wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
dinsdag 20 maart 2012 om 00:00
quote:leentjedb schreef op 19 maart 2012 @ 23:55:
Theeeeeetje!!! Ik heb een website gevonden waarop je kunt zien waar ze de skitaart verkopen. Te koop bij verschillende banketbakkers door bijna heel Nederland. Alleen niet in het hoge Noorden, maar daar zit jij volgens mij niet, toch?
Ik ga binnenkort zo'n taartje halen. Nou, misschien maar gelijk 2 want ze zien er nogal petit uit.
Nee, als je verder scrollt zie de gemeentes waar ze bezorgen, is echt maar stukje Limburg. In eerste instantie dacht ik dat het landelijk was, net zoals Gefelicitaart.
Ik ga morgen eens spitten op de site van Multivlaai of ze zoiets hebben. Het klinkt te verrukkelijk!
Theeeeeetje!!! Ik heb een website gevonden waarop je kunt zien waar ze de skitaart verkopen. Te koop bij verschillende banketbakkers door bijna heel Nederland. Alleen niet in het hoge Noorden, maar daar zit jij volgens mij niet, toch?
Ik ga binnenkort zo'n taartje halen. Nou, misschien maar gelijk 2 want ze zien er nogal petit uit.
Nee, als je verder scrollt zie de gemeentes waar ze bezorgen, is echt maar stukje Limburg. In eerste instantie dacht ik dat het landelijk was, net zoals Gefelicitaart.
Ik ga morgen eens spitten op de site van Multivlaai of ze zoiets hebben. Het klinkt te verrukkelijk!
dinsdag 20 maart 2012 om 00:02
O, muts hier vergeet de link te plakken....
http://www.skitaart.nl/
Is een andere website dan die op dat andere topic. Eentje die speciaal voor de skitaart is gemaakt, gaat nergens anders over. Kijk maar even op het kaartje bij "verkooppunten" of ze bij jou in de buurt zitten.
http://www.skitaart.nl/
Is een andere website dan die op dat andere topic. Eentje die speciaal voor de skitaart is gemaakt, gaat nergens anders over. Kijk maar even op het kaartje bij "verkooppunten" of ze bij jou in de buurt zitten.
dinsdag 20 maart 2012 om 00:05
dinsdag 20 maart 2012 om 05:39
Moge.
Ik heb niet terug gelezen maar zie een posting van Moos over griep; beterschap meis.
Ik baal, ik dacht dat het ik al was aangenomen bij die cursus. Ik heb de papieren getekend ingestuurd. Krijg ik mail dat er zoveel animo voor is dat ze de inschrijftijd verlengen van 23 naar 5 april en dat op die dag geloot gaat worden. Afwachten of ik mazzel heb.
Ik heb niet terug gelezen maar zie een posting van Moos over griep; beterschap meis.
Ik baal, ik dacht dat het ik al was aangenomen bij die cursus. Ik heb de papieren getekend ingestuurd. Krijg ik mail dat er zoveel animo voor is dat ze de inschrijftijd verlengen van 23 naar 5 april en dat op die dag geloot gaat worden. Afwachten of ik mazzel heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 20 maart 2012 om 07:45
quote:bankje schreef op 20 maart 2012 @ 07:07:
Goedemorgen!
Als je je ziek meld bij het UWV hoe lang duurt het dan voordat je gebeld word?Dat je bij die bedrijfsarts moet komen? Vrij snel meen ik. Hangt er denk ik wel vanaf of je met een griepje thuis zit of overspannen ofzo bent. Staat het niet op hun site?
Goedemorgen!
Als je je ziek meld bij het UWV hoe lang duurt het dan voordat je gebeld word?Dat je bij die bedrijfsarts moet komen? Vrij snel meen ik. Hangt er denk ik wel vanaf of je met een griepje thuis zit of overspannen ofzo bent. Staat het niet op hun site?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 20 maart 2012 om 07:54
Oja, nou dan krijg je het telefoontje wel snel. En anders bel je ze op als je vandaag nog niets hebt gehoord. Dan zeg je dat je naar de apotheek moet en graag zou willen weten wanneer de afspraak is.
Beterschap trouwens.
Beterschap trouwens.
dinsdag 20 maart 2012 om 08:06
Ieb, ben je nog geslaagd voor een zomerjas wat je wilde? Doordat ik jouw linken heb aangeklikt krijg ik nu steeds op alle sites reclame van jassen (nee vind ik niet erg hoor). En ik zie op deze site een hele leuke bij Wehkamp die nu is afgeprijsd naar 44 euro. Denk dat ie heel leuk is.
Oh, ik klik hem nu aan, ze hebben hem in 4 kleuren maar zwart is al uitverkocht. Hou je rood, beige en wit over. Jammer.
Oh, ik klik hem nu aan, ze hebben hem in 4 kleuren maar zwart is al uitverkocht. Hou je rood, beige en wit over. Jammer.
dinsdag 20 maart 2012 om 08:18
Bankje tegen mij zeiden ze binnen 24 uur ik belde op vrijdagochtend en maandagmiddag werd ik pas gebeld. Is nu al 3 weken geleden en nog geen oproep voor bedrijfsarts.
Mv, leuk dat je er op let heb afgelopen zaterdag voor 2 euro op de rommelmarkt een onwijs leuk zomerjasje gekocht!
wat balen van die curcus hopelijk trekken ze jou als deelnemer.
Goed geslapen ondanks middagdut van gisteren. Nu op weg naar therapie vanmiddag weer running therapie zo geen zin in maar ja wat moet dat moet.
Mv, leuk dat je er op let heb afgelopen zaterdag voor 2 euro op de rommelmarkt een onwijs leuk zomerjasje gekocht!
wat balen van die curcus hopelijk trekken ze jou als deelnemer.
Goed geslapen ondanks middagdut van gisteren. Nu op weg naar therapie vanmiddag weer running therapie zo geen zin in maar ja wat moet dat moet.
dinsdag 20 maart 2012 om 08:44
Wat een onzin van het UWV. Je hoeft namelijk echt niet bij iedere ziekte thuis binnen te zitten, soms is een rondje wandelen hartstikke goed.
En je moet toch ook boodschappen doen enzo? Nouja dat kan ook buiten kantoortijden.
Persoonlijk heb ik geen kaboutertjes tot mijn beschikking.
Goedemorgen trouwens.
Weer niet echt lang geslapen. Soms is t wel handig dat je aan de forumklok nog kunt zien hoe laat je geweest bent
Ik zou vanmiddag met mijn moeder naar de stad (onder voorbehoud) maar ik geloof niet dat mijn hoofd daar naar staat.
Ik ga vragen of ze in plaats daarvan naar het strand wil. (hoop dat ze de auto heeft)
En je moet toch ook boodschappen doen enzo? Nouja dat kan ook buiten kantoortijden.
Persoonlijk heb ik geen kaboutertjes tot mijn beschikking.
Goedemorgen trouwens.
Weer niet echt lang geslapen. Soms is t wel handig dat je aan de forumklok nog kunt zien hoe laat je geweest bent
Ik zou vanmiddag met mijn moeder naar de stad (onder voorbehoud) maar ik geloof niet dat mijn hoofd daar naar staat.
Ik ga vragen of ze in plaats daarvan naar het strand wil. (hoop dat ze de auto heeft)