Stel maar je vraag.

13-03-2012 13:17 90 berichten
Vaak zou ik een medeforummer iets vragen, maar ik vind nooit het moment om het te vragen. Misschien ben ik niet de enige. Vandaar dit topic. Vraag maar los!

En mijn vraag is voor elninjoo:

Als je een hekel aan kinderen hebt, waarom ben je zo vaak op de kinderpijler? zelfkastijding of zo ?
Martin: zou het kunnen dat Hitler ook een neger was?
Murdoch
Mijn vraag is voor peecee: waarom blijft je toetsenbord altijd zo hangen?
Alle reacties Link kopieren
Diverse malen vraag ik me af hoe het is afgelopen maar ik ga maar zelden kijken of de TO nog heeft gereageerd. Dan ben ik er ook "uit" en door andere zaken in beslag genomen.

Dus nothing personal, hier.
it's a big club and you ain't in it
Krijgen we binnenkort weer een cursus spaghetti koken?
quote:MEFS schreef op 13 maart 2012 @ 13:17:

Vaak zou ik een medeforummer iets vragen, maar ik vind nooit het moment om het te vragen. Misschien ben ik niet de enige. Vandaar dit topic. Vraag maar los!

En mijn vraag is voor elninjoo:

Als je een hekel aan kinderen hebt, waarom ben je zo vaak op de kinderpijler? zelfkastijding of zo ?

Dan start ik gelijk met 'n tegenvraag. Jij bent ook 'n ouwe rot op dit forum, dus waarom heb je mijn antwoord op jouw vraag nog niet gelezen? Ik heb namelijk al heel vaak deze vraag beantwoord.

Maar vooruit, nog maar 'n keer (in de hoop dat heeel veel mensen het lezen en onthouden zodat ik niet de hele tijd die vraag blijf krijgen)

Mijn forumplezier haal ik uit onderwerpen waarin heftige tegenstellingen mogelijk zijn en waar dus ook stevige discussies in los kunnen komen. Onderwerpen waarover ikzelf ook 'n uitgesproken mening heb. Op dit forum is er nu eenmaal veel geklets over kindergerelateerde zaken. Op 'n forum waar ik vroeger vaak zat waren moslimgerelateerde onderwerpen aan de orde van de dag. Ik zal nooit posten in rozewolkkindertopics, maar wel in topics waarin men het over dilemma's en twijfels heeft.

Net zoals kindertopics hier vaak leuk zijn om mijn forumlust te bevredigen kan ik me ook uitleven in kattentopics (ook weer niet de rozewolk kattopics, maar die waar ze in de tuin van de buren schijten ) Ook onderwerpen over roken (ik ben erg anti) vind ik erg leuk op z'n tijd. Maar goed, die topics zijn in de minderheid, dus zal 't minder opvallen als ik daar 'n keer iets post.

Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord?
Ik heb dezelfde vraag als elastiekje, aan peecee. Wat moeten we op de puntjes invullen?
Probleem oplost, bedankt voor de tip
Vraag voor MV:

Is het BoGhi in de reclame over Finbox?

Of die met die man en zijn elektrische gitaar? (Conrad??)
quote:febrax1l schreef op 13 maart 2012 @ 13:50:

Dan heb ik een vraag aan Viva en forummers.

Onderin rechts staat een dame van lichte zeden.

Het is een pronografisch plaatje, een blote doos.

Vindt U (en alle forummers) dat dit moeten kunnen?Ik zie haar niet.

Vindt U (en alle forummers) dat dit moeten kunnen?Ik denk dat het je bureaubladachtergrond is. Je internetbrowserscherm maximaliseren lost dat probleem op. Of een andere achtergrond kiezen.
Spreuken 18:2
quote:Murdoch schreef op 13 maart 2012 @ 13:23:

Martin: zou het kunnen dat Hitler ook een neger was?Is deze niet voor Egmond?
Ik hbe een vraag voor alle trollen. Maar ik neem aan dat ik geen antwoord ga krijgen (er jammer).

Waarom?
Ik heb een vraag aan Mefs en Star (en nog veel meer, maar jullie nicks schieten me te binnen):

Waarom veranderen jullie steeds van Ava? Ik herken forummers vaak aan hun ava, en ik vind 't dan lastig als het vaak veranderd...
quote:elninjoo schreef op 13 maart 2012 @ 13:44:

[...]

Dan start ik gelijk met 'n tegenvraag. Jij bent ook 'n ouwe rot op dit forum, dus waarom heb je mijn antwoord op jouw vraag nog niet gelezen? Ik heb namelijk al heel vaak deze vraag beantwoord.

Maar vooruit, nog maar 'n keer (in de hoop dat heeel veel mensen het lezen en onthouden zodat ik niet de hele tijd die vraag blijf krijgen)

Mijn forumplezier haal ik uit onderwerpen waarin heftige tegenstellingen mogelijk zijn en waar dus ook stevige discussies in los kunnen komen. Onderwerpen waarover ikzelf ook 'n uitgesproken mening heb. Op dit forum is er nu eenmaal veel geklets over kindergerelateerde zaken. Op 'n forum waar ik vroeger vaak zat waren moslimgerelateerde onderwerpen aan de orde van de dag. Ik zal nooit posten in rozewolkkindertopics, maar wel in topics waarin men het over dilemma's en twijfels heeft.

Net zoals kindertopics hier vaak leuk zijn om mijn forumlust te bevredigen kan ik me ook uitleven in kattentopics (ook weer niet de rozewolk kattopics, maar die waar ze in de tuin van de buren schijten ) Ook onderwerpen over roken (ik ben erg anti) vind ik erg leuk op z'n tijd. Maar goed, die topics zijn in de minderheid, dus zal 't minder opvallen als ik daar 'n keer iets post.

Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord? Mijn dank is groot. Zoals zigeurnis in Spanje zeggen: Moge God je met veel kinderen prijzen . Ik ben een ouwe rot, en juist daarom: ouderdomsdementie.
Waarom verzanden topics over vrouwenlichamen zo vaak in een opsomming van lengte en maat van forummers, of een discussie waar geen nuance zit tussen "liever vrouwelijke vormen dan een gratenpakhuis" en "vrouwen die zeggen vollere lichamen mooi vinden zijn zelf te dik/mannen die zeggen dat mooi te vinden liegen omdat ze een dikke vrouw hebben"?

Vindt U (en alle forummers) dat dit moeten kunnen?Ik zie niets
Voor BGB:

Volgens mij is bij geen enkele forumster bekend wie jij in het echt bent. Je doet niet mee met besloten clubjes en niemand heeft je mailadres. Klopt mijn idee eigenlijk wel? Zo ja, waarom is dat? Ben je stiekem een bekende Nederlander?
Het Viva forum is papaja.
Mijn vraag is aan hipslala, hoe ben je op deze nick gekomen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 maart 2012 @ 13:57:

Ik heb een vraag aan Mefs en Star (en nog veel meer, maar jullie nicks schieten me te binnen):

Waarom veranderen jullie steeds van Ava? Ik herken forummers vaak aan hun ava, en ik vind 't dan lastig als het vaak veranderd...Identiteitscrisis en om forummers als jij te plagen
Dan is mijn vraag voor pompsnol hoe zij aan deze nick is gekomen.
Enkele jaren (denk een stuk of 4, 5) geleden was hier ooit een topic waarin iedereen voor een korte tijd zijn foto postte (jammergenoeg was ik net te laat). Ik kan het mis hebben, maar volgens mij hebben ook de 'grote namen' zoals BGB hier een foto gepost.Het is dus wel n soort van bekend wie ze zijn
quote:scamp schreef op 13 maart 2012 @ 13:53:

[...]

Is deze niet voor Egmond? Je hebt gelijk, maar ik heb al vaker gelezen dat Egmond en Martin dezelfde zijn, dus ik laat het maar zo.
quote:satchel schreef op 13 maart 2012 @ 13:53:

[...]

Ik denk dat het je bureaubladachtergrond is. Je internetbrowserscherm maximaliseren lost dat probleem op. Of een andere achtergrond kiezen. Maar goed dat ik vandaag laks ben met water drinken, anders kon ik nu een doekje gaan halen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven