Sinds ik mijn nieuwe baan heb parkeer mijn auto op een openbare parkeerplek. Als ik uit m'n werk kom staat er zo nu en dan (1x per week ofzo) een doodnormale man naast m'n auto geparkeerd. Hij staat gewoon naast z'n auto te wachten en wanneer ik wegrij zet hij z'n voet onder m'n wiel zodat ik eroverheen rij. Hij denkt dat ik het niet door heb, maar ik heb het gezien in m'n spiegel toen ik een keer andersom in het parkeervak stond. Als ik aankom lopen zie ik hem vaak kijken naar m'n laarzen. Wat moet ik hiermee aan?
Ik heb op internet zitten zoeken of ik iemand anders kon vinden en toen kwam ik op YouTube een filmpje tegen van iemand die z'n hand onder het wiel van een auto van dames/meisjes legt. Dat leek een of andere fetish te zijn...
Wat moet ik hiermee aan? Wat zouden jullie doen hiermee?
Ik zou de volgende keer express op zijn voet blijven staan, krijgt ie ws een harde van, hij ook weer blij...
Anoniem_119269
zaterdag 17 maart 2012 om 21:45
quote:dubiootje schreef op 17 maart 2012 @ 21:34:
Volgens mij denken we allemaal hetzelfde. Ik word sterk herinnerd aan de forummer die per ongeluk dameslaarzen thuisgestuurd kreeg Vertel! Vertel!
Anoniem_145104
zaterdag 17 maart 2012 om 21:46
Of regenlaars Paultje.
Anoniem_119269
zaterdag 17 maart 2012 om 21:47
quote:littlelouise schreef op 17 maart 2012 @ 21:44:
Ik zou de volgende keer express op zijn voet blijven staan, krijgt ie ws een harde van, hij ook weer blij...En als je daar dan ook nog een keer overheen rijdt ben je helemaal van het probleem af, denk ik.
Goh als je vijf keer (oke allemaal op een andere dag neem ik aan) over iemands voet rijdt met een auto... Rij je dan in een Dinky Toy ofzo? Vooral omdat hij zelf z'n voet er elke keer onder stopt.
Zoals ik begreep van andere leden hier die de ervaring eens per ongeluk hebben gehad valt het mee. Ik heb een volkswagen polo, niet heel groot, maar ook niet super klein
Anoniem_119269
zaterdag 17 maart 2012 om 21:55
quote:rionyriony schreef op 17 maart 2012 @ 21:47:
Misschien wou hij in de ziektewet? Met gebroken tenen gaat dat niet lukken.Of hij probeert op een goedkope manier van zijn hamertenen af te komen
quote:giuliettacapuletti schreef op 17 maart 2012 @ 21:46:
Of regenlaars Paultje.
Ik zet er mijn gelaarsde voet op in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja mijn kantoorplek heeft geen dak dus ik zit vaak in regenlaarzen achter m'n pc;)Handig, in de regen achter je pc in je dakloze kantoor. Dan heb je wel regenlaarzen nodig. Jij blij!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb alleen je OP gelezen dus misschien ben ik enorm mosterd, maar is het een idee om je auto te stoppen op het moment dat je met je wiel op zijn voet staat? En dan je motor uit, uitstappen en het gebouw weer inlopen om nog even een 'grote boodschap' te doen?
Ik zou in het vervolg wel het hele topic lezenWas ik al bang voor, zitten inderdaad risico's aan. Mijn ene oog ligt al in bed, kan je misschien een klein tipje van de sluier geven?
quote:winkelfanaat schreef op 17 maart 2012 @ 23:12:
[...]
Was ik al bang voor, zitten inderdaad risico's aan. Mijn ene oog ligt al in bed, kan je misschien een klein tipje van de sluier geven?Rubberlaarzen Paultje?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!