
Retour naar Zalando en track&trace
woensdag 14 maart 2012 om 21:15
Nee, je hoeft zalando niet op de hoogte te stellen. Ik heb dit ook een keer aan de hand gehad. Toen ik ze belde bleken ze het allang binnen te hebben, maar is de verwerking gewoon heel lang ( toen iets van 1,5 week geloof ik). Ze hebben het denk erg druk of ze houden je geld expres langer. Zo verdienen ze nog wat met de rente als ze de kleding niet verkopen
woensdag 14 maart 2012 om 21:34
woensdag 14 maart 2012 om 21:42
woensdag 14 maart 2012 om 22:19
Heb ik ook gehad: 28 februari twee pakketten teruggestuurd naar Zalando, maar tot vorige week geen bevestiging dat ze waren aangekomen ( je krijgt altijd een mailtje als je retouren ontvangen zijn). Ook de track&trace gaf alleen aan dat de pakketten ontvangen waren bij PostNL, maar geen verwachte afleverdatum. Ik heb afgelopen week Zalando gemaild en beide pakketten waren gewoon binnen ( gelukkig, want ik heb weleens gehad dat een pakket aan hen echt verdwenen was en het staat een beetje verdacht als dat nog 2x gebeurt...).
Dus: gewoon even mailen of bellen, zal best goed komen!
Dus: gewoon even mailen of bellen, zal best goed komen!

woensdag 14 maart 2012 om 22:25
quote:limonina schreef op 14 maart 2012 @ 21:03:
Ik heb vrijdag een retour gestuurd naar Zalando en heb hier de track&trace. Maar als ik die intoets krijg ik te zien dat de bezorgdatum onbekend is. Lijkt me dat ze het pakket nu toch wel moeten hebben? Of gaat dit naar Duitsland en kan ik het daarom niet volgen?
Track & trace is niet beschikbaar voor zendingen naar Antwoordnummer (aldus PostNL of hoe heet het tegenwoordig). Zalando zelf hanteert een week voor het verwerken van retouren.
Ik heb een ruime maand geleden iets retour gestuurd, maar had wel al via Ideal betaald. Moest via de website een label uitprinten, dat zit niet meer stadaard in het pakket. Kreeg op dag 8 eindelijk bevestiging dat de retour verwerkt was (toen had ik hier de rechtverklaring al ingevuld klaarliggen voor geval het pak kwijt was....).
Ik heb vrijdag een retour gestuurd naar Zalando en heb hier de track&trace. Maar als ik die intoets krijg ik te zien dat de bezorgdatum onbekend is. Lijkt me dat ze het pakket nu toch wel moeten hebben? Of gaat dit naar Duitsland en kan ik het daarom niet volgen?
Track & trace is niet beschikbaar voor zendingen naar Antwoordnummer (aldus PostNL of hoe heet het tegenwoordig). Zalando zelf hanteert een week voor het verwerken van retouren.
Ik heb een ruime maand geleden iets retour gestuurd, maar had wel al via Ideal betaald. Moest via de website een label uitprinten, dat zit niet meer stadaard in het pakket. Kreeg op dag 8 eindelijk bevestiging dat de retour verwerkt was (toen had ik hier de rechtverklaring al ingevuld klaarliggen voor geval het pak kwijt was....).
woensdag 14 maart 2012 om 22:44
Dit vind ik dus behoorlijk irritant bij Zalando, je moet ten eerste zelf het retoureticket printen en vervolgens kun je niet op de site invullen wat je retour doet.
Ik vind het prettig dat je (net als bij andere postorderbedrijven) kunt aangeven wat retour gaat zodat ze dat alvast in de administratie hebben, voelt gewoon beter.
Ik vind het prettig dat je (net als bij andere postorderbedrijven) kunt aangeven wat retour gaat zodat ze dat alvast in de administratie hebben, voelt gewoon beter.