Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Hallo allemaal,

Even een kort berichtje zodat ik deel 6 makkelijker terug kan vinden!

Gr. Amelie
@veliene: Helaas geen klachten en nog niet ongesteld
@Krijgsman: he wat balen! Hopelijk komt het gauw op gang en kun je met ons mee NOD-gen ;) Of nog beter: gewoon niet ongesteld worden!
N.a.v. een tip van Lovelylady89 meld ik me hier ook aan :D

Ik begin maar vanaf nu met mee-lezen, want voordat ik 'bij' gelezen ben, poeiwf! haha.

Bij mij rammelt het ook behoorlijk!!!
Ik zal ook wel in de tabel willen.

tulpje88, 23 jaar, startdatum; het liefst binnen een jaar.
@ tulpje: welkom, leuk nog een leeftijds genoot!

@ veliene: sterkte met alles en hopen dat het snel raak mag zijn!

Hier: gister op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje, rammelde er weer aardig op los haha. Het is zo heerlijk allemaal als je dat zo ziet!

M'n man wordt steeds opener over kinderen. Hij gaf gister ineens aan wel een beetje bang te zijn voor hoe het allemaal loopt als je kinderen hebt.

Zijn vader heeft ooit gezegd toen het over kinderen ging dat je al je vrije tijd wel kon opgeven. (zijn vader was echter nooit thuis vroeger...) zijn broer gaat binnenkort scheiden en heeft 2 jonge kinderen. Hij heeft niet echt het goede voorbeeld in de familie en is bang dat hij 'ook zo wordt'.

Ik zeg steeds maar tegen hem dat wij sowieso heel anders in het leven staan en dat je , ook als je kinderen hebt, best wel eens tijd voor jezelf en voor je samen kan hebben...

Herkennen jullie deze 'problemen'?
dames! Ben heel druk, dus probeer later in de week weer te reageren!
Hey meiden,

Ik ben er weer! Heeft iedereen een fijn weekend gehad?

@ Veliene. Fijn dat we even weer wat van je gehoord hebben en dat jullie een knoop door hebben kunnen hakken voor wat betreft jouw werk. Wie weet voel je je straks wel een stuk beter als je 3 dagen werkt. Ik hoop het voor je! Jammer dan je ongesteld bent geworden! Ik duim voor je dat het de volgende keer weg blijft.

@ Muisje. oh wat vervelend dat je vriend voor 2 maanden weg moet. Dat is echt niet fijn. Normaal al niet, maar nu je zwanger bent helemaal niet natuurlijk. Wel fijn dat jullie de echo konden verzetten!

@ Krijgsman. Oeh, als ik mijn ouders niet zou vertellen dat we gaan trouwen, heb ik flinke ruzie denk ik. Verder vind ik het ook leuk om een aantal mensen erbij te hebben die altijd voor ons klaar staan. Ooms en tantes ed hebben vaak toch wat te klagen. (het eten is niet lekker, de jurk is niet mooi, locatie niet goed genoeg)

Wij gaan trouwens nog naar de thermen. Met de pasen.

@ Twinklin. Nee wij zijn er eigenlijk niet bang voor dat wij onze vrije tijd moeten inleveren. Daar houden we al wel rekening mee en vinden we beiden niet erg. Daarnaast vinden mijn schoonouders het geweldig om af en toe op te passen, zodat we ook nog wel eens met z'n tweeen als stel uit kunnen.

@ Tulpje. welkom!

@ Lovely: Ik snap je rammels wel erg goed hoor. Mijn vriend was hier bv ook meer met de verhuizing bezig dan ik. Dat is eigenlijk een beetje langs mij heen gegaan. Tuurlijk vind ik het leuk om in een nieuw huis te wonen, meubels te kopen ed. Maar ik zou nu liever voor een babykamer kijken.

@ Boekenlegger. Waarschijnlijk is het van je gezicht af te lezen hoor!!! Same here!

@ iedereen

@ hier. Verjaardag van Italiaman was leuk. Met de pasen gaan we naar te thermen. Heb er nu al zin in! Onze zondag was alleen niet zo rustig als gehoopt. Ik ben mijn bankpas kwijt geraakt. Gelijk laten blokkeren en geprobeerd om aagifte te doen. Alleen gaat dat hier niet zo makkelijk als in NL. Ze hadden de code nodig die op mijn bankpas staat (hier staat net zo'n cijferreeks erop, als op een credit card) Tja beetje lastig als je de pas kwijt bent he!!! Gisteren heb ik een dag vrij genomen om alles te regelen. Blijkt dat hij door de pin automaat was ingeslikt. Daar heb ik hem blijkbaar in laten hangen. Gelukkig hoefde ik geen aangifte meer te doen. En over 10 dagen kan ik de nieuwe pas verwachten.

Die vriendin waar ik het een tijdje geleden over had (dat ze toen dachten dat ze acute leukemie zou hebben), heeft de ziekte van Lyme. Maar nu krijgt ze allemaal rode puntjes en het lijkt erop dat ze meningitis verschijnselen heeft door die Lyme bacterie.

Aan de ene kant wil ik naar haar toe, aan de andere kant vind ik het een beetje riskant, omdat er wel (licht?) infectie gevaar is. Zeker nu ze waarschijnlijk ook meningitis heeft. Straks raakt ons neefje via die weg geinfecteerd met meningitis, of ik terwijl ik zwanger zou kunnen zijn. Voel me best lullig richting haar, maar het risico is me nu iets te groot.
@Tulpje, je hebt het topic gevonden, welkom hier!

@Twinkelstar, inderdaad weer een leeftijdsgenoot bij hihi. En ik dacht dat ik ''bijna de enige'' was die zo jong wilde beginnen haha

Fijn hé die rammels Maar ik snap wel dat je vriend hier over nadenkt, omdat zijn eigen vader die instelling had/heeft. Ik denk wel dat je redelijk wat vrije tijd ''kwijt'' bent. Maar dat moet je niet erg vinden, het moet het wel waard zijn. Ik sport zelf op dit moment 3x per week, en als ik soms 1x per week kan gaan sporten als het kindje er is, prima hoor! Je hoeft echt niet alles op te geven, maar wel een deel. Maar je vriend heeft het natuurlijk zelf meegemaakt, maar daarom hoeft hij nog niet zo te worden als hij vader is. Mannen denken vaak te veel door

Gisteren hadden we het er nog heel even over. Vrienden van ons hadden vant weekend erover dat ALS ze zwanger is en het zou een jongen worden dat ze dan al een naam hebben. Dus ik vroeg gisteren eigenlijk dat ook aan mijn vriend, aangezien hun er al uit waren Nou, wij zijn er ook uit denk ik hahaha. Ik vroeg wat hij van die naam vond, en die vond hij eigenlijk ook wel erg mooi. Maar goed.

@Mommy, geeft niet, tot van de week

@derest, hoe is het met jullie?? En met de zwangeren onder ons?

Groetjes!
Ah nog een tip voor degenen die nadenken over kinderopvang. Onlangs is er een nieuw project gelanceerd, het klinkt interessant.

http://www.buurtoudersnederland.nl/
Klinkt idd interessant
@ lovelylady: ja het is gewoon lastig dat hij nooit heeft gezien hoe het ook kan gaan in een ' normaal ' gezin. Hij is ook wel bereid zn tijd in te leveren hoor, maar hij wil af en toe ook even lekker zich kunnen terugtrekken haha. Nou daar heb je toch o.a. ook opa en oma voor ;) die zouden het geweldig vinden om een dagop stap te kunnen gaan met hun kleinkind.

Wij hebben het ook weleens over namen gehad. We weten wel een beetje van elkaar wat we leuk vinden, maar nog niet echt gekozen.

@ italiagirl: ziet er zeker interessant uit!
Hey dames,

even een kort berichtje van mij; ik lees nog wel steeds mee, maar ben de laatste week zo misselijk dat ik alleen maar wat op de bank lig te hangen. Bah!!

@nieuwe dames: Welkom! Dat jullie ook maar snel zo'n mooie jompel achter jullie naam in de tabel mogen hebben.

@Italia: Heb je al tekenen van een zwangerschap of naderende rode duivel?

Bedankt voor het linkje, ga het zo even doorlezen. ;)
@ Zeelinde. Hmmm dat is wat minder zeg dat je zo misselijk bent. Doe maar rustig aan.

Heb echt geen idee wat ik van mijn lijf moet denken. Had gisteren ineens erg veel last van mjn buik en onderrug. Ik was al bang dat ik ongesteld zou worden (dat was dan weer ongeveer een cyclus van 21 dagen geweest) Maar nu, nergens last van. Geen buikpijn, geen rugpijn en bovenal geen bloed!

Verder voelen mijn borsten af en toe wel wat pijnlijk aan, heb ik last van mijn liezen en ontzettende koppijn. Maar ik wil liever helemaal niets voelen. Dan krijg ik alleen maar hoop. Ik moet het gewoon afwachten. Kan er niets aan veranderen, dus...

Heb van het weekend trouwens wel een droom gehad, dat ik zwanger ben. Vond het geweldig! Dus hoop dat die droom snel uit komt! zucht, zelfs in mijn slaap ben ik er blijkbaar onbewust mee bezig
@lovely & @ twinklinkstar; ja leuk leeftijdsgenoten! Ik had ook het gevoel dat ik de enige was die op zo'n jonge leeftijd al mama-gevoelens heeft! Gelukkig is dat niet zo!

@italiagirl; Grappig dat je verteld over je droom. Ik droomde laatst dat ik borstvoeding gaf! Haha... erg he!
Ik doe ook even een zwaai in het nieuwe topic. Degene die vroegen hoe het met me was: Goed hoor dankjewel.

Helaas wat minder met de rammels. Wil zo graag gedachten op nul en eraan beginnen maargoed.

Voor de rest een grote zwaai! Lees trouw mee maar heb weinig te melden momenteel, al zeker op babyvlak.

Duim voor iedereen die (binnenkort) zwanger wil raken. Italiagirl, spannend zeg!
@Twinkelstar, ja precies dus hij heeft daar niet zo'n goed beeld bij. Kijk ik weet natuurlijk niet of jullie nu nog veel uit gaan enzo? Wij bijv niet. We zijn voor het laatst een jaar geleden wezen stappen, en uit eten gaan of zo doen we eigenlijk ook nooit. Dus voor ons zal het wat dat betreft niet veel uitmaken. Plus we hebben al de zorg/verantwoordelijk voor onze hond, dus we weten al hoe het is om op redelijk uur en tijd thuis te zijn (weet wel dat je een hond niet kunt vergelijken maar wel een beetje misschien) Maar inderdaad, daar zijn opa's en oma's voor! En die vinden het waarschijnlijk nog geweldig ook om op te passen!

@Zeelinde, jeetje wat vervelend zeg dat je nog steeds zo misselijk bent! Hoopte voor je dat het nu onderhand wel over was. Beterschap!

@Italia, Ik ga voor je duimen!! (dit is de eerste ronde of niet?)

Ohhh wat een leuke droom!! Wil ik ook haha (ik droom geloof ik niet zo vaak haha)

@Tulpje, haha die gedachten had ik ook, dat ik de enige zou zijn. Gisteren met mijn vriend gehad over wat we gaan doen als we getrouwd zijn (wat we nog op ons to-do list hebben staan). We willen dus graag een ander bed en een grote kledingkast maken. Toen we gingen samenwonen hebben we niet veel aan onze slaapkamer gedaan, en het bed meegenomen van mijn vriend. Dus dat gaan we als eerste doen en hij zag het gisteren al helemaal zitten. Normaal ben ik altijd diegene die wat voorruit denkt, maar hij is er nu ook al mee bezig, zo leuk :-) En we zijn ook aan het kijken voor een andere auto. We zitten te denken aan een Opel Vectra of zo. Die hebben lekker een grote kofferbak, voor straks de kinderwagen.

Pff ga weer werken. Helemaal geen zin, want heb bijna niks te doen
@tulpje: welkom ik heb je in de tabel gezet. Nu maar hopen dat we dat jaar snel aan kunnen passen in een maand.

@italia: Iedereen wist dat we gingen trouwen daar hoor

Mijn moeder is mee geweest met het ophalen van mijn jurk.

Die ik trouwens samen met krijgsman-man heb uitgezocht.

hahahaha .

@allemaal : goeiemorgen

@hier: Nou het gaat bginnen hoor pijn in mijn buik en ik veeg licht roze af. Dus denk dat het vandaag door gaat zetten.

Hoop het wel, zit namelijk met mijn voet omhoog.

Heb mijn enkelbanden verrekt. Dus iets positiefs is welkom

Krijgsman-man is gisteren boodschappen gaan doen en heeft 2 soorten paracetamol meegenomen. Ik gebruik normaal ibuprofen maar sinds ik weet dat het niet goed is voor tijdens de wangerschap en eigenlijk ook niet goed voor je cyclus gebruik ik die niet meer. Maar hij wist du niet welke paracetamol wel mocht dus heeft ie ze allebei maar meegenomen. Vond het wel lief dat hij er dus ook mee bezig is.
@ Krijgsman. Hopeklijk zet je menstruatie door! De eerste keer zonder pil was ik daar ook zo blij mee! Sterker nog, de tweede keer ook weer, want toen kwam mijn menstruatie weer precies na 28 dagen.

Lief van je vriend dat hij daar zo aan denkt. Dat doet Italiaman helaas niet. Hij snapt wat dat betreft helemaal niets van het vrouwelijk lichaam, menstruatie cyclus ed.

@ Lovely. Thanks alvast voor het duimen. Nee het is inmiddels de vierde ronde voor ons. Die startdatum in de tabel klopt niet meer. Dus ik hoop echt een keer zwanger te zijn. Ook al weet ik wel dat het nog veel langer kan duren. Maar iedere maand is er 1 te veel. Die droom was erg leuk en mooi, maar extra zuur toen ik wakker werd en door had dat het een droom was.

@ Paddle een terug naar jou!

@ Tulpje. Dat die dromen maar snel uit mogen komen!!!

@ iedereen

@ hier. Heb echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden deze ronde en ik kan niet eens duidelijk aangeven waarom. Misschien zelf bescherming? Heb het er gisteren nog even met Italiaman over gehad. Hij is super positief en zei "ja maar we weten toch dat het even kan duren. Dat kindje komt er wel bij ons" Super lief natuurlijk, en het is goed dat hij nuchter blijft. Maar ja, neemt mijn gevoel niet weg dat ik echt teleurgesteld zou zijn als het niet gelukt is. Begin ook echt te beseffen dat er een flinke dosis geluk bij komt kijken. Wij richten ons niet eens alleen op de vruchtbare dagen, maar hebben regelmatig seks om de kansen te vergroten. Nou ja, verstand op nul en gewoon afwachten!
@allemaal: ben ik ook weer eens. Terug van weggeweest. De rammels moesten noodgedwongen ff op een laag pitje, ivm geldzorgen en bezig met rijbewijs enz. Maar er is weer wat hoop. Ik heb mn rijbewijs gehaald, dus ben nu mobiel (ook meteen autootje van vriendin overgenomen).

Ik krijg steeds vaker belletjes van t uitzendbureau, dus ook steeds vaker even werk. Vorige week ben ik een week aan het werk geweest, 12,5 uur in totaal. Deze week de hele week 20 uur. Dus dat gaat momenteel even lekker.

Piek-man zit nog steeds bij zn klote-baas en solliciteert zich suf, maar tot nu toe is er nog geen andere baan voor hem in zicht. Wel praten we meer over een kindje 'in de toekomst', en is hij er opener over. Hij wil een spaarbuffer en dat ik eerst weer vast werk heb, voordat we van start gaan.

Ik heb daarom al overal gespeurd naar de kosten van een baby want als ik zwanger word, duurt t eerst nog 9maanden voor t kindje er is (en in die tijd kan ik dus nog steeds werken) en als het kindje er is, wil mn moeder graag oppassen, dus ook geen KDV kosten.

Verder rammel ik er rustig op los, ik heb in de afgelopen 2 weken wel 6 keer gedroomd dat ik zwanger was of net bevallen... En dan dat gevoel als je wakker wordt... bah...
Boekenlegger, wat lief hoe je vriend reageerde toen je over het kadootje van zijn neefje begon. Altijd fijn wanneer je er samen even goed over kan praten. Ik moet trouwens ook zeggen dat ik het herken van direct een baby in je armen krijgen. Maar bij mij weet iedereen dat ik helemaal dol ben op baby’s en kindjes.

Hoe was het bij de huisarts?

Krijgsman, wat fijn dat je de tabel zo netjes bij houdt, complimentje!!

Hopelijk zet je ongesteldheid door! Wat balen zeg, dat je je enkelbanden verrekt hebt! Beterschap!

Lovelylady, wat leuk dat jullie vrienden binnenkort ook voor een kindje willen gaan. Lijkt me inderdaad leuk om misschien wel gelijktijdig zwanger te zijn. Kun je lekker kletsen over alles wat je bezighoudt! Leuk dat jullie ook beide namen hebben die jullie leuk vinden!

Veliene, fijn dat je wat betreft je werk wat knopen hebt kunnen doorhakken, dat geeft altijd een goed gevoel! Goed dat je aan jezelf denkt, want je gezondheid gaat natuurlijk boven alles! Wat jammer dat je vorige week ongesteld bent geworden, helemaal wanneer je het gevoel had dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Neem lekker de tijd voor jezelf en kom hier gezellig langs wanneer je je daar goed bij voelt. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen raken en ik wil je toch nog sterkte wensen. Ik vind het heel knap hoe jullie met dit alles omgaan.

Het is inderdaad ontzettend balen dat muisman 2 maanden weggaat, helemaal nu ik zwanger ben. Maar gelukkig kan hij dus wel bij de eerste echo zijn en dat vind ik echt heel fijn.

Tulpje, welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!

Twinklinstart, bij jou zijn de rammels dus ook weer volop aanwezig. Lastig dat je vriend een beetje bang lijkt, maar ik denk dat iedereen dat heeft. Het is een hele verandering, en nieuwe dingen zijn altijd spannend, hoe leuk ze ook zijn. En hij heeft dan inderdaad ook nog de pech dat hij in zijn direct omgeving wat vervelende ervaringen heeft. Maar het komt vast goed!

Italiagirl, fijn dat de verjaardag van italiaman leuk was! En heerlijk zeg, met pasen naar de thermen! En wat shit zeg, van je bankpas! Maar gelukkig dat hij door de automaat is ingeslikt, tegenwoordig hoor je zulke enge dingen over dat wat mensen met andermans pasjes/spullen doen.

Een lastige situatie met je vriendin. Wel een opluchting zeg, dat ze geen leukemie heeft. Een nichtje van mij heeft ook de ziekte van Lyme, hoe gaat het nu met jou vriendin? Ik denk dat je het beste eerlijk tegen haar kunt zijn, en dat ze het dan vast wel zal begrijpen. Misschien zijn er ook wel gemakkelijk voorzorgsmaatregelen te nemen? Misschien zou je dat na kunnen vragen?

Spannend zeg, dat je richting je NOD gaat. Je gaat bij alles wat je voelt iets denken, ook al wil je het niet. Ik ga super hard voor je duimen! Het kwaaltje van de liezen herken ik bij mezelf!

Zeelinde, wat vervelend dat je zo vreselijk misselijk bent. Ik hoop dat het snel overgaat! Heb je er al medicijnen voor?

Piekelientje, fijn dat je in ieder geval weer een beetje kunt werken. Thuiszitten gaat ook zo snel vervelen. Wel heel fijn dat je moeder eventueel wil oppassen, dat scheelt weer in de kosten. Ik hoop dat zowel je vriend als jijzelf een leuke baan vinden!

@ hier. Nog een nachtje slapen, morgen hebben we de echo! Ik vind het heel spannend! We hebben hem pas later in de middag. Wanneer we morgen op de echo een kloppend hartje zien, willen we s’avonds het goede nieuws al aan sommige anderen gaan vertellen. Eigenlijk wilde we hier nog wat langer mee wachten, maar omdat Muisman voor 8 weken weggaat, willen we het toch nu al vertellen. Dus hopelijk morgen goed nieuws!

Vandaag weer gewerkt, druk gehad! Morgen dan lekker vrij en s’middags de echo. Dan vrijdag helaas nog werken, vind ik wel jammer, omdat dat de laatste dag is voordat muisman vertrekt. Maargoed, het is niet anders!
@Krijsman, leuk dat ik nu ook in het tabel sta! Dankje.

@ Allemaal, bedankt voor alle welkoms-groeten!

@Lovelylady, leuk dat jullie al die voorbereidingen treffen. Ik doe dat bewust en onbewust ook. Pas geleden heeft mijn vriend (op mijn verzoek) in een van de kamers planken gemaakt, zodat ik straks als het andere kamertje een babykamer moet worden, meer plek heb voor de spullen die daar nu staan. Bewust ben ik ook meer aan het sparen dan normaal, omdat ik dat straks graag aan de baby-spullen wil besteden. Haha! Voorbereiding is het halve werk, niet dan!

@Muisje, lijkt me echt super vervelend als je man zolang weg moet. Wel fijn dat hij bij de echo kan zijn, veel succes en plezier morgen!
Goh wat is het rustig hier meiden!

@ Muis. Veel plezier vandaag bij de echo!!! Ik hoop dat alles helemaal goed is en dat jullie een klein hartje zien kloppen. Geniet nog even lekker samen met je vriend!

@ Tulpje. Voorbereidingen zijn zeker het halve werk. Als je straks een lekker bedrag gespaart hebt voor de baby uitzet scheelt dat een hoop.

@ hier. Voel me een beetje depri. Volgens mij komt mijn menstruatie eraan, heb namelijk bruin verlies. Als het vandaag doorzet, zit ik dit keer op een cyclus van 24 dagen. Baal er wel ff flink van! Het lijkt wel of iedereen makkelijk zwanger wordt, behalve ik. terwijl ronde 4 natuurlijk nog helemaal niet lang is
mrskrijgsman Oh dat is vervelend dat je je enkelbanden verrekt hebt! Beterschap daarmee! Wat lief van je man dat hij daar zo naar kijkt!! Hij is er dus ook echt mee bezig, leuk zeg!

@Italia, o dat is dan wel weer jammer dat het alweer de vierde ronde is. Ook al valt dat ook nog wel mee, je wilt het liefste toch zo snel mogelijk. Wel lief van je man dat hij je probeert op te vrolijken. Hij heeft immers ook wel gelijk, maar als je dan echt ongesteld word ben je nog wel teleurgesteld, ook al weet je dat hij gelijk heeft. Wat balen dat je nu wat bruin verlies hebt hoop niet dat je ongesteld word, maar je moet er miss toch wel rekening mee houden Ik heb trouwens ook iets gemist (lees ik nu in de post van Muisje) over je vriendin?

@Piekelientje, Jou kende ik nog niet, nu wel haha wel slim om eerst te zorgen voor vast werk voordat je aan een kindje begint. Ook al weet je het dan nog niet zeker dat je je baan houd ivm crisis maar dan nog. Wel super dat je moeder wilt oppassen. Dat scheelt enorm in de kosten inderdaad.

Wanneer willen jullie er voor gaan of weet je dat nog niet?

Ook al zo'n droom net als Italia, echt super erg om dan wakker te worden ja

@Muisje, Ja precies vonden we inderdaad best leuk om te horen dat hun na hun trouwen ook voor een kindje willen gaan.

Spannend zeg vanmiddag! Laat je het hier ook even weten als je tijd hebt ? Snap dat je het vanavond aan verschillende mensen wilt gaan vertellen, om nog 8 weken te moeten wachten lijkt me erg lang haha, zou ik niet vol kunnen houden in elk geval! Verder met jou alles oké? Niet ziek zwak en misselijk?

@Tulpje, dat is heel slim inderdaad! Wij zijn er ook al echt mee bezig, maar dat hebben we eigenlijk van begin af aan gedaan toen we gingen samenwonen. We wisten al vrij snel dat die ene kamer de eerste babykamer ging worden.

Het is hier inderdaad rustig
Dames, ik ga er ff voor zitten om bij te lezen en te reageren op iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven