Mode & Beauty alle pijlers

schoenen retour

14-03-2012 23:56 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb laatst op een online webshop schoenen besteld. Echter Zijn deze een maat te groot en wil ik ze nu retour zenden en ruilen voor een maat kleiner.

Meestal is het dan dat je het product gewoon binnen een aantal dagen moet hebben opgestuurd. Ik geloof dat ze op deze site echter bedoelen dat je alleen binnen 7 dagen een mailtje moet hebben gestuurd en dan moet wachten op antwoord. Ik zie namelijk ook geen retouradres staan.

Ik twijfel dus nu wat ik moet doen. Zou iemand even naar het retourbeleid willen kijken voor mij voor de zekerheid?

http://www.onedayforladies.nl/retourbeleid

Alvast onwijs bedankt!
Staat er geen naam/afzender op de verpakking/doos zodat je die terug kunt brengen naar postagentschap met 'retour afzender'.

Zit er ook geen factuur bij waar iets op staat?

Staan er online geen algemene voorwaarden?
Zoals ik het lees moet je de retouren aanmelden via het speciale mailadres. Misschien krijg je van hun het retouradres?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
.
Voor vragen met betrekking tot bestellingen, verzending, producten etc.: service@onedayforladies.nl

Voor vragen met betrekking tot het retourbeleid en het terug sturen van artikelen: retour@onedayforladies.nl

Onedayforladies

Legolaan 1

9861 AT

Grootegast

Nederland
Ik gok op spam!
quote:annie2 schreef op 15 maart 2012 @ 00:03:

Ik gok op spam!Ik gok dat jij nooit iets wint!
quote:Tickel schreef op 15 maart 2012 @ 00:06:

[...]

Ik gok dat jij nooit iets wint!

http://forum.viva.nl/forum/find/poster/143689/messages
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.kellysearch.nl/nl-company-350377172.html
Foutje,

Voor vragen met betrekking tot het retourbeleid en het terug sturen van artikelen: retour@onedayforladies.nl

Onedayforladies

Legolaan 1

9861 AT

Grootegast

Nederland

Waar het loepje al niet handig voor is!
quote:Enn schreef op 15 maart 2012 @ 00:07:

[...]

http://forum.viva.nl/forum/find/poster/ ... essagesHad ik ook gedaan Enn. Moet natuurlijk niet iets gaan roepen wat niet waar is
quote:annie2 schreef op 15 maart 2012 @ 00:08:

Foutje,

Onedayforladies

Legolaan 1

9861 AT

Grootegast

Nederland

Waar het loepje al niet handig voor is!De volgende keer eerst even de F5 voor je iets plaatst, dan komt het helemaal goed met je
quote:Tickel schreef op 15 maart 2012 @ 00:10:

[...]

De volgende keer eerst even de F5 voor je iets plaatst, dan komt het helemaal goed met je Ben er al ff, maar bedankt voor de tip!
Oke dus ik moet 'm gewoon naar dat adres sturen en ik hoef niet eerst op een mailtje terug te wachten? (ben bang dat het dan al te laat is namelijk,,, als die 7 dagen voorbij zijn heb ik er niks meer aan natuurlijk) Heb het pakketje de 9e gekregen.
quote:oogappeltje schreef op 15 maart 2012 @ 00:18:

Oke dus ik moet 'm gewoon naar dat adres sturen en ik hoef niet eerst op een mailtje terug te wachten? (ben bang dat het dan al te laat is namelijk,,, als die 7 dagen voorbij zijn heb ik er niks meer aan natuurlijk)In mijn laatste link staat een telefoonnummer. Bel ze morgen anders even.
Wat een boel schoenen-gerelateerde topics op de woensdagavond. Is het een samenzwering?
Nee hoor, schoenenkoorts denk ik ;)
Let op! Het product dient binnen 7 werkdagen na ontvangst aangemeld te zijn via retour@onedayforladies.nl. Onze klantenservice zal daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, Een retour behandelen duurt bij ons maximaal twee weken. Indien de 7 werkdagen zijn verstreken kun je de bestelling niet meer retour zenden.
Ik dacht ook al dat er een schoenenspammert bezig was met drie topics.
quote:annie2 schreef op 15 maart 2012 @ 00:25:

Let op! Het product dient binnen 7 werkdagen na ontvangst aangemeld te zijn via retour@onedayforladies.nl. Onze klantenservice zal daarna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, Een retour behandelen duurt bij ons maximaal twee weken. Indien de 7 werkdagen zijn verstreken kun je de bestelling niet meer retour zenden.

Ja maar het probleem is dus:

Als de 7 werkdagen zijn verstreken en je hebt nog geen mailtje gestuurd? Of als ze zijn verstreken en je hebt de schoenen nog niet teruggestuurd?
quote:oogappeltje schreef op 15 maart 2012 @ 00:36:

[...]

Ja maar het probleem is dus:

Als de 7 werkdagen zijn verstreken en je hebt nog geen mailtje gestuurd? Of als ze zijn verstreken en je hebt de schoenen nog niet teruggestuurd?

Hoe lang heb je die schoenen in huis dan?

Ik denk dat je ze binnen 7 dagen moet aanmelden.
Dit is zo als ik het lees:

Binnen 7 dagen meld je je retour, jij stuur terug, zij nemen contact met je op.

Maar als je twijfel, kan je toch veel beter even bellen?
Ja dan zal ik dat morgen voor de zekerheid toch maar even doen

Bedankt allemaal en slaap lekkeeeer!
Ik zou vandaag echt bellen, je laatste kans. Volgens Wet Koop op Afstand gelden de zaterdag en zondag namelijk niet binnen de ruiltermijn.
mm ik ben benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven