe ik haske graag.....
Ik ga het event wel meedoen, maar op de normale manier. Ik heb veel voorraad dus zie wel hoever ik kom.
Heeft iemand nu al dat nieuwe klikje uitgeprobeerd??

Ik vind het wel leuk......
Weet het nog niet vwb het event. Ik vind de prijzen ook niet interessant genoeg, tenzij je tot de melkboom komt en zover kom ik toch niet.

Nieuwe klikje is leuk, maar was handiger geweest als je een totaal aantal had kunnen zien. Nu is het een waslijst aan dingen.
Ik heb eindelijk het klikje gevonden, ik dacht al welk klikje bedoelt wiesje nou. We zijn ook wel een lekker stel. Want ik had ook al mijn kippen ingeleverd voor ik het door had. Ik denk niet dat ik het event ga halen . We hebben zoveel gereedschap nodig. Dus ik plant wat blommetjes en zie wel tot hoever ik het haal.

Ik was zo fanatiek begonnen en ben een beetje gedesillusioneerd na deel 1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven