De Wet van Martin

12-03-2012 15:37 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommigen van jullie kennen misschien de Wet van Wuiles. Maar er is ook een Wet van Martin.

Een heel simpele poll: Als het in een bepaald topic gaat over de Wet van Martin, weet je dan wat daarmee wordt bedoeld of heb je geen clue waar het over gaat?

(Mochten er spoilers komen in dit topic, beantwoord de vraag dan als "Wist je wat de wet van Martin was voor het openen van dit topic?")

Edit: de vraag is dus niet of je de Wet van Martin onderschrijft of dat je het onzin vindt. De vraag is puur en alleen of je weet wat ermee bedoeld wordt.

Edit 2: De wet van Martin staat nu dus in mijn motto. "Als je als vrouw een vaste relatie wilt, dan minimaal de eerste maand geen seks". Ging het tot nu toe over de vraag of je wist wat met de Wet van Martin bedoeld werd, vanaf nu kan er ook worden gediscussieerd over de inhoud van de wet. Ben je het ermee eens of niet?

Weet je wat wordt bedoeld met de Wet van Martin?

Totaal aantal stemmen: 178

Ja (13%)
Nee (87%)
quote:grobbekuiken schreef op 18 maart 2012 @ 19:43:

Graag gedaan hoor. Zit een heel klein beetje in de emo modus, maar meen het echt.

Leuk dat je zo'n fijne middag hebt gehad Hasse. Eerlijk gezegd moest ik even naar Peter googlen (wist het niet meer) maar weet nu weer wie hij is. Jammer dat ie stopt.

Heb je die uitzending van gisteravond nog gered?

En die !!! Hahaha, weer eens wat anders

Yup, net án... Zat half weg te zakken, maar alles gezien dat ik moest zien, onder andere de prachtige poster!

Tja, Peter was natuurlijk vooral bekend in de jaren '70 en '80 (met Vader en Zoon en Agnes), maar hij doet (stopt bijna) nog steeds dagelijks een cartoon in het Parool...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hasse, leuk dat je middag zo plezierig was! Lekker nagenieten.

Pinacolada, welkom hier. 't Is hetzelfde als het vorige intulluktueeleleele kletstopic.

Grobje, wat fijn dat je het hier zo leuk en ontspannen vindt. En dat voor een stel gewone huisvrouwen! Daar kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen.
Grappig om collega's op zo'n schermpje te zien hè? Vorig jaar een paar collega's in een aflevering van "Bonje met de buren" geweest, en binnenkort (geen idee wanneer precies) komt er weer een aflevering met 3 collega's.
Bonje met de buren?

Ik vind dat altijd zo triest.
quote:molly74 schreef op 18 maart 2012 @ 20:10:

Hasse, leuk dat je middag zo plezierig was! Lekker nagenieten.

Pinacolada, welkom hier. 't Is hetzelfde als het vorige intulluktueeleleele kletstopic.

Grobje, wat fijn dat je het hier zo leuk en ontspannen vindt. En dat voor een stel gewone huisvrouwen! Daar kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen. En zo is het maar net
maar lettertjes en puntjes......................

Toch vooral puntjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Acy, dat is ook triest. Om te beginnen heb ik gelukkig geen bonje met de buren, maar zelfs als het zo zou zijn, weet ik niet of ik dat wel op de nationale tv zou willen uitvechten.

Mijn collega's zijn er alleen bij om e.e.a. leefbaarder te maken zeg maar. Die hoeven niet te bemiddelen (vertrouw ik ze ook niet erg toe, zijn schatten, maar ook rouwdouwers).
Molly dank je voor je welkom :-).

Wel een leuk groepje cluppie hier. Moet erg lachen om o.a. Suus, die kan zo beeldend posten dat ik het voor me zie.

Grobbekuiken wat een lieve post daarstraks. Ik was er dan sinds vandaag pas bij maar ik snap helemaal wat je bedoeld.
Klein minpuntje aan nieuwkomer Pinacolada... ik heb ieder keer dat liedje in mijn kop, grrr!! "If you like Pinacolada and getting caught in the rain..."
Of 10cc met Dreadlock holiday
Hahaha, Molly, vind ik echt zo'n foute meezinger, heerlijk!

Pina, leuk dat jij er ook zo over denkt. Vond dat ook zoiets wel eens gezegd mag worden, en zou het niet zeggen als ik het niet zou menen.
Dan kun je beter deze in je hoofd hebben Molly:

I hurried back to the swimming pool,

sinking Pina Colada.

I heard a dark voice beside me say

'Would you like something harder ?'

Het is 'maar' internet, het is maar een forum. Kan allemaal wel zo zijn maar ik vind hier soms toch echt wat ik op dat moment goed kan gebruiken. Of dat nou lachen of huilen is, verbazing, verwondering of irritatie maakt niet uit.
Jullie zijn niet alleen grappig, maar ook lief!
Jij bent ook een lieverd Acy.

Pina, mooi gezegd, precies wat ik bedoel

Maar voor nu ga ik er een eind aan breien (tikketikketik) en me lekker weer in m'n ouwe vertrouwde yoghurtbroek hijsen.

Molly: heb je een beetje gemist vandaag, maar ben blij dat je er nog even was.

Suus: toppertje! Hoop dat je je vriendin een beetje hebt kunnen opbeuren.

Acy: hoop dat het vannacht wat beter gaat met baby, geef 'm een extra knuffel.

Hasse: als ik je niet meer 'spreek', geniet lekker van je shopexpeditie en de geisers in Reykjavik.

Pina: leuk dat je er bij bent gekomen, vond het erg gezellig met je.

Meiden, nogmaals bedankt voor een leuk weekend!
Jij ook grobbekuiken! Veel plezier met de Yoghurtbroek! ( ik hou hem erin, zeker weten!)

Grob, fijn dat ik gemist werd! Had een verjaardag met eten erbij. En ben vanavond aan het Webfeuden geweest. Zag niet dat er op dit topic alweer geschreven was.

Pina: is dat een stukje uit dat liedje? Of is het een ander liedje. Beetje schuin liedje misschien?

Dreadlock Holiday.... moet hard nadenken of ik die ken.

Meiden, ik ben ook slapen. Het was kort maar krachtig zullen we maar zeggen. Trusten allemaal!
Slaap lekker Molly!
Waaaaaat lieeeef hier!

Smelt helemaal weg!

Heb vriendinnetje kunnen opbeuren, hebben hele zak barbeque ham chips op, en nog wat chocolaatjes en noga...

Plof hier zowat uit mijn broek, maar och, ik moet toch een reden hebben om weer naar de sportschool te gaan. Buiten de lekkere grote kale gespierde instructeur...

Zit toch te denken om morgen na de controle in het z'huis, te gaan... Mis mijn knuffelbeer...

Oooh wat fout, maar fout is soms zoooooo lekker..

(verdomd, ik zet ook veel puntjes.)

Trouwens, molly, slaap lekkah!
Ging t wat met vriendin?
Tja, het gaat op en neer eigenlijk. Ze mist hem verschrikkelijk en ze houdt ook nog van hem, maar ze weet, na een flink aantal jaar, dat de situatie tussen hun niet verandert. En een relatie er niet meer in zit.

En ik snap het nooit zo goed, als je nog zoveel van elkaar houdt, dan wil je toch knokken? En veranderen? Of je in elk geval zo goed je kan aanpassen.

Maar ik denk dat het een kwestie is van "je best is niet goed genoeg"

Erg jammer.. En stiekum hoop en denk ik, dat het nog goed komt.
Shs, zie nu pas je post.

Ik denk eerlijk dat t in vele gevallen een kwestie van niet willen is.

Veranderen en vechten moet je op de eerste plaats voor jezelf en dan hè relatie willen.

Ook het aanpassen.

Ik snap dat ook nooit. Dan denk ik: wil je wel? Willen jullie het echt echt wel?

Man en ik hebben afgesproken dat wij, mocht het nodig zijn, in de eerste plaats therapie zullen gaan proberen.

Scheiden is trouwens niet alleen ontzettend pijnlijk maar ook nog eens duur
Hier ook door diepe diepe dalen gegaan. Dat mijn vriendinnen zich afvroegen of het ooit wel goed zou komen.

Of we wel bij elkaar passen. Want zoveel ruzie is niet normaal!

Je kent het wel. Maar het is wel zo dat er na elke ruzie, die ik ook veel liever niet heb, iets veranderd. Zeker nu ik "beter" ruzie kan maken, het niet meer op de man speel, maar bij mezelf hou.

Elke keer een stapje verder.

En van mijn 3 hele goede vriendinnen, is 1 weer single, de ander is aan een andere relatie begonnen en de ander heeft haar vriendin bezeikt. Heel lang mentaal, en paar maanden ook fysiek.

En de laatste was altijd het felste, ruzie maken is not done bij haar. Want het is niet constructief.

Nee, het is niet prettig, maar kan wel, als je dat wilt, constructief zijn.
Martje! Waar is je motto gebleven?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik probeer meerdere motto's te gebruiken om mijn impact te maximaliseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven