schoenen retour
woensdag 14 maart 2012 om 23:56
Beste allemaal,
Ik heb laatst op een online webshop schoenen besteld. Echter Zijn deze een maat te groot en wil ik ze nu retour zenden en ruilen voor een maat kleiner.
Meestal is het dan dat je het product gewoon binnen een aantal dagen moet hebben opgestuurd. Ik geloof dat ze op deze site echter bedoelen dat je alleen binnen 7 dagen een mailtje moet hebben gestuurd en dan moet wachten op antwoord. Ik zie namelijk ook geen retouradres staan.
Ik twijfel dus nu wat ik moet doen. Zou iemand even naar het retourbeleid willen kijken voor mij voor de zekerheid?
http://www.onedayforladies.nl/retourbeleid
Alvast onwijs bedankt!
Ik heb laatst op een online webshop schoenen besteld. Echter Zijn deze een maat te groot en wil ik ze nu retour zenden en ruilen voor een maat kleiner.
Meestal is het dan dat je het product gewoon binnen een aantal dagen moet hebben opgestuurd. Ik geloof dat ze op deze site echter bedoelen dat je alleen binnen 7 dagen een mailtje moet hebben gestuurd en dan moet wachten op antwoord. Ik zie namelijk ook geen retouradres staan.
Ik twijfel dus nu wat ik moet doen. Zou iemand even naar het retourbeleid willen kijken voor mij voor de zekerheid?
http://www.onedayforladies.nl/retourbeleid
Alvast onwijs bedankt!
donderdag 15 maart 2012 om 00:03
Voor vragen met betrekking tot bestellingen, verzending, producten etc.: service@onedayforladies.nl
Voor vragen met betrekking tot het retourbeleid en het terug sturen van artikelen: retour@onedayforladies.nl
Onedayforladies
Legolaan 1
9861 AT
Grootegast
Nederland
Voor vragen met betrekking tot het retourbeleid en het terug sturen van artikelen: retour@onedayforladies.nl
Onedayforladies
Legolaan 1
9861 AT
Grootegast
Nederland
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 15 maart 2012 om 00:07
quote:Tickel schreef op 15 maart 2012 @ 00:06:
[...]
Ik gok dat jij nooit iets wint!
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/143689/messages
[...]
Ik gok dat jij nooit iets wint!
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/143689/messages
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 15 maart 2012 om 00:08
donderdag 15 maart 2012 om 00:08
Foutje,
Onedayforladies
Legolaan 1
9861 AT
Grootegast
Nederland
Waar het loepje al niet handig voor is!
Onedayforladies
Legolaan 1
9861 AT
Grootegast
Nederland
Waar het loepje al niet handig voor is!
donderdag 15 maart 2012 om 00:09
quote:Enn schreef op 15 maart 2012 @ 00:07:
[...]
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/ ... essagesHad ik ook gedaan Enn. Moet natuurlijk niet iets gaan roepen wat niet waar is
[...]
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/ ... essagesHad ik ook gedaan Enn. Moet natuurlijk niet iets gaan roepen wat niet waar is
donderdag 15 maart 2012 om 00:10
quote:annie2 schreef op 15 maart 2012 @ 00:08:
Foutje,
Onedayforladies
Legolaan 1
9861 AT
Grootegast
Nederland
Waar het loepje al niet handig voor is!De volgende keer eerst even de F5 voor je iets plaatst, dan komt het helemaal goed met je
Foutje,
Onedayforladies
Legolaan 1
9861 AT
Grootegast
Nederland
Waar het loepje al niet handig voor is!De volgende keer eerst even de F5 voor je iets plaatst, dan komt het helemaal goed met je
donderdag 15 maart 2012 om 00:18
donderdag 15 maart 2012 om 00:20
quote:oogappeltje schreef op 15 maart 2012 @ 00:18:
Oke dus ik moet 'm gewoon naar dat adres sturen en ik hoef niet eerst op een mailtje terug te wachten? (ben bang dat het dan al te laat is namelijk,,, als die 7 dagen voorbij zijn heb ik er niks meer aan natuurlijk)In mijn laatste link staat een telefoonnummer. Bel ze morgen anders even.
Oke dus ik moet 'm gewoon naar dat adres sturen en ik hoef niet eerst op een mailtje terug te wachten? (ben bang dat het dan al te laat is namelijk,,, als die 7 dagen voorbij zijn heb ik er niks meer aan natuurlijk)In mijn laatste link staat een telefoonnummer. Bel ze morgen anders even.
donderdag 15 maart 2012 om 00:25
Let op! Het product dient binnen 7 werkdagen na ontvangst aangemeld te zijn via retour@onedayforladies.nl. Onze klantenservice zal daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, Een retour behandelen duurt bij ons maximaal twee weken. Indien de 7 werkdagen zijn verstreken kun je de bestelling niet meer retour zenden.
donderdag 15 maart 2012 om 00:36
quote:annie2 schreef op 15 maart 2012 @ 00:25:
Let op! Het product dient binnen 7 werkdagen na ontvangst aangemeld te zijn via retour@onedayforladies.nl. Onze klantenservice zal daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, Een retour behandelen duurt bij ons maximaal twee weken. Indien de 7 werkdagen zijn verstreken kun je de bestelling niet meer retour zenden.
Ja maar het probleem is dus:
Als de 7 werkdagen zijn verstreken en je hebt nog geen mailtje gestuurd? Of als ze zijn verstreken en je hebt de schoenen nog niet teruggestuurd?
Als de 7 werkdagen zijn verstreken en je hebt nog geen mailtje gestuurd? Of als ze zijn verstreken en je hebt de schoenen nog niet teruggestuurd?
donderdag 15 maart 2012 om 00:40
quote:oogappeltje schreef op 15 maart 2012 @ 00:36:
[...]
Hoe lang heb je die schoenen in huis dan?
Ik denk dat je ze binnen 7 dagen moet aanmelden.
[...]
Hoe lang heb je die schoenen in huis dan?
Ik denk dat je ze binnen 7 dagen moet aanmelden.