Stel maar je vraag.

13-03-2012 13:17 90 berichten
Vaak zou ik een medeforummer iets vragen, maar ik vind nooit het moment om het te vragen. Misschien ben ik niet de enige. Vandaar dit topic. Vraag maar los!

En mijn vraag is voor elninjoo:

Als je een hekel aan kinderen hebt, waarom ben je zo vaak op de kinderpijler? zelfkastijding of zo ?
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan mij:

Enn waarom lig je niet in bed?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja ja ik ga al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik moet nog regelmatig aan Zoyla denken, ik was altijd een trouwe volger van haar topic.

Ben ook erg benieuwd hoe het met haar en haar kinderen gaat!

Maar daar zal vast ook geen antwoord op komen

(met alle respect en begrip trouwens)
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Ow ja en aan wie dan ook die post in van die kletstopics waar zo'n beetje wekelijks (of dagelijks?!) een nieuw deel van een topic wordt geopend omdat de oude nu-al-weer vol is:

Waar haal je de tijd vandaan?

En:

Heb je inmiddels geen RSI?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
quote:Miekkie schreef op 13 maart 2012 @ 14:06:

Dan is mijn vraag voor pompsnol hoe zij aan deze nick is gekomen.

Zij werkt op een tankstation.

Toevallig heb ik haar dit al eens zien uitleggen op het forum.
Mclean: dank je voor die uitleg. Zat er later nog aan te denken (ik vroeg het me namelijk ook af) en bedacht me: dat kan zomaar een pompbediende zijn.
quote:Enn schreef op 14 maart 2012 @ 00:24:

Vraag aan mij:

Enn waarom lig je niet in bed?quote:Enn schreef op 14 maart 2012 @ 00:24:

Ja ja ik ga al.

Nou, dan ga ik ook maar. Trusten!
Verkeerde.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:truffelmaffia schreef op 13 maart 2012 @ 13:51:

Vraag voor MV:

Is het BoGhi in de reclame over Finbox?

Of die met die man en zijn elektrische gitaar? (Conrad??)

Nope, Wehkamp, nu doet hij Nationaledierenverzekering en de belastingdienst is zijn laatste opdracht.

Hij zou laatst een andere reclame doen maar ze konden zijn veiligheid niet waarborgen dus dan doen we het niet.

Er loopt nog iets met een film maar denk niet dat het doorgaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vlammende troela: hier een tetter, maar wij gaan zo hard niet.

Zijn al jaren bezig ondertussen. Vele handen maken licht werk

BGB bedankt voor je antwoord
Het Viva forum is papaja.
quote:VlammendeTroela schreef op 14 maart 2012 @ 00:24:

Ik moet nog regelmatig aan Zoyla denken, ik was altijd een trouwe volger van haar topic.

Ben ook erg benieuwd hoe het met haar en haar kinderen gaat!

Maar daar zal vast ook geen antwoord op komen

(met alle respect en begrip trouwens)Ik zie toevallig deze vraag en ik kan me zo voorstellen dat ze het helemaal niet erg vindt als ik je vertel dat het goed met haar en de kinderen gaat; alles zijn gangetje.
Ik heb een vraag aan iedereen die een topic binnen komt vallen met de mededeling "ik heb niet het hele topic gelezen, maar...." en dan een vraag stelt die of al tig keer beantwoord is, of totaal niet meer relevant omdat blijkt dat het probleem niet is dat man van TO een avondje met vrienden in de kroeg zat, maar dat hij elke avond in een kroeg in Rio de Janeiro zit, terwijl hij daar het met alle -mannelijke- prostituees doet, zijn neus wegsnuift en ook nog wat wapens verhandeld. Maar dat stond alleen nog niet in het eerste bericht.

Oh ja, mijn vraag dus; waarom niet op zijn minst even het topic scannen voordat je het plompverloren komt binnenvallen?
@NymphadoraTonks: Thanks...Dus dat is het! (vele handen maken licht werk)

@Whopper: Fijn te lezen!! Gelukkig
quote:Sssenta schreef op 14 maart 2012 @ 10:58:

Ik heb een vraag aan iedereen die een topic binnen komt vallen met de mededeling "ik heb niet het hele topic gelezen, maar...." en dan een vraag stelt die of al tig keer beantwoord is, of totaal niet meer relevant omdat blijkt dat het probleem niet is dat man van TO een avondje met vrienden in de kroeg zat, maar dat hij elke avond in een kroeg in Rio de Janeiro zit, terwijl hij daar het met alle -mannelijke- prostituees doet, zijn neus wegsnuift en ook nog wat wapens verhandeld. Maar dat stond alleen nog niet in het eerste bericht.

Oh ja, mijn vraag dus; waarom niet op zijn minst even het topic scannen voordat je het plompverloren komt binnenvallen?

Omdat het soms gewoonweg lekker voelt om je mening op het internet te plempen? Ook al is ie al 10x uitgetekend?

Zo'n forum leent zich daar natuurlijk bij uitstek voor en niet iedereen heeft tijd in overvloed om snellopende topics in de gaten te houden.
Overigens goed te horen van Zoyla!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven