tril ei vibrator

10-12-2011 20:30 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met een tril ei vibrator met afstand bediening ?

Lijkt mij een enorm geil avontuur toe om zo'n ding aan te schaffen,vaginaal in me te doen (tijdens het stappen ) en mn vriendin de afstand bediening geven zo dat zij m op onverwachte momenten aan kan zetten.

Heeft iemand hier ervaring mee ?
Ik vind zo'n trilei niks, maar ik en mijn partner hebben wel plezier met dildo's. Maar dan zonder afstandbediening, wist niets eens dat dat bestond!
Sinds kort heb ik een trilei met draadloze afstandbediening en 7 trilstanden gekocht voor 39.95 euro bij Willie.nl { ons eerste sexspeeltje} en het is geweldig, dit hadden wij veel eerder moeten aanschaffen, de eerste keer dat ik hem gebruikte kreeg ik 2 heerlijke orgasmes dit had ik nog nooit meegemaakt.
Je kunt ook de Ohmibod freestyle vibrator, dan is je ipod de afstandbediening en die bepaalt op de maat van de muziek de heftigheid/ritme van de vibrator.(ook draadloos) Dit is echt de gadget onder de toys. Is verkrijgbaar met kortingsbon bij het spannende pakket van Viva
We zijn nog volop bezig de mogelijkheden van het ei te onderzoeken, mijn man kees heeft 2 reviews geplaatst op willie.nl je kunt het bekijken op vibrerendje eitje, doorklikken en dan zie je de reviews ik vind het leuk als zoveel mogelijk mensen de waardering "nuttig"geven, daar krijg ik een kick van!!
Spam.
Na alle verhalen hier te hebben gelezen heb ik op deze site één aangeschaft met afstandsbediening, baat het niet schaad het niet Ben toch wel erg benieuwd wat mijn vriend ervan vindt als ik trillend op een stoel zit..
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Ik kan me niet indenken dat ik tijdens een avondje weg het ineens voel trillen daar beneden omdat er iemand aan die afstandsbediening zit haha. Het lijkt me ook niet echt comfortabel Misschien voor thuis, maar voor een avondje weg zou ik zo'n ding nooit gebruiken.
Ik weet ook niet of ik het ga gebruiken bij een avondje uit.. eerst maar eens thuis proberen
Patricia, laat even weten hoe hij bevalt als je hem hebt?

Ben benieuwd naar dat ding haha
Haha ja zal ik doen.. volgens mij is het vandaag besteld, morgen in huis maar zal tegen het weekend pas worden gebruikt
Haha enjoy! Ik lees het na het weekend wel dan
Sinds een paar weken heb ik een trilei en het bevalt prima,elke keer krijg ik een orgasme en als mijn man weer opnieuw de afstandbediening aanzet krijg ik een 2e orgasme!

Wel de batterijen eruit halen na gebruik, ander zijn ze snel leeg.

Voor de kick willen wij het ook op een terrasje gaan doen of in een winkel, benieuwd naar de reaktie van omstanders!
We hebben hem thuis geprobeerd en moet zeggen dat het heerlijk is! Een aanrader... nu nog ontdekken hoe het buitenhuis is..
quote:wendy007 schreef op 16 maart 2012 @ 21:28:

Je kunt ook de Ohmibod freestyle vibrator, dan is je ipod de afstandbediening en die bepaalt op de maat van de muziek de heftigheid/ritme van de vibrator.(ook draadloos) Dit is echt de gadget onder de toys. Is verkrijgbaar met kortingsbon bij het spannende pakket van VivaDat wordt leuk als je naar speedcore luistert.
@patriciaaaatje: Oke dan, ben wel benieuwd geworden haha. Misschien ga ik hem ook wel bestellen
Het eitje dat ik gebruik is te koop bij willie.nl onder de eerste reviews van 23-2-2012 en 2-3-2012 kun je mijn belevenissen lezen!! Je kunt de reviews beoordelen met "nuttig", dit zal ik op prijs stellen.
anoniem_148588 wijzigde dit bericht op 14-04-2012 17:10
Reden: artikel staat niet meer op deze site
% gewijzigd
quote:tamara1234 schreef op 26 maart 2012 @ 06:32:

@patriciaaaatje: Oke dan, ben wel benieuwd geworden haha. Misschien ga ik hem ook wel bestellenGewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven