Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
@Tindin, ik denk niet, dat je iets terugkrijgt, wanneer het al ingeleverd is......helaas, pindakaas.....Meis, ga ervoor en probeer het gewoon te halen!

Ik moet alleen nog 180 flesjes en dan heb ik alles af, bloemejes zijn klaar, heb er ook al een voorraadje van, dus nu alleen nog langere gewassen, zodat er veel flesjes uitkomen
Ik snap echt niet hoe jullie zoveel dropitems krijgen??!!

Ik heb bijna alleen lange gewassen de hele tijd en ik heb de eerste 100 voor het vlaggenschip nog niet eens!! Het inleveren van de gewassen, dieren en zelfs het gereedschap kan ik wel redden, maar ik loop dus WEER vast op die rottige flesjes. :(

*zucht zucht, klaag, klaag.*
zaterdag mysterieuze stallen!! leuk!

ooohhhh met nieuwe stal......stinkdier. Gaaf.
Tindin hoe lang zijn jouw lange gewassen? Bij wiesje en mij zijn dat gewassen van ongeveer 18 uur echt heel lang dus en dus ook veel DI.

Heb jij aan het begin je langste gewas neer kunnen zetten en bij de start binnen gehaald? Zo had ik 2 minuten na de start al ruim 100 flesjes. Daarnaast heb ik hoge bekers waar ik mee schuif van veld na veld.

Vandaag heeft schoonmoeder de eer om mijn boerderij bij te houden. Benieuwd wat ik straks weer in kan leveren!
Bedoelen je met lange gewassen, gewassen die heel lang nog hebben om te groeien?
IBI, bedoel jij dat je die bekers net voor het oogsten naar een andere akker zet? Dus van woelige weide naar hoofdakker naar open plek en weer terug?

Moet je die stallen kopen of zijn dat de stallen om te fokken?
Ik begreep dat je de stallen moet kopen met TG, maar je weet niet welke stal je koopt. Dus dat is best wel leuk.
Mijn langste gewas is koolraap, 14,5 uur. Ik plant nu 's nachts lelies of hazelnoten. En nu blauwe bessen voor als ik straks fruit in moet leveren. Ik heb de ochtend voor dit event nog lange gewassen geoogst voor het vorige event. Waarschijnlijk had ik inderdaad meer siroop gehad als ik die dit event pas had geoogst. vannacht gooi ik er weer koolraap in. Ik heb alleen niet genoeg pioenrozen dus die moeten ook nog groeien.

Leuk trouwens, mysterieuze stallen dag!
Goeiemorgen boerinnetjes, gaat alles goed bij jullie op de boerderieje??
Goede morgen, hier gaat alles goed.

Ben allen gisteren op het werk plat op mijn bek gegaan en nu doet mijn arm het niet meer.Gelukkig de linker dus kan met rechts de farm doen

Heb nu alle tijd want ik kan verder toch niks.
Oh Bibi, wat vervelend, is het erg pijnlijk??
Goedemorgen!

Bibi, wat vervelend van je arm! Voorzichtig ermee!

Effe wat anders: Wie oh wie heeft er nog behoefte aan/ruimte voor een trouwe buur? (ik dus) Ik krijg net een afmelding van één van mijn buurtjes en er dreigen er 2 in het rood te komen... Heb eigenlijk niet zoveel zin om dit weer via het Farmeramaforum te doen omdat me opvalt dat die mensen vaak afhaken.
Lulu, ik heb je uitgenodigd, maar je zit vol
Hmmm, raar... Ik heb jou nu uitgenodigd Wies, hopelijk lukt dat wel!
Als ik mijn arm niet beweeg en mijn spieren niet aanspan heb ik er geen pijn aan. Ik denk dat het puur de spieren zijn. Als het maandag niet beter word ga ik na de dokter toe.
Het is gelukt Lulu, welkom als buurtje......en een presentje van mij...

Ik hoop voor je, dat het snel wat beter wordt Bibi, want hoe dikwijls gebruik je de armspieren, zonder dat je het in de gaten hebt, nu moet je bij iedere beweging nadenken

Wat betreft de boerderij, ik ben klaar met het event, alles ingeleverd en dus weer eindelijk een melkboom er bij, jippieieiee
Nou ja, dat is gek... Maar leuk dat het gelukt is! En bedankt voor de WAC, daat steekt mijn geleisuikertje wel een beetje mager bij af...
Wiesje, goed dat je het event al klaar hebt, ik heb bijna de uilenkooi.

Gaan jullie nog stallen kopen ??

Ik sla over. heb al zoveel stallen dat de kans dat er iets nieuws bij komt erg klein is. Met dat ruilen van pas heb ik een hoop stallen van de andere farms gepikt. Gekleurde en xxl.
Ik zit dus een beetje te twijfelen of ik stallen zal kopen. Mijn TG zijn op en ik heb eigenlijk van alle dieren wel een stal, behalve de uilenkooi. En de kans dat je een stinkdierstal koopt is nihil.
Ik heb er een gekocht. Vindt het leuk om af te wachten wat het gaat worden. Ik hoop dat er snel een stekjes dag komt. Ik heb nog wel TG.
Ik heb net drie stallen gekocht, nu is mijn tg weer op.

Maar ik wil er graag meeeer! (Helemaal niet hebberig overigens. ;))

Heeft iemand van jullie niet nog een oud/ongebruikt telefoonnummer en/of adres thuis liggen? Ik zou erg graag mee willen doen aan cash for action maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een onbekende op te zadelen met reclametelefoontjes...
stallen sla ik over. Ik wil graag mijn tg bewaren voor supermest voor fokevent (wanneer die ooit gaat komen).
heel even snel: ik heb de quest af!!!

Joda, ik denk dat je supervoer bedoeld op supermest willen ze niet fokken.
supervoer natuurlijk!
Hallo piepeltjes, hoe gaat het met de boerderij????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven