Rolgordijn

09-03-2012 17:26 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet of er rolgordijnen (uit een stuk) van 3.50 m bestaan en welke fabrikant ze levert? Ik ben op zoek naar een 'dicht' rolgordijn, zodat er niet doorheen gekeken kan worden. En graag iets met een luxe uitstraling (geen ikea), anders valt het uit de toon met de rest. Heb namelijk best een behoorlijk bedrag uitgegeven aan de stoffering. Ik heb het al aan twee stoffeerders gevraagd, maar die konden het niet leveren. Mijn laatste hoop is dus het viva forum
Fortis et liber
Jeetje, wat een tips weer!

@Katharina, Rotterdam is wel een eindje uit de buurt voor mij. Weet jij iets van die lasnaad? Wat is een lasnaad eigenlijk? Bij welke hoogte krijg je daar mee te maken? Het zou om een hoogte van 2.30m. gaan. En is het echt lelijk of hooguit een pietsie minder mooi?

@abcdefg2009 25% korting, dat is mooi!

De bouwmarkt of zelf opmeten / maken is niets voor mij. Ben zo onhandig als de pest wat dat betreft.
Fortis et liber
Die lasnaad valt echt wel mee, ik zou eht er niet om alten in elk geval. Als je raam ongeveer 2,30 hoog is, dan krijg je misschien een lasnaad, helemaal bovenaan de rol, en die zie je dan alleen als je je rolgordijn helemaal naar beneden doet.

Lelijk? Neuh, het is een technische oplossing die goed wordt afgewerkt. Ik zou in ieder geval niet kiezen voor geen rolgordijn door die lasnaad.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2013 18:58
Reden: spam
% gewijzigd
Het opmeten is super makkelijk, ze doen er ook een meetinstructie bij als je gratis stalen aanvraagt. gewoon de breedte tussen het kozijn -0,5 cm. ze hebben nu nog een actie van 30%korting
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-02-2013 18:57
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven