Ik vertrek
zaterdag 17 maart 2012 om 21:44
quote:Sabeltandcavia schreef op 17 maart 2012 @ 21:41:
Wisten ze nu echt niet van te voren dat het zo lang zou kunnen gaan duren met de vergunningen?
In Spanje moet je echt zorgen dat je vriendjes wordt met de mensen die het voor het zeggen hebben. Of ze gewoon betalen.
Anders kunnen dingen als vergunningen en zoals hier de aansluiting van elektriciteit heel lang duren.
Wisten ze nu echt niet van te voren dat het zo lang zou kunnen gaan duren met de vergunningen?
In Spanje moet je echt zorgen dat je vriendjes wordt met de mensen die het voor het zeggen hebben. Of ze gewoon betalen.
Anders kunnen dingen als vergunningen en zoals hier de aansluiting van elektriciteit heel lang duren.
zaterdag 17 maart 2012 om 21:49
zaterdag 17 maart 2012 om 21:51
quote:Perel schreef op 17 maart 2012 @ 21:50:
Hij laat hier nog twee kinderen in een lastige leeftijd achter, 14 en 16. Dat ene jochie, zijn mond zegt oké, maar zijn ogen zeggen wat anders.
Wat een eikel van een vââr.Huh? Zit in Spanje die man zijn 2e leg dan?
Hij laat hier nog twee kinderen in een lastige leeftijd achter, 14 en 16. Dat ene jochie, zijn mond zegt oké, maar zijn ogen zeggen wat anders.
Wat een eikel van een vââr.Huh? Zit in Spanje die man zijn 2e leg dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”