De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
Ik ben ook niet echt n huisvrouw. Dan was m'n huis netjes geweest denk ik.

Ik ben aan t inpakken, Jezus zeg!
Toch vin'k 't een beetje sneu voor Martin dat elk van zijn pretentieuze topics vroeg of laat weer in een Viva'esque kletsgebeuren uitmondt.
Tuulijk Pinacolada, gezellig juist!

Acy, het enige voordeel aan inpakken is dat je alle troep nou eens een keer kan uitspitten en weggooien. Meid, ik benijd je absoluut niet nu, en zeker niet met al die gebroken nachten. Wanneer ga je eigenlijk echt je nieuwe huis in?
quote:bliksemse_bende schreef op 18 maart 2012 @ 17:33:

Toch vin'k 't een beetje sneu voor Martin dat elk van zijn pretentieuze topics vroeg of laat weer in een Viva'esque kletsgebeuren uitmonden.Hoi! Heb je wel een beetje gelijk in denk ik, maar het zegt ook wel iets over de aard van z'n topics. Anders zouden die wellicht niet zo snel verzanden in geklets. Hij heeft nog niet zo lang geleden een topic geopend over favoriete top 10 qua muziek, die liep niet zo heel lang, maar was wel leuk (en soms vind zelfs ik dat ie best goede bijdragen heeft hoor).
Vanaf volgend weekend kunnen we in onze tijdelijke woning.

@bliksemse bende:

Hij zit nu eenmaal op een vrouwen forum. Dat is al sneu op zich voor een "man van zijn niveau".
OK, dan ga ik ook niet quoten.

Lastig, van zo'n tijdelijk huis ook weer een "thuis" te maken. Het eind is dus wel in zicht. Wordt het een leuk huis, die laatste bedoel ik?

Neef van man heeft het ook zo gedaan (alleen niet vanwege werk) maar hij en z'n vrouw zijn nu blij dat alles achter de rug is.
Ja,

Dat word het ouderlijke huis van de kinderen. Dus ja.
Ik ben absoluut geen huisvrouw. Ik doe wel eens alsof, maar dat hou ik niet langer dan 15 minuten vol.

Net wel even gekookt, nou ja, gekookt. Krieltjes uit de diepvries gepakt, vega-burger voor mij, hamkaaskipding voor man, en pot erwten en wortelen.

Ik heb daar zo'n gloeiende hekel aan, koken.

Zo meteen ga ik lekker hangen bij mijn vriendinnetje. Die heeft het lastig. Is weer single.

Acy, wat een gedoe. Pfff. Ik doe mijn petje af voor je...
quote:secondhandsuus schreef op 18 maart 2012 @ 17:55:

Ik ben absoluut geen huisvrouw. Ik doe wel eens alsof, maar dat hou ik niet langer dan 15 minuten vol.

Net wel even gekookt, nou ja, gekookt. Krieltjes uit de diepvries gepakt, vega-burger voor mij, hamkaaskipding voor man, en pot erwten en wortelen.

Ik heb daar zo'n gloeiende hekel aan, koken.

Zo meteen ga ik lekker hangen bij mijn vriendinnetje. Die heeft het lastig. Is weer single.

Acy, wat een gedoe. Pfff. Ik doe mijn petje af voor je...

Hé Suus, koken is koken hoor, geen gezeur verder (ben alles behalve een kookwonder, daar heb ik man voor . Wordt er zelf vooral gestresst van.).

Sterke met vriendin, lullig voor d'r.
Ik heb altijd iets anders te doen, zodat ik maar niet hoef te koken.

Meestal eet ik alleen, man werkt in wisseldiensten.

En dan vind ik het leuker, omdat ik zelf weet wat ik lekker vind en ook snel tevreden ben.

Heb laatst een staafmixer gekocht en ben nu weg van die verse groentensoep, gestaafmixed dan.

Voordeel daarvan is dat je makkelijk een paar liter in 1keer kunt maken. En je het kan invriezen.

En dan een vers broodje erbij en ik ben content!

Heel gezond, want ik mik er alleen water, bouilionblokje en groenten in. Geen creme fraiche ofzo.

Dus daar krijg ik wel een boost van, voel me vol, zonder me schuldig te voelen. Kan ik ook elke dag eten, als ik de soep afwissel dan.

Maar ja. Nu is manlief zeker 3 weken thuis. En ik denk niet dat hij zo blij wordt van alleen soep met een broodje.

Vriendinnetje is echt heel zielig nu. Het verdriet gaat maar niet weg. Ze blijft hem missen, ondanks dat ze weten dat het beter is zo.
Shs, ik mik rijst in de soep. Of bami, of gekookte aardappels. Of allemaal. Lekker voor de afwisseling.

Ik kan heel goed koken!

M'n moeder gaf kooklessen, dus dan leer je het vanzelf.
Doe je vriendinnetje maar flink knuffelen!
O, en ijs! Liefst ben&jerry's!

Werkt goed tegen liefdes verdriet.
Ik hou ook van koken en mijn lief ook. Ik had deze week tot en met a.s. donderdag alles al bedacht en ingekocht. Lief helemaal beteurerd hahaha.
Chocolate chip cookie dough is tha bomb!
pinacolada, 3 minuten geleden

Ik hou ook van koken en mijn lief ook. Ik had deze week tot en met a.s. donderdag alles al bedacht en ingekocht. Lief helemaal beteurerd hahaha.

Wij loten op de dagen dat man thuis is.

Om wie er wel mag koken die dag dus.
Haha hier is het wie het eerst komt die het eerst maalt lol. Nee hoor het gaat hier om en om (hangt er ook van af wie wanneer moet werken) alleen deze week had ik zin om alles te bedenken :-).
Arme pien-lief
Even iets tussendoor, voor mij, gewoon omdat ik het even kwijt wil:

Meiden die de laatste 2-3 dagen op dit topic hebben gepost: ik heb een heerlijk "niks aan de hand" weekend gehad, mede dankzij jullie. Heb heerlijk genoten van al ons geklets over van alles en nog wat. Het is echt niet zo dat ik een gecompliceerd leventje lijdt of afleiding zoek, mijn leven is gevuld genoeg, maar ik vond het wel heel erg gezellig. Voor mij voelde het fijn. Hartstikke bedankt!!

Zo, dat wilde ik toch even kwijt
Aaaaah grobbekuiken!!'
Ach Grobbekuiken! Dank je wel!

Net terug van de opening op mijn werk. Léuk dat het was! Ben compleet gevloerd, dat wel, maar ik heb me zó vermaakt! Én ik heb Peter van Straaten ontmoet! Aardige vent! (zou ik in plaats van puntjes voor een uitroepteken achter elke zin gaan? Da's ook bijzonder!)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Graag gedaan hoor. Zit een heel klein beetje in de emo modus, maar meen het echt.

Leuk dat je zo'n fijne middag hebt gehad Hasse. Eerlijk gezegd moest ik even naar Peter googlen (wist het niet meer) maar weet nu weer wie hij is. Jammer dat ie stopt.

Heb je die uitzending van gisteravond nog gered?

En die !!! Hahaha, weer eens wat anders
Oh Peter van Straaten die doet toch die leuke cartoons?
quote:missy_acy schreef op 18 maart 2012 @ 18:31:

O, en ijs! Liefst ben&jerry's!

Werkt goed tegen liefdes verdriet.Hé da kannie hè, Ben&Jerry's... tssss. Als Hertog Koffie Royal niet kan, dan dit ook niet!
quote:peecee schreef op 18 maart 2012 @ 16:14:

is niet belangrijk joh.....aleen dat jullie zeggen dat Martin niet op zijn topic is..........verder niets bijzonders.

Maar je niet zo druk om wat ik schrijf.............het zijn maar lettertjes en puntjes......................

Zat even te kijken hoe jullie zouden reageren..................meer niet.Dus een troll, wat ik al schreef. Je bent aan het provoceren, iedere keer weer. Kijk uit dat het geen consequenties heeft 'dame'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven