Bar Too Much * 194 *
zaterdag 25 februari 2012 om 20:21
Nah, de andere had ik al volgelult,maar weer eens een nieuwe, frisse Bar.... Op naar de Lente!
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
[img]http://www.denhaagdirect.nl/wp-content/ ... /lente.jpg[/img]
dinsdag 20 maart 2012 om 08:42
Jo ik ben benieuwd morgen!!!
Moet straks de Buitengewoon Opsporingsambtenaar bellen. Had een vuilniszakje naast de algemene container gezet omdat dat kreng vol was. Mag niet, weet ik, maar had geen zin om dat kreng weer bij dochter het trappenhuis omhoog mee terug te sjouwen.
Nu is de Buitengewoon Opsporingsbeambtenaar boos denk ik......
Of we ff willen bellen, nou dat wil ik wel heur.....
Dus als jullie een tijdje niks meer van me horen, dan zit ik in het gevang.
Ik zeg : Koffie
Moet straks de Buitengewoon Opsporingsambtenaar bellen. Had een vuilniszakje naast de algemene container gezet omdat dat kreng vol was. Mag niet, weet ik, maar had geen zin om dat kreng weer bij dochter het trappenhuis omhoog mee terug te sjouwen.
Nu is de Buitengewoon Opsporingsbeambtenaar boos denk ik......
Of we ff willen bellen, nou dat wil ik wel heur.....
Dus als jullie een tijdje niks meer van me horen, dan zit ik in het gevang.
Ik zeg : Koffie
dinsdag 20 maart 2012 om 13:27
Nou, het valt mee, de boete is 32 euro. Eigenlijk 130, maar omdat ut de eerste keer is betaal je alleen het opruimen door de gemeente.
Pft als ik zoveel betaald zou krijgen voor een zakkie opruimen dan was ik stikrijk nu....
Maarja, ik was fout natuurlijk.....
Terwijl ik altijd al het afval aan't scheiden ben in: rest, GTFT, glas, papier, plastic, batterijen en de hele mikmak
Sjouw me een breuk naar al die containers!
Maar goed, we eten dus een karig broodje morgen Jo
Pft als ik zoveel betaald zou krijgen voor een zakkie opruimen dan was ik stikrijk nu....
Maarja, ik was fout natuurlijk.....
Terwijl ik altijd al het afval aan't scheiden ben in: rest, GTFT, glas, papier, plastic, batterijen en de hele mikmak
Sjouw me een breuk naar al die containers!
Maar goed, we eten dus een karig broodje morgen Jo
dinsdag 20 maart 2012 om 13:36
Ah Joopp, je bent niet de enige ... groen-raadslid-dumpt-afval-bij-buurman-video
Hier ligt de straat alweer een paar dagen open. De boel begon zo enorm te verzakken door die ramp van laatst dat het gevaarlijk werd (ik was echt bang dat mijn auto erdoor zou vallen). Benieuwd of ze nog gaan trillen, want nu ligt de straat hoger dan mijn tuinpad.
Hier ligt de straat alweer een paar dagen open. De boel begon zo enorm te verzakken door die ramp van laatst dat het gevaarlijk werd (ik was echt bang dat mijn auto erdoor zou vallen). Benieuwd of ze nog gaan trillen, want nu ligt de straat hoger dan mijn tuinpad.
dinsdag 20 maart 2012 om 15:58
Ik was daar serieus bang voor ja. Op de een of andere manier heb je je eigen straat in je benen en voel je het gewoon als het ineens anders is. Het is/was (ze zijn al 2 dagen bezig) het ergst vlak achter mijn parkeerplek, daar werd de kuil zichbaar dieper, ik werd gewoon draaierig als ik er liep - en ik niet alleen.