De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Zeg meiden, hebben jullie nu niets beters te doen dan steeds met ze alle op Martin duiken.

Schandalig........jullie lijken wel pubers.
Heb jij niets beters te doen dan topics die eindelijk tot rust gekomen zijn weer uit de kelder te halen en het geheel weer aan te zwengelen? (en bedankt!!!)
En dat kom je negen(!) uur na de laatste posting nog even melden peecee? Bijzonder....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:peecee schreef op 14 maart 2012 @ 11:23:

Zeg meiden, hebben jullie nu niets beters te doen dan steeds met ze alle op Martin duiken.

Schandalig........jullie lijken wel pubers.wat dacht je laat ik het vuurtje weer aan zetten. Volgens mij smul je ervan. bleh
Ik heb pauze en dacht laat ik even een kijken bij de dames.

Ik werk namelijk en zit dus niet s,nachts op de viva.

Wel verbaasd het mij dat steeds dezelfde dames zo schandalig reageren.
quote:peecee schreef op 14 maart 2012 @ 11:47:

Wel verbaasd het mij dat steeds dezelfde dames zo schandalig reageren.ik denk zomaar dat jij een dubbelnick van Martin bent?!

Had die pauze beter gebruikt om de laatste tig pagina's eens door te lezen. Dan had je gezien dat het ten eerste helemaal niet over Martin ging. En ten tweede: degene die het nog wel over Martin had, was Gekkerd, en dat is geen dame maar een man. Daarnaast ben jij de ENIGE die steeds weer oude koeien uit de sloot haalt en het hele gebeuren weer aanwakkert.

Heb jij niet in de gaten wat je daarmee eigenlijk teweegbrengt?

En dat doen er velen hier merk ik. Een heel topic lang kom je dezelfde leuke mensen tegen, en dan opeens, uit het niets, meent iemand zich ermee te moeten bemoeien met een opmerking die totaal niet relevant is. Of met een vraag die drie posts eerder ook al beantwoord is (voor de achtste keer!).

Schandalig........jullie lijken wel pubers.It takes one to know one....................................
Wanneer komt Martin terug om te reageren?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 14 maart 2012 @ 12:36:

Wanneer komt Martin terug om te reageren?Niet die heeft een nieuw topic.
leentjedb, 15 minuten geleden

quote:

It takes one to know one....................................

....... ..........
Hebben jullie dat ook, wanneer je op Control-F drukt om snel op de pagina naar je nick te zoeken bvb., dat het niet lukt? Het zoeken komt niet voorbij de rode tags lijkt wel.

Schandalig........jullie lijken wel pubers.Volgens mij kun je hem geen groter plezier doen. Het geeft het tenslotte een bepaalde status.

"

Mompelt iets over hand in eigen boezem. En gaat weer aan het werk, want heeft tot itt andere posters geen tijd om te reageren. Zelfs geen tijd voor pauze.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Jemig, daar waar ik maar ietsje hoefde te scrollen om tot reacties lezen te kunne komen,moet ik bijna een hele pagina scrollen????

Pffff, wat is dit voor flauwekul? Zag een aantal woorden voorbij komen,godsakke,mijn broek zakte ervan af? Wa's dit? kleuterschool?

Ikneem de moeite ook niet eens meer om reacties te gan lezen. Dit gaat echt nergens meer over!
Flower: het gáát ook nergens over inderdaad. Daarom hebben we het er ook niet meer over inmiddels en hadden we inmiddels al een andere wending aan het topic gegeven. Er is gisteren heel leuk gepraat hier.
quote:molly74 schreef op 14 maart 2012 @ 13:09:

Flower: het gáát ook nergens over inderdaad. Daarom hebben we het er ook niet meer over inmiddels en hadden we inmiddels al een andere wending aan het topic gegeven. Er is gisteren heel leuk gepraat hier. Heel eerlijk Molly? Het begint als bagger, spelen op 1 man, kan het nog zo'n leuke wending nemen... praat het nog niet goed wat er aan rooie bagger is uitgestort... snap niet dat hier niet op ingegrepen is door de Mods. Ga ajb niet roepen da thet zijn eigen schuld is, dit is zwaar tegen de regels die de Mods onlags gepresenteerd hebben... wèèr meten bah, bah, bah, e og een sbàh met 2 maten... veranderd ook geen zak hier he?
Flower, de mods kunnen er zelf niets mee helaas, dat moet de technische dienst doen. Ze zijn daar mee bezig (schreef ik ook net aan jou in dat andere topic toevallig).

En we kunnen inderdaad haast niet om die rode bagger heen, maar door het te blijven benoemen wordt het nog groter denk ik.

Alleen die tags zijn 'op de man', de rest van het topic bevat veel zinnige en inhoudelijk bijdragen. Die helaas nu niet meer gelezen worden.
[quote]molly74 schreef op 14 maart 2012 @ 13:15:

Flower, de mods kunnen er zelf niets mee helaas, dat moet de technische dienst doen. Ze zijn daar mee bezig (schreef ik ook net aan jou in dat andere topic toevallig).

En we kunnen inderdaad haast niet om die rode bagger heen, maar door het te blijven benoemen wordt het nog groter denk ik.

Alleen die tags zijn 'op de man', de rest van het topic bevat veel zinnige en inhoudelijk bijdragen. Die helaas nu niet meer gelezen worden.[/quote]

En dat vind je dan gek Molly?

Is zwaar ontmoedigend om rooie lettertjes en hun betekenis te negeren en dan "gezellig" te gaan zitten doen...

Tags: Watis de functie daarvan? Die geven ormaal gesproken de INHOUD van het artikel dan wel topic weer... Nou nee, dak u, heb al genoeg bagger en shit om me heen dan wel wat via de buis of radio de kamer binnenrolt,als rooie lettertjesme waarschuwen, ee volle pagina lag dat er stront aan de knikker is, ben ik geneigd um door te laten rollen.

Inhoudelijk ga ik idd niet op topic in, wel op de rooie shit die tegen de regels ingaan... maasje der wet van Viva,ola!
Flower: vóór die tags werden de inhoudelijke reacties al niet gelezen. Zo is waarschijnlijk ook het balletje aan het rollen gegaan (helaas).

En zelf kan ik prima voorbij die tags rollen, ik lees ze ook echt niet. De anderen denk ik ook, al blijft het vervelend als je zo lang moet scrollen.
quote:gekkerd schreef op 14 maart 2012 @ 02:09:

Volgens mij zeg ik dat de posts me doen denken aan iemand die ik ken die met Borderline gediagnostiseerd is, niet dat het Martin is... Lees het er gerust in, maar ik heb het niet gezegd en zelfs niet eens die conclusie getrokken... Laat staan dat ik dat zou kunnen...

Tegen iemand aan schoppen (of iets in een tag zetten) is makkelijker en dat kan ik blijkbaar beter doen, want daar wordt minder op gefronst...quote:Enige enge is dat Martin zijn gedrag me heel erg doet denken aan iemand die ik ken die aan borderline lijdt... Diegene voelde zich meerdere keren gebruikt door vrouwen, iets dat ik niet alleen dit topic, maar in meerder reacties van Martin terug zie. Ik hoop dan Martin goed geholpen wordt, want ik heb gezien hoe verknipt iemand kan worden als dat niet het geval is... Iig sterkte toegewenst!

Volgens mij staat hier dat je borderlinegedrag ziet in de postings van Martin, en je hoopt dat hij goed geholpen wordt.

Misschien heb je het wat ongelukkig geformuleerd, maar het staat er echt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het lijkt me hier sowieso niet de bedoeling om met diagnoses te strooien als je 1. geen papiertje hebt waarin staat dat jij daartoe bevoegd bent en 2. je de vermeende patiënt nog geen seconde gezien hebt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 14 maart 2012 @ 14:53:

Het lijkt me hier sowieso niet de bedoeling om met diagnoses te strooien als je

1. geen papiertje hebt waarin staat dat jij daartoe bevoegd bent en

2. je de vermeende patiënt nog geen seconde gezien hebt.Precies.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hé de tags zijn weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven