Piercings

19-02-2012 15:03 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik erg nieuwsgierig ben geworden...

Wie van de forummers denkt dat mensen met een piercing of tattoo per definitie een psychische stoornis hebben, of gebrek een innerlijke beschaving...?

(dit naar aanleiding van een ander topic waar de term stoornis en een eventueel gebrek aan innerlijke beschaving gesuggereerd werd)

En wat zegt een piercing jou over die andere persoon?

Om de spits af te bijten.

Psychische stoornis: nee.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Wat zegt het:

Kan van alles zijn. Maar een piercing heeft voor mij meestal wel een positieve associatie. Iemand die een beetje anders is. En dat is meestal wel leuk. Een persoon is een totaalplaatje, dus ik hang niet alles op aan het al dan wel of niet hebben van een piercing.
Nou Merel, leuk dat het ging.

Het is ook wel een heel spannende plek.

Mijn clithood is al een tijdje volledig genezen.

Misschien dat ik nog wel een volgende piercing laat zetten.

Ik weet alleen nog niet waar.

groetjes, Merel
Ook een triangel??? :-)
quote:penopauze schreef op 17 maart 2012 @ 20:51:

Ook een triangel??? :-)Geen triangel, ik zit te denken aan een Christina, Alleen wil ik nog meer informatie over uitgroeien. Ik heb gelezen dat dit snel gebeurd.
quote:meermaar schreef op 19 maart 2012 @ 18:50:

[...]

Geen triangel, ik zit te denken aan een Christina, Alleen wil ik nog meer informatie over uitgroeien. Ik heb gelezen dat dit snel gebeurd.

Een Christina piercing is een mooie piercing.

In het begin moet je echt wel oppassen. Als je te strakke kleding draagt komt er teveel druk op je piercing te staan.. Daarvan kan hij lang gezwollen blijven, en in het ergste geval kan ie uitgroeien. Net na het zetten zou ik ook even het dragen van rokken aanbevelen . Je voelt het trouwens snel genoeg, want het doet gewoon pijn met een te strakke broek...

Een christina kan sowieso uitgroeien, maar dat gebeurt op zich niet heel snel dus daardoor moet je je niet tegen laten houden.

Ga wel naar een bekwame piercer en niet naar Jan om de hoek...
Bedankt voor je informatie.

Mij lijkt me het wel leuk staan in combinatie met een clithood ringetje.

Gelukkig draag ik graag rokjes en jurkjes, dat is het probleem niet. Ik ga er nog een rustig over nadenken en nog wat informatie verzamelen.
Ik had ook een piercing net boven de basis van mijn penis (op de schaamheuvel dus) maar die is ook uitgegroeid (helaas)

Christina is ook in die regio, dus pas er mee op.
Ik ga denk ik dit weekend even langs mijn piercingshop voor wat meer informatie en of het wel kan.

Anders laat ik mischien een paar inner labia piercings zetten.
Heeft wel iets, maar ik ben toch bang dat het pijn doet hoor. Heb er eigenlijk nooit op gelet, maar zie je een Christina nu eigenlijk goed vanaf de buitenkant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven