Mode & Beauty alle pijlers

geox

18-03-2012 23:34 23 berichten
Wat een rare schoenen zijn dat en een vreemde modellen.

Ongetwijfeld zullen ze lekker lopen, althans als ik de reclame er van moet geloven .

Wie draagt deze schoenen van dit merk?
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ook normale schoenen, kijk maar op de website.
quote:scamp schreef op 18 maart 2012 @ 23:36:

Ze hebben ook normale schoenen, kijk maar op de website.

ben bang
Ik!
quote:beelicious schreef op 18 maart 2012 @ 23:42:

Ik!
Ik heb een ongebruikt paar sportschoenen van dit merk in de kast.
http://www.meerdanschoenen.be/archief/g ... -schoenen/
quote:Caro_22 schreef op 18 maart 2012 @ 23:43:

Ik heb een ongebruikt paar sportschoenen van dit merk in de kast.Laten staan ik herhaal laten staan
Toevallig met kerst een paar schoenen voor mijn toen vriend gekocht. En ik ben mega kieskeurig. Ze hebben echt wel leuke modellen ertussen zitten. Al is dat was ze voor dames hebben niet echt mijn smaak.
quote:dubbelvla schreef op 18 maart 2012 @ 23:45:

Toevallig met kerst een paar schoenen voor mijn toen vriend gekocht. En ik ben mega kieskeurig. Ze hebben echt wel leuke modellen ertussen zitten. Al is dat was ze voor dames hebben niet echt mijn smaak.is het uit?
Gelukkig wel
quote:liora schreef op 18 maart 2012 @ 23:45:

[...]

Laten staan ik herhaal laten staan Misschien zet ik ze wel voor een zacht prijsje op het prikbord.
quote:dubbelvla schreef op 18 maart 2012 @ 23:48:

Gelukkig wel Door die schoenen?
quote:Caro_22 schreef op 18 maart 2012 @ 23:50:

[...]

Misschien zet ik ze wel voor een zacht prijsje op het prikbord.JAAAA doen
Laarzen van Geox lopen heerlijk en zien er ook nog eens mooi uit. Schoenen zijn enorm lelijk....
-60% korting nu zie ik op deze site van VF reclame blok
Laarzen zijn idd wel leuk, heb toch even gekeken op de site
Nee niet door de schoenen

Wel omdat het een arrogante kwal is waar ik nog steeds elke dag mee moet werken en het niet meer normaal kan doen
quote:dubbelvla schreef op 18 maart 2012 @ 23:59:

Nee niet door de schoenen

Wel omdat het een arrogante kwal is waar ik nog steeds elke dag mee moet werken en het niet meer normaal kan doen Jeetje sterkte meid
Ik werk voor een.schoenwinkel keten, kan je vertellen dat de Geox kinderschoenen met lampjes er in, tot 1 van onze best verkopende modellen behoort. Over wie dat wat zegt, laat ik in het midden, want lelijk dat zijn ze.
Jaren geleden heb ik ze twee seizoenen gekocht voor mijn zoon. Beide keren waren ze heel snel kapot. Sindsdien voor mij nooit meer. Destijds vond ik de jongensschoenen erg leuk. Geen idee hoe ze tegenwoordig zijn, ik koop ze niet meer en bekijk ze dus ook niet echt.
Mijn zoontje heeft ook Geox schoenen. Ben er heel tevreden over. Hij heeft half hoge schoenen met een rubberen neus zodat hij ze tijdens het spelen niet kapot gaan. Die schoenen met de lampjes vind ik ook onwijs lelijk, maar er zitten echt hele leuke schoenen voor kleine jongens in de collectie.

Althans, hier in Duitsland.

En ze zijn ook nog eens betaalbaar want als ik soms de prijzen van schoenen in Nederland zie (90 euro voor schoenen in maat 26 van bijv. Shoesme of Develab of nog duurder, WTF!)

Ik zelf heb een maar van die sportsandalen van Geox. Die zitten bij stukken beter dan teva's.
Ik heb een paar heerlijke zomerwandelschoenen van geox. Ik doe er nu al 3 zomers mee en ze blijven mooi en zitten heerlijk.

Ik heb ze gekocht in de uitverkoop in Duitsland. In NL hebben ze volgens mij alleen de rare modellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven