De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:leentjedb schreef op 15 maart 2012 @ 22:48:

Zeg, wil die flapdrol die mijn Frans in de tags gezet heeft dat wel even foutloos doen A.U.B.! AN-AL-FA-BEET.
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:49:

Je bent Über-Koel!Acy... Joe ar my kind of gurl!
Hasse, mag Porcupine Tree nu op?
Zeg leentje, is het cake of pinda koekjes geworden?
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 22:53:

Zeg leentje, is het cake of pinda koekjes geworden?Allebei.
En ze zijn nog niet op. Nog. Niet.
ik wist het!

Gelukkig, ik was al bang dat je had gekozen tussen die 2!
Uh, hallo? Ik sta hier al een tijdje met een leeg Glas...
Tomtidomtidom....

*kijkt een beetje verdwaasd de ruimte rond
Was even aan t dansen hoor!

Blijft een feestje!
Ah! Chips! Lekkah! En helemaal alleen pour moi!

*loopt ondertussen naar damestoiletten en vraagt zich af of iedereen haar neus aan het poederen is...
Ik ben slapen mensen!

Edit: @TaggerT, zou je zo vriendelijk willen zijn dit dan ook maar meteen in de tags te plaatsen? Zodat iedereen het goed kan zien dat ik slapen ben. En het liefst iets met een A ofzo, dan staat de mededeling vooraan, wat wel zo prettig is voor degenen die zich afvragen waar ik ben gebleven. Deal? Ok, dank je.

Enne, doe jezelf dan ook maar meteen een plezier en word volwassen.
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 23:08:

Was even aan t dansen hoor!

Blijft een feestje!Zag je niet! Ik werd verblind door de stroboscoop!
quote:molly74 schreef op 15 maart 2012 @ 23:09:

Ik ben slapen mensen!

Edit: @TaggerT, zou je zo vriendelijk willen zijn dit dan ook maar meteen in de tags te plaatsen? Zodat iedereen het goed kan zien dat ik slapen ben. En het liefst iets met een A ofzo, dan staat de mededeling vooraan, wat wel zo prettig is voor degenen die zich afvragen waar ik ben gebleven. Deal? Ok, dank je.

Enne, doe jezelf dan ook maar meteen een plezier en word volwassen.Slaap lekkah! Zoete dromen!
O, als ik n tijdje niets meer post dan lig ik in de garderobe te slapen.
Tss TaggerT, je weet dus niet eens dat je met puntjes wél vooraan het rode rijtje komt en met de A niet! Zo intelligent is de taggert dus niet blijkbaar. Oefen dan nog maar even door, prutser.
Ja, ben d'r ook nog. Ik vind de tagkolom niet echt een consistent geheel meer, die witregels leiden af.
We zijn wel high society, met n persoonlijke taggerT!
quote:missy_acy schreef op 15 maart 2012 @ 23:13:

O, als ik n tijdje niets meer post dan lig ik in de garderobe te slapen. Kee! Kom ik daar wel us kijken, als het me te lang duurt
Maar om die regels dan met bloedstolselputjeproppend in te vullen vind ik dan ook niet echt consistent, daar hebben wij het helemaaaal niet over gehad
Precies....

Ben even aan het denken welk woord ik terug wil zien...

Twijfel tussen paashaasschaamhaarverzamelaar

Of hottentottententententoonstelling
quote:secondhandsuus schreef op 15 maart 2012 @ 23:21:

Precies....

Ben even aan het denken welk woord ik terug wil zien...

Twijfel tussen paashaasschaamhaarverzamelaar

Of hottentottententententoonstelling

Ben er nog even.

Ik zou gaan voor:

Twaalfjarigepaashaasschaamhaarverzamelaar

óf

Hottentottentheetentententoonstellingsassistentencomplexen
En nou.... ben ik echt weg, want ik heb de taggert toch al even niets meer zien kopiëren. Die ligt vast ook al op één oor. Of heeft zijn rechterhand momenteel ergens anders voor nodig, want wij zijn natuurlijk enorm opwindend.
Martin wordt niet eens genoemd in de tags in zijn eigen topic nog wel, dat zal hem wel diep raken ben ik bang...
Ik ga ook slapen, tis weer mooi geweest voor vandaag, slaap lekker allen, doei tagger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven