De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Whaha, ook dit topic is een doodgewoon kletstopic geworden

Jullie moeten wel een beetje meewerken, dames, zo wordt het nooit wat met die speciale underkoffer missies van het Genooitschap.
Oh...was je weg dan?
quote:martin81 schreef op 16 maart 2012 @ 09:57:

Dit is meteen een stuk minder leuk he, zonder Martin.

Ik kan niet anders zeggen dan dat jullie (een enkele uitzondering daargelaten) het volledig aan jezelf te wijten hebben.

Geef jezelf geen creditis voor iets wat niet waar is.

Advies: ga afkicken van dit forum en besteed je tijd aan het aanleggen van een groenen of kruidentuin. Veel gezonder dan forummen. Wees de wijste en ga lekker wat anders doen. Dit is toch onbegonnen werk.
quote:martin81 schreef op 16 maart 2012 @ 09:57:

Ik kan niet anders zeggen dan dat jullie (een enkele uitzondering daargelaten) het volledig aan jezelf te wijten hebben.

Wat hebben we aan onszelf te wijten?

En ik dacht dat je het hele weekend mentaal moest aansterken???
quote:Maja82 schreef op 16 maart 2012 @ 10:11:

[...]

Geef jezelf geen creditis voor iets wat niet waar is.

Advies: ga afkicken van dit forum en besteed je tijd aan het aanleggen van een groenen of kruidentuin. Veel gezonder dan forummen. Wees de wijste en ga lekker wat anders doen. Dit is toch onbegonnen werk.Heej rare noot, breng hem nou niet op ideeën
martin81, 14 minuten geleden

Is t weekend al voorbij?
Ik heb Martin onder negeer en zie dus alleen de quotes en die herinneren mij er steeds aan wat een goede beslissing die knop is .

Maar de rest hier lees ik graag, jullie zijn gezellig zo saampies!
quote:missy_acy schreef op 16 maart 2012 @ 10:12:

martin81, 14 minuten geleden

Is t weekend al voorbij?Dat hoop ik niet, hier bij mij is het nog niet eens begonnen . Hoezo?
quote:missy_acy schreef op 16 maart 2012 @ 10:12:

Is t weekend al voorbij?Blijkbaar! Misschien heeft Martin een andere kalender?
@Koekwaus, heb je nou nog steeds je ava niet terug? Heb je al aangifte gedaan?
Is je Ava gejat?
quote:groentsoep2 schreef op 16 maart 2012 @ 10:12:

[...]

Heej rare noot, breng hem nou niet op ideeën

Ik zeg niet dat ie een noot mag worden.

Ik bedoel meer dat wat ik net ook tegen MV zei. Een tuintje aanleggen en je eigen kruiden en groeten kweken kan zeer rustgevend zijn, het is leuk en je wordt er vrolijk van. En dat kan Martje momenteel geloof ik wel gebruiken.

(ik ben lief vandaag en post in de geest van mijn ava)
Ik heb die ene ava helaas niet meer en was nog te lui om een andere te zoeken

Is het bij jullie ook nog zo grauw en grijs? Het zou toch vandaag weer een mooie zonnige dag worden? Net als gisteren?
Mogge dames! (oh en Martin....)

Het is hier grauw ende grijs, jammer hoor.

Nu moet ik naar t werk, dus ik spreek jullie vanaaf nog wel effe, denk ik...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Maja82 schreef op 16 maart 2012 @ 10:11:

[...]

besteed je tijd aan het aanleggen van een groenen of kruidentuin. .

Ah! Iemand hier verstand van? Ik heb een groot dakterras met alleen ochtendzon (tot uur of 14). Ik wil niet zo'n vierkante meter moestuin, maar wel iets van groente. En aangezien ik 3 trappen op moet wil ik ook niet te veel sjouwen met enorme (diepe?) bakken en aarde.

Dus ik zoek eigenlijk iets wat niet te diep hoeft in de pot (wat betreft oogst en/of wortels) en niet te moeilijk in de omgang is. Iemand tips? Of zal ik maar een topic openen?
quote:hekje schreef op 16 maart 2012 @ 10:21:

[...]

Ah! Iemand hier verstand van? Ik heb een groot dakterras met alleen ochtendzon (tot uur of 14). Ik wil niet zo'n vierkante meter moestuin, maar wel iets van groente. En aangezien ik 3 trappen op moet wil ik ook niet te veel sjouwen met enorme (diepe?) bakken en aarde.

Dus ik zoek eigenlijk iets wat niet te diep hoeft in de pot (wat betreft oogst en/of wortels) en niet te moeilijk in de omgang is. Iemand tips? Of zal ik maar een topic openen?Radijsjes! Heerlijk en heel gemakkelijk te planten en te oogsten. En aardbeien en besjes, in een pot. Overheerlijk
Zo ik ben weer fris en fruitig. Zit nu Maar wat te wachten tot mijn vent nu eens eindelijk belt dat ik hem kan gaan ophalen.

Gék word ik van al dat gewachts... Misschien een idee om een kruidentuin aan te leggen. Doe ik nog wat nuttigs tussen het wachten door...
quote:hekje schreef op 16 maart 2012 @ 10:21:

[...]

Dus ik zoek eigenlijk iets wat niet te diep hoeft in de pot (wat betreft oogst en/of wortels) en niet te moeilijk in de omgang is. Iemand tips? Of zal ik maar een topic openen?

Volg de gouden walnootjes en uw vraag zal beantwoord worden

En er staan nog wel meer moestuintopics her en der.
Je hebt van die zaaibakken, te koop bij iedere bouwmarkt. Die zijn al van te voren in vakken ingedeeld en dus ubermakkelijk. Niet te diep en niet te groot, ideaal voor een dakterras.
Enne, Hekje, worteltjes zijn ook niet zo moeilijk in de omgang heb ik gehoord. Ze zijn rustig, ze zeuren niet en groeien als kool.
quote:Hasse88 schreef op 16 maart 2012 @ 10:21:

Nu moet ik naar t werk, dus ik spreek jullie vanaaf nog wel effe, denk ik...Ja, valt tegen he?
Hier is het ook grauw. En ik had juist een zomerrok uit de kast getrokken. En nu heb ik het koud
quote:missverrektekoekwaus schreef op 16 maart 2012 @ 10:25:

Enne, Hekje, worteltjes zijn ook niet zo moeilijk in de omgang heb ik gehoord. Ze zijn rustig, ze zeuren niet en groeien als kool.Goed idee, worteltjes! Ik heb al aardappelen en uien... zal ik dan ook een koe nemen om zelf mijn klapstuk te verbouwen?
quote:

Hasse88 schreef op 16 maart 2012 @ 10:21:

Nu moet ik naar t werk, dus ik spreek jullie vanaaf nog wel effe, denk ik...

Werkse!!!
quote:Maja82 schreef op 16 maart 2012 @ 10:27:

Hier is het ook grauw. En ik had juist een zomerrok uit de kast getrokken. En nu heb ik het koud Hm. Van die smilie knapt de zaak ook niet erg op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven