Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@neweve: ontspannend he even de computer en tv uitlaten?

Ik hoop dat het werkt voor je.

@italiagirl: ik leef me je mee. Erg spannend. Heb je genoeg afleiding de komende dagen?

@muisje: tijd gaat snel zeg. Heb je stiekem al iets kleins gekocht voor baby/jullie?

@veliene: leuk dat je er weer bent!

@tulpje: goed dat je je vriend niet in verlegenheid wil brengen door openlijk gepraat over kinderwens. Ik moet eerlijk zeggen dat wij dat stadium gelukkig wel voorbij zijn. We moeten er allebei vaak opmerkingen over.

@hier: gisteren was hier een vriendin met haar vriend en baby. Leuk kunnen spelen met de baby. Vriend heeft ook met baby gespeeld en op schoot geknuffeld. Erg teder gezicht vind ik dat. Vriendin vertelde dat ze weer babykriebels krijgt. Haar buurvrouw is hoogzwanger en nu wil zij ook weer. Terwijl ze eerst zeker 4 jaar wilde wachten met gezinsuitbreiding. Als je nog een jaartje weet vol te houden, beginnen we ongeveer tegelijk, dat zou wil bijzonder zijn...
Fijn weekend gehad allemaal?

@piekelientje:

@tulpje: wat goed dat je niks hebt gezegd tegen jullie vrienden. Kan me ook voorstellen dat het op het puntje van je tong lang, heel herkenbaar...Grappig he dat het zo kan verschillen wanneer mensen klaar zijn voor een kindje? In mijn familie zijn mijn nichtjes en vrouwen/vriendinnen bijna allemaal jong begonnen, terwijl bij mij op het werk bijna iedereen boven de 30 is die voor het eerst zwanger is. En ik val er precies tussenin!

@neweve: wat leuk dat je een puzzel hebt gekocht! Fijn om even met iets anders bezig te zijn he!

@boekenlegger: hoe oud is de baby van je vriendin? Zou gaaf zijn als jullie samen zwanger kunnen zijn!!

@italia: en, hoe staat het ervoor bij je? Bloed gespot of nog niks??

@de rest:

@hier: werkweek weer begonnen, 4 dagen deze week en 2 dagen volgende week en dan begint onze vakantie!!

Mijn weekend was lekker relaxed! Gisteren met onze trouwauto gereden, om te proberen en verder lekker thuis geweest. Voel me nu ook weer stukken beter, hoop dat dit zo blijft Rust doet een mens toch goed!

Werk/studeer ze allemaal!
@mommy

Het kindje is nu 8 maanden oud. Die vriendin van me is bijna even oud als ik. Het zou inderdaad erg leuk zijn om samen zwanger te zijn. Het is heel verschillend wanneer mensen klaar zijn voor een kindje. In mijn familie is de ene kant jong moeder/vader geworden, rond 22 jaar, de andere kant van de familie is later, zo rond 30-35 jaar. Andere vriendinnen van me moeten nog niet denken aan een gezinnetje, ze willen eerst nog een jaar of 5 samen genieten. Ik vind het dus fijn om in ieder geval een vriendin te hebben waar ik mijn kinderwens mee kan delen. Mijn schoonfamilie gaat er ook steeds meer vanuit dat het geen jaren meer gaat duren voor we een poging gaan wagen. Alleen mijn familie verwacht het niet. Ik heb al wat opmerkingen daarover gemaakt om ze vast te laten wennen, want ik zou het jammer vinden als ze tegen die tijd geschokt zijn om blij te zijn voor ons. Maar helaas blijft mijn familie erbij dat je pas moeder hoort te worden na je 30ste.
@Muisje: Wat fijn dat de echo goed was en jullie een kloppend hartje hebben gezien! Heerlijk! Hopelijk vliegen de 2 maanden zonder je vriend voorbij en heb je genoeg afleiding om ze door te komen. Dikke knuffel!

@Mommy: Doe je het inmiddels wat rustiger aan en weer een beetje fitter dan vorige week? Hoe was het afpassen van de jurk?

Nog maar eventjes...jeetje. Tijd gaat zo snel! Toen ik hier voor het eerst kwam duurde het volgens mij nog een half jaar en volgende week is het al zover! Heb je alle kleine dingetjes die geregeld moesten worden ook kunnen regelen inmiddels? Hopelijk vind je de komende dagen nog ergens wat rust in je lijf, maar dat zal makkelijker gezegd dan gedaan zijn.

@Boekenlegger: wat balen dat je zo weinig merkt van de injecties. Kan het niet wat langer duren voordat je resultaat merkt of had dat gelijk al moeten gebeuren?

Wat goed dat je docent zo enthousiast was over je paper. Hopelijk kan zij je helpen met je verzoekschrift.

Lief gezicht is dat altijd he om mannen met een kleintje te zien..ik kan zo verliefd van zo'n beeld worden!

@Tulpje: Wat jammer dat je vriend nog niet om is maar inderaad, je hebt hem toch echt nodig om er voor te gaan. Mijn vriend had ook wat meer tijd nodig dan ik maar uiteindelijk is het toch allemaal veel sneller gegaan dan ik had gedacht. Hopelijk komt het voor hem snel.

@Krijgsman: inmiddels weer wat opgeknapt? Die griep inmiddels de deur uit kunnen schoppen? En hoe gaat het met je enkel?

@Italia: Vandaag is de dag dat er geen menstruatie moet komen! Spannend! Ik ben er zelfs een beetje zenuwachtig van. Ik duim keihard dat het wegblijft! Hopelijk heb je een beetje je zinnen kunnen verzetten afgelopen weekend. Ik blijf het forum checken heel de dag...

@Neweve: Denk goed om jezelf! Puzzel al af inmiddels en weer achter de computer of nog even in de relaxmodus?

@Rest: hoi!

Hier: Ik had gehoopt afgelopen mijn eisprong te hebben/voelen. Normaal voel ik hem heel duidelijk maar nu dus helemaal niks gevoeld...Hoop niet dat mijn lichaam nu nog van slag gaat raken. Nouja, we zullen het merken over 2 weken. Verder is er een last van mijn schouders afgevallen nu de beslissing gemaakt is om minder te gaan werken. Het gaat ook per direct in dus deze week heb ik maar 3 daagjes die ik moet werken.

Verder lekker weekend gehad en geknuffeld met mijn kleine en iets grotere neefje. Schatjes zijn het! Het 'datwilikookgevoel' was ernstig aanwezig ;)

Fijne week allemaal!

xx
Hey allemaal!!! Iedereen een lekker weekend gehad?

@ Mommy. Rust doet een mens zeker goed. Heerlijk is dat he, in het weekend leuke ontspannende dingen doen. Hopelijk blijf je zo relaxt en ga je uitgerust de vakantie tegemoet en jullie bruiloft natuurlijk!!! Nog minder dan 2 weken!!!

@ Boekenlegger. weet die vriendin van jullie baby plannen? Zou inderdaad leuk zijn om samen met een vriendin zwanger te zijn. Alhoewel ik hoe dan ook blij zou zijn met een zwangerschap.

@ Veliene. Ik heb wel eens vaker zo lang van te voren buikpijn gehad. Dat wil helaas niets zeggen bij mij. Voel me ook niet echt anders dan anders zeg maar. Geen pijnlijke borsten meer (tja als ik er flink in knijp, maar dat lijkt mij normaal), geen last meer van mijn liezen, niet misselijk, niets.... Maar ook nog geen bloed en vandaag is mijn NOD.

@ Tulpje. Moeilijk he om je mond te hoduen richting vrienden? Vind ik ook hoor. 1 goede vriendin weet het en verder niemand. Maar ik denk dat veel mensen het wel verwachten bij ons. Familie sowieso en een aantal vrienden ook.

@ Springstof. Thanks. Vandaag is mijn NOD en nog geen bloed te zien. Hopelijk blijft het weg. Met testen wacht ik nog even een paar dagen. Een negatieve test vind ik zo'n dooddoener. Dan word ik nog liever ongesteld, dan naar zo'n wit vakje te loeren op de test.

@ hier. Wow, ik open net mijn mailbox en ik heb een reactie van dat persbureau over die foto die ze van mij hadden gepubliceerd. Zo! Wel 12 dagen na die tijd. En de foto is weg. Hahahaha! Ze geven aan dat de foto is geleverd door een foto journalisten bureau en dat ze die foto van mij uit hun archief hebben gehaald. Kijk dat is fijn!

Verder nog geen bloed te bekennen. Ook nergens geen last meer van, zelfs geen buikpijn. Vind het best spannend nu, maar een test durf ik nog niet aan. Word liever ongesteld dan naar een negatieve test te loeren. Mocht ik over een paar dagen nog niet ongesteld zijn, dan kan ik me denk ik niet meer inhouden. Aan de ene kant denk ik echt ongesteld te worden en wil ik daar ook van uit gaan. Aan de andere kant begint het fantaseren weer een beetje. (zou het?) Ik hoop het zo!!!! Moet ineens weer denken aan vorig jaar pasen. Toen waren mijn broer en schoonzus hier (zij een paar maanden zwanger). Ze zeiden toen, dat het zomaar eens zou kunnen dat ik met pasen 2012 zwanger zou zijn. Haha let's hope so!
@Barba: Je hebt verlof!! Wow! Geniet ervan meid en nog eventjes en dan ben je al moeder! Voel je je nog steeds goed?
Ja idd Barba. Je hebt verlof!!!! Geniet van de komende tijd en rust nog even lekker uit. Over een paar weken heb je miniBarba gewoon in je armen liggen.
@boekenlegger: van waar komt het dat jouw familie vindt dat dit pas voor na je 30e is? Lijkt me best lastig hoor!

@veliene: ik ben inderdaad weer wat fitter dan vorige week en heb afgelopen weekend veel rust genomen. Dat heeft me goed gedaan. Vooral deze week nog drukke werkdagen en dan afbouwen richting de vakantie

Mijn jurk afpassen was helemaal goed, hij hangt nu bij mijn ouders. Eigenlijk zijn alle dingen nu wel geregeld, alleen nog even 1 keer langs de trouwlocatie met onze muzikanten.

Wat vervelend dat je geen eisprong hebt gevoeld. Ik heb hem deze maand ook niet gevoeld, hiervoor wel een paar keer. Echter had ik deze maand wel slijm wat ik eerder weer niet had. Wat fijn voor je dat de 3 dagen werken nu ingaan!

@italia: meid, je maakt het wel spannend hoor! Knap dat je nog even niet wilt testen, ik weet niet of ik dat zou kunnen. Maar ik snap wel dat dat misschien extra teleurstelling is. Heb je al vaker een langere cyclus dan 28 dagen gehad?

Ik duim nog steeds!!!

@barba: geniet van je verlof en van je rust!!! Nog een paar weken geduld en je hebt jullie kleintje in je armen!!

@hier: Ik heb de komende dagen weer erg volle werkdagen, dus weet niet of ik echt online kan zijn. Ik probeer het waar ik kan
@ Mommy. Ja wel langere cyclussen gehad, maar dat is alweer een hele tijd geleden. Meestal zeggen ze dat je naar de laatste 6 cyclussen moet kijken. Niet testen kan ik nog redelijk vol houden. (alhoewel ik heel even heb getwijfeld vanochtend) Maar een negatieve test vind ik erger dan ongesteld worden, vandaar.

@ eisprong voelen. De eerste paar cyclussen zonder pil dacht ik mijn eisprong te voelen. Daarna echter nooit meer, dus misschien heb ik het toen ook wel niet gevoeld. Geen idee eigenlijk! Meestal heb ik wel meer zin in seks rond de vruchtbare dagen en doen mijn tepels wat zeer.
@veliene: Het kan zijn dat er wel verbetering is door injecties, maar dat ik het niet echt merk omdat ik erg druk ben met studie en dus vermoeid ben. Mijn vriend zei gisteren dat hij wel degelijk verschil merkt sinds de injecties. Dus dat is positief! Hij zegt dat ik de drukte van mijn studie nu een paar weken geleden echt niet volgehouden zou hebben en misschien heeft hij daar ook wel gelijk in. Het kan zijn dat ik langzaam reageer op de injecties omdat ik ook een vitamine d tekort heb. Dat tekort vul ik nu aan met (eenmalig) een hooggeconcentreerd drankje vitamine d en daarnaast pilletjes. Net injectie gehaald, ben benieuwt of ik meer merk dan vorige week. Vooralsnog heb ik veel energie, maar dat heb ik altijd eerste uur na de injectie:P

@mommy:

Mijn familie vindt dat je eerst een studentenleven moet hebben gehad, jezelf ontwikkelen en leuke dingen doen etc. Mijn moeder was 33 toen ze mij kreeg, 37 bij geboorte van mijn broertje. Mijn vader was 35 bij mij en 39 jaar bij mijn broertje. Ik denk dat mijn ouders bang zijn dat we dan niet meer aan onszelf toe komen. Vroeger was het natuurlijk anders dan nu. Mijn ouders hebben heel weinig nog samen gedaan toen wij klein waren, er was weinig geld, zelden geld voor leuke dingen en al helemaal niet voor een oppas. Ze willen graag dat wij eerst sparen. Natuurlijk doen we dat al, maar ouders he...
@italia:

Die vriendin weet er inderdaad van. Is wel leuk om samen over te fantaseren. Nou maken vriend en ik er sowieso geen geheim van. We hebben een kinderwens, alleen op welke termijn weet niet iedereen. We krijgen van alle kanten kinderspullen aangeboden voor als we zover zijn, box, kinderbed, kinderwagen etc. Veel kleine kinderen in de omgeving dus alleen maar handig lijkt ons.
@italia: ik snap wel dat je terughoudend bent met testen hoor. Groot gelijk! Ik hoop het echt zo voor je!!

@boekenlegger: nu je het zo schrijft over je eigen ouders is het wel te begrijpen hoe zij het bedoelen. Zij hebben zelf dus ook bewuste keuzes gemaakt, al kan dat natuurlijk ook op een andere manier. Het blijft toch ieders eigen leven met eigen keuzes. En wie weet hoe positief ze reageren als het zo ver is!
@Italia: Wat knap dat je je zo kan beheersen met testen...! En een negatieve test is inderdaad een gigantische dooddoener dus snap je wel.

@Mommy: Fijn dat je wat bijgekomen bent. Deze week nog even flink er tegenaan en dan is het al zover. Heerlijk dat alles bijna gedaan is nu. Denk goed om jezelf en als we je hier wat minder zien deze weken overleven we dat ook wel weer (al schrijf je atlijd wel heel gezellig ;))

@Boekenlegger: Wat fijn dat je vriend wel verschil ziet nu je jezelf injecteert. En je reageert dus wel op de injecties doordat je de eerste uren hyper bent. Hopelijk merk je het straks nog meer als je het rustiger hebt met school.

@eisprong: Ik heb de eisprong tot nu toe alle maanden nog gevoeld maar nu ik er zo over nadenk was dat volgens mij altijd links. Een dag een pijnlijk gevoel. Daardoor wist ik ook dat mijn cyclus weer op gang was gekomen na de miskraam en inderdaad 2 weken later ongesteld. Nouuuuuja, we zullen het zien. Al het maar niet nu ineens maanden weg gaat blijven zonder zwanger te zijn.
@mommy: Ja ergens begrijp ik ze wel, toch vind ik het jammer dat ze niet meer vertrouwen in me hebben. Ten minste zo voelt het een beetje. Mijn ouders snappen de haast zoals zij dat noemen ook niet zo. Mijn ouders ontmoetten elkaar ook pas toen ze over over de 30 waren. Ik heb nu al ruim 5,5 jaar verkering met mijn vriend, is ook anders.

@veliene: ik snap dat het een beetje eng is dat je je eisprong niet gevoeld denkt te hebben, maar er is nog geen reden tot wanhoop toch?
@Boekenlegger: Nee hoor, absoluut geen reden tot wanhoop. Kom ik wanhopig over? Dat ben ik niet hoor, vraag me dan alleen af waarom ik het nu niet gevoeld heb. En mijn vriendin haar cyclus kwam maar niet weer op gang na de mk dus dan ga ik zitten malen...is stom van mezelf ;)
@veliene: nee hoor niet wanhopig, maar gewoon bezorgd en dat mag hoor. Alleen soms is een relativerende noot handig :-D
@ Veliene. Nee hoor, je komt echt niet wanhopig over. je ongerustheid snap ik echter wel heel goed. Ik heb hetzelfde, alleen dan met zwanger kunnen worden. Ik lees hier op het forum en zie in mijn mgeving dat er behoorlijk wat meiden snel zwanger raken. Dan schiet ik ook wel even in de "maal" modus. (straks ben ik onvruchtbaar, zitten mijn eierstokken dicht, heeft vriend alleen dood sperma etc) Om even later weer te bedenken dat 4 rondes echt nog niet veel is en dat we gewoon door moeten gaan. Die zwangerschap komt echt wel. Desnoods met medische hulp, maar goed... Ik denk dat iedereen wel eens zulke gedachten heeft. Eigenlijk hopen we toch allemaal in de eerste ronde zwanger te zijn.

@ Boekenlegger. Jammer dat je ouders zo denken. Maar daarin kiezen jullie je eigen pad. En dat is aan hen om te accepteren. de 1 is er namelijk eerder klaar voor dan de ander. Het feit dat jij en je vriend ook al zo lang samen zijn helpt daaraan mee. Je ouders hebben elkaar pas wat later leren kennen. En idd tegenwoordig zijn er zoveel mogelijkheden om ook nog als partners samen te genieten, als je al wel samen een kindje hebt.
Dag dames,

Daar was ik ook weer, bijna mijn oude zelf. Niet al het ontbijt blijft er in, maar echt misselijk ben ik niet meer. Kan nog niet teveel eten, maar gaat eigenlijk best goed (durf ik niet meer zo hardop te roepen, want dat zei ik ook al eerder). Ben nu 13 weken en je ziet nog niks, beetje jammer gevoel wel, want bij schoonzus en vriendin zag je nu echt al een bolletje. Nou ja, komt vanzelf wel.

(heb wel steeds alles bijgelezen)

@Veleine: jammer dat je je eisprong niet hebt gevoeld, maar dat wil nog niks zeggen. Wanneer is je NOD? Fijn dat je nu nog maar 3 dagen werkt, vooral als je dat zoveel lucht oplevert. Dan kan het nooit een foute beslissing zijn.

@Italiagirl: ik voelde de twee maanden ervoor van alles, maar toen was er niks en nu dacht ik van ik wordt ongesteld en toen niet, dus dat wil echt niks zeggen! Ik hou je in de gaten

@Tulpje: merk toch dat alle mannen wat meer tijd nodig heeft, pushen heeft geen zin, want dan voelen ze zich zo in de hoek gedrukt, als je er maar over kan blijven praten, dan moet het wel goedkomen.

@Vrienden wel of niet kinderen willen al: wij zijn ook nog maar tweede van de vriendengroep die een kindje krijgen. De rest is ook nog lang niet zo ver, dus ik probeer het juist niet altijd daar over te hebben, maar moet zeggen dat vrienden er zelf ook wel naar vragen en zo leer je true vrienden ook kennen.

@Boekenlegger: fijn dat je vriend wel inziet dat het eigenlijk beter lijkt te gaan. Soms zie je dat zelf niet, juist door misschien alle drukte die je hebt. Moet je nu ook altijd vitamine D erbij slikken of gaan ze over een jaar (of zo) de waarden weer testen?

@Mommy: nog maar minder dan twee weken, hopen dat het weer zo blijft! Neem goed je rust, want die dag kost genoeg energie (hoe leuk alles ook is). Fijn dat je zo'n leuk weekend met Mommyman hebt gehad!

Nou ik zal maar weer aan het werk, werkse allemaal
@Boekenlegger: Gelukkig! En een relativerende noot mag altijd ;)

@Italia: Veel herkenning in wat je schrijft, de onzekerheid en de vragen die dat oproepen. Hier zijn ze ook allemaal gepasseerd. 4 rondes is ook echt nog niet lang, maar zoals je zegt: iedereen wil de eerste ronde zwanger worden. Je hebt het besloten dus dan mag het ook gelijk, meteen, nu! En dus niet nog een aantal maanden wachten en ongesteld worden. Bah! Ik weet dan inmiddels dat ik zwanger kan worden, maar nu maalt steeds de vraag in mijn hoofd of ik wel 9 maanden zwanger kan blijven en of dat dit niet toevallig een toevalstreffertje was en er toch iets mis is met me...Volgens mij gaat die onzekerheid ook pas voorbij als je eindelijk je kindje in je armen hebt liggen.
@ Veliene. ja dat denk ik ook hoor. Alleen dan maakt die onzekerheid weer plaats voor andere zorgen. haha, wij vrouwen zitten soms maar gecompliceerd in elkaar. Wat zou het heerlijk zijn om af en toe als een man te kunnen denken. Lekker nuchter. Maar goed, we moeten positief blijven

@ Souffle. Wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Hopelijk gaat het de goede kant op, maar dat denk ik eigenlijk wel. Het hcg hormoon neemt nu toch zo'n beetje af, of niet? Die schoonzus en vriendin van je, was het voor hen een eerste, of tweede kindje? Je hoort namelijk vaak dat je bij een tweede (of derde etc) sneller wat ziet. Verder ligt het ook nog aan de persoon. De 1 ontwikkelt een dikkere buik dan de ander. Hopelijk zie je snel wat!

@ hier. pfff zo geen zin om te werken vandaag, maar dat hadden jullie vast al wel begrepen ;)
@Souffle: Wat fijn dat je je weer ietsiepietsie beter voelt! En die buik komt vanzelf, al snap ik dat je wel graag wat zou willen zien.

Mijn NOD is zondag 1 april maar dat is alleen als mijn cyclus zijn oude patroon weer opgepakt heeft. Het heeft 5 weken geduurd voordat ik weer ongesteld werd na de mk dus misschien schuift het nu ook wel een week op. Werkse vandaag!

@Italia: Nou echt he, soms zou ik ook wel eens voor een dag zo nuchter willen zijn. Maar de rottige ellende is dat wij vrouwen van alles voelen ;) Dat is ook iets wat vriend ook zei. Zij staan er verder vanaf en voelen niet wat er met ons lichaam gebeurt. Maar inderdaad, we blijven positief

Is het bij jou in Italie ook zulk prachtig weer? Het is hier heerlijk! Fris, maar blauwe lucht en veel zon. Straks even met een boekje in de tuin. Jij succes nog vandaag...hopelijk is de dag snel voorbij!
Ohja...ik luisterde gisteren de cd van Ed Sheeran...Het nummer Small Bump....wat een lieve en mooi tekst en nummer. Gaat over een kinderwens/ongeboren kindje. Wat moest ik janken zeg....dus wees gewaarschuwd ;)
Wow wat is er veel gepost! (ik lees zo alles bij)

Maar inderdaad ik wil wel aan meerdere mensen vertellen dat ik een kinderwens heb, maar doe dit niet.

Ik heb het er alleen met mijn collega over, nouja ik werk heel intensief met haar samen en zie haar meer als een vriendin. En zij heeft ook een kinderwens, dus dat praat gewoon makkelijk. En we kennen elkaars vrienden niet, dus je weet dat het dan ook bij elkaar blijft. Wel fijn om er toch even in real life met iemand over te hebben. Dit forum is ook een uitkomst! hihi.
@ Veliene. Oh wat een mooie tekst dat liedje. Niet handig om te lezen als ik op mijn werk zit. Ontroerend!
@veliene: De griep is de deur uit, die heb ik met het grofvuil meegegeven. Met mijn enkel gaat het gelukkig een stuk beter.

Heb vanmorgen tijdens de controle een kousje er overheen gekregen voor de steun. Moet over 2 weken weer terug.

@Hier: Nog steeds niet ongesteld, heb een raar lijf deze week.

Was zaterdag niet in een happybui en toen ik 's avonds tegen mijn man zei van sorry dat ik niet zo gezellig was. Maakte hij een geintje en zat ik vervolgens te janken op de bank

Leuk hoor die hormonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven